Vörös-szakadék - Szászsebes | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 12 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Fehér
2011.6.16. Copyright © 2011 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 65 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Kecskekő - Torockói-hegység
Kecskekő - Torockói-hegység (2008.5.16. - 18 kép) 26,24 km-re
Csáklya-hasadék, Római fürdő - Torockói-hegység
Csáklya-hasadék, Római fürdő - Torockói-hegység (2008.6.22. - 12 kép) 29,36 km-re
Ticuiata-szikla - Torockói-hegység
Ticuiata-szikla - Torockói-hegység (2018.10.12. - 12 kép) 29,42 km-re
Sziklakapu, sziklakürtő, szfinx - Havasgáldi-szoros
Sziklakapu, sziklakürtő, szfinx - Havasgáldi-szoros (2018.10.12. - 24 kép) 31,78 km-re
Csáklya-kő, Lólyuk-zsomboly - Torockói-hegység
Csáklya-kő, Lólyuk-zsomboly - Torockói-hegység (2008.6.21. - 16 kép) 32,08 km-re
Erdőfalvi szoros, barlangvár
Erdőfalvi szoros, barlangvár (2011.6.16. - 8 kép) 35,19 km-re
Remetei-sziklaszoros - Torockói-hegység
Remetei-sziklaszoros - Torockói-hegység (2008.5.17. - 22 kép) 35,49 km-re

Boli-barlang - Banica 62,9 km-re
A Boli-barlang Petrozsénytól 6 km-re, északra található, azon az úton, mely összeköti Hátszeg vidékét a Zsil völgyével. Itt halad át a Hunyad megye két részét összekötő vasútvonal, mely 66 kanyarral és 8 alagúttal rendelkezik.
Banica-szoros és Banica-természetes híd 63,43 km-re
Azt írják erről a helyről, hogy csak nagyon kevesen tudnak róla, de ez nem igaz. Valójában a legtöbb túrakedvelő ember hallott már róla, látott itt készített képeket, még ha nem is sikerült mindenkinek ide eljutni. Mivel már a csapból is ez ömlött, ezt reklámozták, én is már évek óta készültem ide eljutni.
Hili-odú vasalt mászóút - Tordai-hasadék 64,72 km-re
Amíg első alkalommal délelőtt, most a lenyugvó nap fényeiben másztam meg a Tordai-hasadék vasalt mászóútját. Különleges hangulata volt a pirosba öltözött szikláknak, a naplementét pedig a via ferrata tetejéből csodálhattam meg. Bár jobban szeretem a napfelkeltét, hiszen az többet tart. :-)

Vörös-szakadék 0,09 km-re
A Vörös-szakadék természetvédelmi terület Szászsebestől 3 kilométerre északkeletre található. Már a főútról is jól látható.
Szentmihálykő vára 15,45 km-re. Tótfalud dél-nyugati részén indul az a földút, melyen dél, dél-nyugati irányba haladva, megkerüljük a várhegyet.
Diód vára 26,72 km-re. Diód várának romját Diód belterületének északnyugati szélén, a Diód-patak partján, az ottani tó melletti kisebb kiemelkedésen találjuk.
Kakucs vára 32,99 km-re. Kakucs vára
Fatemplom 34,95 km-re. A Havasgáld községhez tartozó Gyonkány falu történelmi emlékmű fatemploma a 19-dik század második felében épült, 1878-ban.
Remeteiszoros falu 36,45 km-re. Remeteiszoros falu, románul Cheia, a Remetei-sziklaszoros felső végénél található elhagyott, kihalófélben levő falu.

