Urlatoarea-vízesés - Bucsecs-hegység | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 8 fotó összesen.

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Bucsecs-hegység
2005.5.13. Copyright © 2005 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Jepilor-völgy - Bucsecs-hegység
Macska-szfinx - Bucsecs-hegység
Macska-szfinx - Bucsecs-hegység (2014.7.21. - 8 kép) 5,44 km-re

Rozsnyói-szoros - Nagy via ferrata 16,61 km-re
Kelet-Európa, illetve Románia legveszélyesebb, egyben egyik legszebb vasalt útvonala a Rozsnyói-szorosban található, a Keresztény-havasban, Barcarozsnyó közelében.
Rozsnyói-szoros - Kis vasalt mászóút 16,65 km-re
Az elmúlt napokban ott is havazott, így téli körülmények között másztam meg a Rozsnyói-szoros két vasalt mászóútját. Amíg a nagy, extrém nehézségű via ferráta alsó része száraz volt, a felső felében már hófoltok és jégcsapok voltak.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 19,76 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Urlatoarea-vízesés 0,03 km-re
Urlatoarea-vízesés
Kilátópont kereszttel 17,87 km-re. Amennyiben az időnk engedi, a törcsvári Várpanoráma kilátópontjától érdemes fennebb kapaszkodni a hegy gerincén.
Toplós-kút 26,5 km-re. A Toplós-kút a csernátfalus Hát-tető alatti tágas völgyben, a Hegyes-hegy gödrében található.
Barcarozsnyó vára 21,95 km-re. Barcarozsnyó vára
Kijárat a Zárt-tisztásról 2 óránál 27,82 km-re. A Zárt tisztás, bár nehezen megközelíthető, nem is annyira zárt.
Rakodó források 41,11 km-re. Bodzavám déli végétől egy földút halad a Nagy-Bodza-patak mentén, a faluból kiérve egy útelágazáshoz érünk, ahonnan a jobb oldali út a Súgó-patak (vagy Malom-patak) völgyén megy felfele.

• Kellemes, árnyékos hely, felüdülésnek kellemes. Gyakran visszajárok ide, sajnos egyre kevesebb a fa, sok a széldöntés.
  • Épp egy bicikli verseny közepébe csapodtunk be. Az egész falut körbe utaztuk, hogy eljussunk a kastélyhoz.
  • Legutóbb egészen más okból jártam Benedek Elek szülőfalujában. Az év első sétáját a Setétpatak jegén kezdtük.
  • Vagy megkérdeztétek a matektanárnőt? És mi lesz a purdékkal?
  • Ha nincs ez a játéktér, valószínű ezt az érdekességet sem fedezem fel soha. Stratégiai megfigyelőhely lehetett, nemhiába ástak ennyi lövészárkot ide.
  • Sikerült bejutni a templomba, ez külön öröm mindig számunkra. Szépek a feltárt és bemutatott kis freskók és a mennyezet is igen különleges.
  • A kijárattal semmi gond, de a gipsy-tábor nagyon zavarta a tevékenykedésünket. Talán ha kártyázunk egyet az alsó-felső-király-ász stb gátak mellett, lekopik a közönség.
  • -indulhat a keresés.
  • Csak meg kellett várnunk míg a következő csoport bemegy a barlangba. :) Ma nagy volt a forgalom a barlangnál, nem is csoda remek kis hely.
  • Csíkzsögöd, török eredetü, jelentése "Zögörtdü = szegény, szűkölködő". Második alkalommal szaladok neki, hogy a templom udvarba bejussak.
  • Megtaláltuk a kápolna mellett, kicseréltük a zacskót. Kivettünk egy pénzérmét és egy kék R betűt, betettünk egy Ice Age mamutot, névjegyet, 1 lejes bankót.
  • Leültünk, ott volt, megtaláltuk. Rendkívül érdekes hely ez a forrás.
  • Az lehet, hogy fergeteges nap volt a rejtonek, de nekem nem. Hogy konnyu helyen van-e ez a lada, azt dontse el a megtalalo.
  • Bent is szép, érdemes meglátogatni. A színpompás lepkék sajnos csak 4 hétig élnek, és télen nem is szeretik errefelé.
  • Délben nagyon kevesen járnak arrafelé.
  • Bevallom őszintén, hogy nem tudom mit jelent a fiszlikolás szó. De remélem sikerül majd eljutni valamikor nekem is Nagyváradra, egy kis fiszlikolásra :-).
  • Munkahelyhez elég közel van a Gellért-hegy, így aztán ezt most különösebb túra nélkül sikerült becserkészni :-).A szobor és környezete a magyar államalapítás időszakára emlékeztethet bennünket.
  • Ahova a koordináták mutattak ott nincs hangszóró, egy kicsit arrébb, a ravatalozónál, viszont már túl sok is van belőlük, minden sarkában 1-2, kívül, belül. Szerintem erre a helyre az egy geotojás is túl sok.
  • A szikla legszélén még nincs baj. A baj ott kezdődhet, amikor a fényképész még megtoldja a szikla szélét egy fél méterrel, és fényképezőgéppel eltakart szemmel ráhajol a szakadékra.
  • Először jártunk ebben a kicsi, de szép helyen fekvő állatkertben. Hamar körbe is jártuk.
  • Igaz, egy készséges sofőr először megkérdezte, hová vigyen (azt hitte, taxira várok), a továbbiakban viszont nem sok érdeklődést tanúsítottak irántam. Valószínűleg megszokták már az időnként felbukkanó, tábla körül kotorászó "őrültek" jelenlétét.
  • Rossz minőségű aszfaltút, zsibvásár, furcsa, kiépített bejárat vezet a barlangba. Amit viszont ott láthatunk, képtelen vagyok leírni.
  • Megtaláltuk. Szürkületbe a temetőbe.
  • Itt volt a találkozó, természetesen azért, hogy tudjuk megkeresni ezt a ládát is. Szerencsére amikor odaértünk épp felálltak erről a padról.
  • Bár tudok róla több helyen is Erdélyben, a fedett fahidak különleges ritkaságnak számítanak. Nagyon sok helyen jártam, kirándultam, túráztam.
  • Aki 1,50 mély vigyen kisszéket.
  • Siralmas hely nagyon meg rém rendezetlen. Kár az ősökért.
  • A súlykorlátot teszteltem 120 kilóval. döntő lehet, hogy melyik oldalról közelíted meg a célt.
  • Megtaláltam a város közepén, esztétikailag nem volt élményszerű, ami látszott belőle. Leginkább a bejárata mellett lévő palacsintázó volt népszerű, szinte folyamatosan sorban álltak.
  • És megcsodálni a Gyimesek világát. A helyi ismerőseink igazi bepillantást nyújtanak a valódi gyimesi létbe, megmutatják, mit és hogyan érdemes figyelnünk.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Poiana Tapului 1,98 km-re, Busteni 3,01 km-re, Sinaia 5,93 km-re, Azuga 6,29 km-re, Hidegpatak (Paraul Rece) 12,88 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.