Urlatoarea-vízesés - Bucsecs-hegység | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 8 fotó összesen.

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Bucsecs-hegység
2005.5.13. Copyright © 2005 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Jepilor-völgy - Bucsecs-hegység
Macska-szfinx - Bucsecs-hegység
Macska-szfinx - Bucsecs-hegység (2014.7.21. - 8 kép) 5,44 km-re

Rozsnyói-szoros - Nagy via ferrata 16,61 km-re
Kelet-Európa, illetve Románia legveszélyesebb, egyben egyik legszebb vasalt útvonala a Rozsnyói-szorosban található, a Keresztény-havasban, Barcarozsnyó közelében.
Rozsnyói-szoros - Kis vasalt mászóút 16,65 km-re
Az elmúlt napokban ott is havazott, így téli körülmények között másztam meg a Rozsnyói-szoros két vasalt mászóútját. Amíg a nagy, extrém nehézségű via ferráta alsó része száraz volt, a felső felében már hófoltok és jégcsapok voltak.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 19,76 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Urlatoarea-vízesés 0,03 km-re
Urlatoarea-vízesés
Macska-szoros 24,8 km-re. A Zernyesti-szorosban, a Zernyest felőli bejárattól számított 2 km után elérünk ahhoz a helyhez, ahol a Zernyesti-patak a balról érkező Vladuska-patak vizét fogadja.
Királykő válla 28,42 km-re. Királykő válla
Kijárat a Zárt-tisztásról 2 óránál 27,82 km-re. A Zárt tisztás, bár nehezen megközelíthető, nem is annyira zárt.
Csigavonal 35,16 km-re. Csigavonal - Feketehalom
Kis-Üvöltő-patak vízesése 40,86 km-re. A Bodzavámról kifele vezető úton a vámház romjait elhagyva az a völgyben jobbra felefele haladunk, megcsodáljuk a Nagy-üvöltőt és a mészkőalakzatokat.

• Na, ez jó nagy templom. Csak a bejáratot felejtették le róla.
  • Mászkálni jó mulatság, kíváncsi lennék a rendőr az út szélén mire gondolhatott amikor csüngtem a magasban.
  • Pedig elõrejeleztem a túrázás listán, hogy készülünk erre. Sajnálom, hogy nem kérdeztél rá, hogy mikor megyünk.
  • Ugy sikerult megtalalnom, hogy atmasztam a keritesen, es szembol sokkal egyszerubben meglett.
  • Megtaláltuk a kápolna mellettit, kicseréltük a zacskót, kivettünk egy pénzérmét és egy kék R betűt, betettünk egy Ice Age mamutot, névjegyet, 1 lejes bankót.A
  • A helyet Kingusnak a naplóba.
  • Megtaláltuk a vízesést, s amíg az égi zuhany is beindult volna, mi is hazafele indultunk. Hűvös meseerdő sok mackónyommal, és nagy ricsajjal a Kormos parti hajcihő miatt.
  • Egy nagy kuzdelem aran jutottunk ki a tetore a Vigyazo-ko iranyabol. De megerte a csodalatos latvany.
  • Már majdnem lemondtunk a kereséséről. De aztán egy utolsó próbálkozás eredményeként megkerült.
  • A Lepcsosrol mar a Toronyszekebe leptunk. A kilatas mindenert karpotolt.
  • Megtalaltuk, eleg hamar sikerult rabukanni, de annal nagyobb volt az orom.
  • Koszonjuk.
  • Wass Albert regényeit olvasva az ember azonnali indulási vágyat érez. Eddig a napig kellett várni.
  • Köszi Gábor a citromost, jól fog esni. A szerelmedet, mármint a Királykőt, meg kell oszd velem.
  • Mennyiért veszed a fáradtságot? Csak azért kérdem, mert nekem volna eladó.
  • Harmadszor jartam ott, mikor vegre sikerult megtalaljam.
  • Sajna nem leszunk ott.
  • Ez volt a negyedik láda, gyönyörűen fel lett újítva. Ebéd után meg is fürödtem, mind a két feredőben.
  • Nem semmi ez a "cserepalja". Jó kis séta után hazafelé talaltuk meg.
  • De viszakerult a helyere, amikor nem voltak ott. Bocsanat ha valaki 6:00 tol 8:30-ig kereste.
  • Áttapogattuk a magasban levő lehetőségeket is. De sajnos semmit sem találtunk ott sem, a fában sem.
  • Mivel a helyet ismertuk, egy gyors kereses utan meg is talaltuk a ladat. Koszonjuk a rejtest.
  • Utban a Reka vara fele ezt is megkerestem. Sokszor mar megfordultam itt.
  • A Caraiman-kereszttől folytattuk utunkat az Omul csúcs fele, mikor útközben Erózió Kiváló és Érdemes művész újabb munkájába botlottunk, amilyenekkel tele van a Bucsecs-hegység.Mintha a Tom és Jerry sorozat mindig vesztes hőse jelent volna meg előttem, mielőtt a hangsebesség korlátjait feszegetve egy falnak csapódik az egérke házikója fölött.
  • A kedves kis Etelka néni most is mesélne, ha maradtunk volna.
  • Egyszeru mind a 21.
  • Erdélyi kirándulásunk alkalmával, teljesen véletlenül bukkantunk rá a geoládára.
  • A korai órának köszönhetően nem volt nagy "nézőközönségem", így nyugodtan be tudtam kukucskálni a gyanús fémlapok mögé. Csakhamar előkerült (ma, 2012 július 21-én délelőtt tíz körül).
  • A kolostor romjai között éppen a Kronenfest folyt.
  • Szerencsére ismerem a várat, igy egyből megtaláltam. Igaz, egy jót kellett mászni, de megérte.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Poiana Tapului 1,98 km-re, Busteni 3,01 km-re, Sinaia 5,93 km-re, Azuga 6,29 km-re, Hidegpatak (Paraul Rece) 12,88 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.