• Könnyen ment. A közeli parkoló öre idelát.
  • "A célpont a baloldalon található" hallatszott. De a gyermekek nem hallották, hanyatt-homlok elszaladtak más irányba.
  • Hát nagyon nem lehet a szívügyük, hiszen sok közük sincs hozzá. Akiknek lehetne, azok elmentek, vagy már rég nincsenek köztük.
  • Megkaptuk itt. Koszi.
  • Sziasztok, nekem sajnos nem fér bele időmbe a szervezés. Mivel részt veszek a városnapok szervezésében, de valószínű, hogy megjelennék.
  • Szép volt a kilátás, kár, hogy a kabin zárva van. Nem hosszu, de kaptatos tura vezet fel, csak gyalog kozelitheto meg.
  • Könnyen ment. Csak egy csókolózó pár figyelmét kellet elkerülni, de ezzel nem volt probléma.
  • Csak sokat kell ordibálni, mert elég medvés a hely.
  • Misivel jártunk itt, barátaink ajánlása nyomán. Valóban megérte ellátogatni ide.
  • Jo szokas szerint, valamikor ejjel talaltuk meg. Udv.
  • Mindeddig nem is tudtam, hogy két kápolna létezett a tó partján. Örülök, hogy annyi itt töltött nyár után a tó még mindig ígér meglepetést.
  • Kellemes kis "udules" utan az Egerfas to partjan felsetaltunk a varhegyre. Megcsodaltuk a csupasz szurke csucsjelzo cinkezett lemez tablat amelyrol a festek az utolso cseppig lehamlott, majd leereszkedtunk a meredek osvenyen es hazafele indultunk.
  • Megvan, juhiii.
  • Nem találtam meg, peddig a kripta környékét jól megvergáltam. Az összes cserépdarabot, ép cserepet megmozgattam, de nem jött össze.
  • A vár ismét látogatható, aszfaltos út vezet fel a bejáratig. 10 RON belépődíjért a várat őrzök beengednek.
  • Csak azert talaltad meg, mert sotetben kerested a sotetben rejtett kincset.
  • Elég rég nem kereste senki, de megvan.
  • Itt mar szerencsevel jartunk nem ugy mind a Gorgeny varanal. Erdekes egy erdo ezekkel a matuzsalemfakkal ,hasonlo talalhato a Barcasagban a prazsmari eutrof ,,laperdoben", meg ha itten nem is 6-7 szazadosak a fak, de ugy jo 3-4 szazados tolgyeket figyelhetunk meg a mocsarak tukreben.
  • A IX. Teleki Samu emlék és teljesítménytúrából hazafele menet látogattuk meg a kastélyt meg a fölötte levő várat.
  • Megkerestem az emlékművet, csak ládát nem rejtettem el ott. Eléggé mostoha körülmények között található.
  • Ha arra jarunk felkeressuk.
  • én voltam a tanú a rejtésnél. Barabás Miklós benne van a játékban, megőrzi a geoládát, a szavát adta.
  • Egyszer rég, erre kirándulva, tiszta véletlenül, megtaláltuk a ládát.
  • Bereckből hazafele tartva. Pont akkor robogott át a berecki gyors a földváron.
  • Nem egészen értem. Nézd meg Pista bácsi "Kebelbarátom" versét a youtube-on.
  • A Mocsárerdőt meg lehet közelíteni a Görgény-völgyéből is, az autót már csak a főút mellett lehet hagyni, mert a bevezető utat sorompóval zárják. Ugyanakkor FelsőBölkényből (délről) is lehet jönni, egy köves, majd földúton.
  • Egyszerű, de mégis nagyszerű rejtés. A kilátás pedig pazar.
  • Örülök, hogy a rejtés után ilyen hamar megvan az első megtaláló. Én is kíváncsi vagyok, mikor jön a következő, pont azért tettem oda, hogy ha kicsit is, de erősítsem ennek a szép vidéknek a vonzerejét.
  • Szep kis hely, megnezem nyaron is. Kiültünk a sarkára és megtaláltuk, a gyerekek nagyon élvezték, nyomul az utánpotlás.
  • Miután egész nap méréseket végeztünk a 45 cm vastagon befagyott tavon. Kicsit nehézséget jelentett a nagy hó, mert vastagon betakart mindent, de így is sikerült megtalálnunk.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Lámkerék (Lancram) 2,67 km-re, Szászsebes (Sebes) 3,66 km-re, Alsóváradja (Oarda) 4,07 km-re, Lombfalva (Limba) 6 km-re, Oláhdálya (Daia Romana) 6,38 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.