Zgarbura-völgy, Vanturis-vízesések - Bucsecs-hegység | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 18 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Bucsecs-hegység
2006.6.26. Copyright © 2006 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 65 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Szent Anna-szikla - Bucsecs-hegység
Sfinx, Babele - Bucsecs-hegység
Sfinx, Babele - Bucsecs-hegység (2005.8.11. - 6 kép) 7,64 km-re

Rozsnyói-szoros - Nagy via ferrata 22,84 km-re
Kelet-Európa, illetve Románia legveszélyesebb, egyben egyik legszebb vasalt útvonala a Rozsnyói-szorosban található, a Keresztény-havasban, Barcarozsnyó közelében.
Rozsnyói-szoros - Kis vasalt mászóút 22,88 km-re
Az elmúlt napokban ott is havazott, így téli körülmények között másztam meg a Rozsnyói-szoros két vasalt mászóútját. Amíg a nagy, extrém nehézségű via ferráta alsó része száraz volt, a felső felében már hófoltok és jégcsapok voltak.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 26,13 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Vízesés a Vágy völgyében 0,02 km-re
A vágy forrása, románul Izvorul Dorului, nevű patak a Vanturis- és a Varful cu dor elnevezésű hegyek oldalaiból ered. A Szinaja és Targoviste közötti utat a Podul Izvor, vagyis Forrás-hídnál keresztezi.
Panoráma Szarvas-völgy 11,24 km-re. Panoráma Szarvas-völgy
Kőkapuk éle-csúcs 24,79 km-re. Kőkapuk éle-csúcs - Keresztény-havas
Szfinx 7,69 km-re. Szfinx - Babele
Réz-híd 41,35 km-re. A Réz-híd a Csukás-hegységben található, a Zákány-csúcs közelében.
Jekelius-ház 34,48 km-re. Jekelius-ház - Republicii utca 17 szám, Brassó.

• Nem tudom, hogy a Gyilkos-tó környékén mennyire volt hideg a napokban, és jelenleg a jégréteg mennyire vastag. A képről ítélve elég vékony lehet a jég, emberek sincsenek rajta, de még nyomokat sem lehet látni azon a zöld jegen.
  • Igyekeznem kellett, mert lassan sötétedett. Egy kis marosszentgyörgyi forgolódás után eljutottam a templomhoz.
  • A nagy ho utan, mostmar nagy kanikulaban es csodalatos kornyezetben konnyen megtalaltam.
  • Jovok Bringaval Vasarhelyrol.
  • Az esztelen falurombolás során elárasztott település. Furcsa érzés elképzelni, hogy a tó fenekén egy teljes falu van, amit több nemzedék sok munkával épített fel.
  • Üdvözletem. Megtaláltam az emlékmüvet.
  • A karácsonyi ünnepek után, őszies időben indultunk rövid sétára. Melyet összekötöttünk néhány láda megtalálásával.
  • En mar el is vettem. Majd bejelentem, hogy hova teszem.
  • A Vojkahavastól visszafele jövet megkerestük ezt a helyet is. Kár, hogy igy elhanyagolták ezt a jobb napokat is megért fürdőt.
  • A kilátás az valami meseszép. Igazán csak ajánlani tudom mindenkinek.
  • Pesty Frigyes 1865-ös helynévgyűjteményében Mezőmadarasnál említi, hogy ezen a helyen egykor egy Fekete nevű falu állott. Gonosz és erkölcstelen rác lakói sok kárt okoztak a szomszéd falvaknak.
  • Bar a helyiek dicserik nagyon, nekem nem igazan izlett a viz. Egy gyengecske kutviz minosege van.
  • Az Egyeskő-menedékháztól felfelé annyira fantasztikus élményben volt részünk, hogy amikor visszaértünk a házhoz, a feleségemnek jutott eszébe a geoláda. Visszament, megtalálta, a papírra ráírta a nevét, és az időpontot is.
  • Megtalaltuk, beletettunk egy kulcstartot.
  • Talán jobb lett volna személyes üzenetben megírni a törölt részleteket. Remélem nem haragudott meg senki sem az általam leírtakért.
  • Nem ertek valamit. Lutoasa az mostmar Csomortán vagy Sárfalva Kézdivásárhely mellett?
  • Sajnos ezt a templomocskát az utóbbi időben többször is kirabolták. Most éjjel is elég jól ki van világítva.
  • Kerestem a betűket, és megtaláltam, elég hamar. Szerencsére nem voltak sokan a csúcson, így nyugodtan kereshettem.
  • Nagyon szép, napos délután volt és nem volt túl sok látogató sem. Eszünkbe jutott, hogy nagyapánk volt a harangozó, és 1975-ben ő szólaltatta meg újra a Szent Anna kápolna harangját.
  • A legtalálékonyabb rejtés, amit valaha láttam. Oda aztán garantáltan nem jut eszébe benyúlni senkinek.
  • Sajnos a zuhogo eso megnehezitette a lada kereseset, es fel kellett adni. De a barlangot se sikerult annyira bejarni mint szerettuk volna, igy lesz meg alkalom a ladat is megtalalni.
  • Szép domboldalon van a temető, érdekesek a régi sírok, az a halott faág nem lett meg, de nem bántuk hogy bebarangoltuk a helyszínt.
  • Valójában nem fontos, hányadiknak találom meg, csak másnap reggel bosszankodtam egy kicsit. Amikor megláttam, hogy ott is van láda, én meg - nem tudván róla - elszalasztottam :).
  • De megtalaltuk.
  • Azt mondta az asszony. 1-et igyak meg és 10-re legyek otthon.
  • Seb látható, de az öreg hárs nem sinylette meg a dolgokat. Templom és környéke megint ápolt, remélhetőleg igy is marad.
  • Ezelott mar egy parszor voltam ott biciklivel de mindig a masik iranyba kerestem most vegre megkerult koszi a rejtest.
  • Kellemes kis pihenot iktattam itt be.
  • A főút felől közelítettük meg, a Nyárádon át és tovább mezítláb.
  • Jó szokásom szerint, megint elkéstem. Bár nem saját hibámból.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Sinaia 4,65 km-re, Poiana Tapului 7 km-re, Dobresti 8,34 km-re, Busteni 9,33 km-re, Glod 11,51 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.