Kecskék párkánya, Cheii-szoros | Képek

64088204807
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 40 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Kapacina-hegység
2010.6.13. Copyright © 2010 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Doabra csigaházai - Brezoi
Doabra csigaházai - Brezoi (2017.9.18. - 12 kép) 13,1 km-re
Doabra völgye - Calinesti-Brezoi erdő - Lotru-völgy, Kozia Nemzeti Park.
Gömbkövek múzeuma - Costesti
Gömbkövek múzeuma - Costesti (2013.5.1. - 16 kép) 15,52 km-re
Kozia-körút
Kozia-körút (2010.6.12. - 48 kép) 17,57 km-re
Arutela - Torony kolostor - Vörös-kövek - Turneanu-gerinc - Kozia-csúcs - Kőkapu - Stanisoara kolostor - Kert-völgyi vízesés.
Polovragi-barlang - Kapacina-hegység
Sztán völgye kanyon
Sztán völgye kanyon (2013.8.4. - 54 kép) 39,89 km-re

Középöv vasalt mászóút - Vasbánya 30,17 km-re
2018 májusában, Vasbányán 2 új vasalt útvonalat adtak át. Mindkettő a Muierilor-barlangot rejtő sziklafal G zónájából indul, a kezdeti szakaszuk közös. A medve szöktetője, vagy ugratója (románul Saritoarea Ursului) függőlegesen visz felfelé. A Középöv vagy Középső Spirál (románul Spirala Medie) az előbbit köti össze a Nagy Spirál vasalt útvonallal.
Sztán völgye kanyon 39,83 km-re
A Sztán völgye a Vidraru-tó közelében, attól dél-nyugatra, a Fruntii- (ejtsd Frunci) hegységben található. Aki járt már a Hét Létra-vízesésnél, értékelni fogja ezt a kiépített kanyont.

Turtudanul-csúcs 12,94 km-re
Turtudanul-csúcs, Brezoi város.
Oncesti-csúcs 43,44 km-re. Az Oncesti csúcs a Szebeni havasok (Cindrel) hason nevű hegyének, 1720 m magas csúcsa.
Csindrel 42,32 km-re. A Csindrel-hegység (Szebeni havasok) egy hegycsoport, a Déli-Kárpátokban, a Páring-hegység csoportjának észak-keleti részén.
Gemanarea-csúcs 46,92 km-re. A Gemanarea-csúcs a Páring-hegység főgerincének és 2420 m magas Szlivej (Slivei) hegytömbjének találkozásánál helyezkedik el.
Szkara-csúcs 45,67 km-re. Szkara-csúcs
Tavak kéménye 40,57 km-re. A Galcescu-katlanból a Plescoaia-nyeregbe, egy piros háromszöggel jelzett ösvény vezet a Tavak kéményén keresztül.

• Ez is megvan. Először nem annak a falnak a végében kerestem ahol volt, de aztán minden a rendes kerékvágásban alakult.
  • Nehéz volt ráakadni a kicsi sárga emberkére a nagy oldalban, de csak addig amig nem a megfelelő gödörben kerestem, utána ment minden mint a karikacsapás.
  • Én igazán követtem volna a GPS-t de egy "kosztümös" katona határozottan megtiltotta. Hát ide is vissza kell majd jönnöm.
  • Marcius idusat felhasznalva vegigjartam Felso Haromszek falvait, Lemhennyel kezdodoen. Nem is hallottam, hogy Lemheny hataraban to letezne, de volt.
  • Nem volt épp 25 fok meleg (na nem a víz). Kellett két a személy a megtaláláshoz, bár aki elég magas, annak egyedül is mehet.
  • Végre sikerült eljutni ide. Régóta készültem, de valahogy mindig közbejött valami.
  • Gyönyörű kilátás fogadott. Alig tudtunk képeket csinálni a panoráma helyről, annyian tolongtunk a sziklaperemen, hogy már baleset veszélyes is volt néha.
  • Gyönyörű napsütéstben, tücskök dala kisért fel minket a várig. Szamóca és virág illat emlékeztette az érzékszerveinket, a természet nyujtotta szépségekre és izekre.
  • A kis geokrety-et elhoztuk.
  • Tényleg jól el van dugva ez a kis kanyon. Fent a bejáratnál valami gyerektábor volt, mert tele volt sátorhellyel, és valakik festett köveket hagytak hátra.
  • Elhoztuk Blinky Doggyt, aki egy vilag koruli utra indult, es betettunk egy darab sot.
  • Köszönöm.
  • A pünkösdi róza virágzik most ott?
  • Mi a majus 2-ot neveztuk ki kirandulo idonek. Vasarhelyre mentunk az allatkertbe, jatszoterre.
  • Három kukázó medvét fogtak be hétfőn este a Hargita Megyei Környezetvédelmi Ügynökség szakemberei Tusnádfürdőn. Az anyamedvét és két bocsát Vrancea megyébe szállították, egy évig megfigyelés alatt tartják őket.
  • Kepes lenne punkosdkor viragozni? Akkor meheszek is voltak a kozelben, de nem hiszem hogy ok szemeteltek.
  • Végre nyitva.
  • A leírás, és a pontos koordináta segítségével nem volt gond a megtalálás, bár a rejtés igazán ötletes helyen van.A panoráma a szikla tetejéről lenyűgözö, lábunk előtt volt a Gyimesek völgye, a házikók, a vonat - mint egy terepasztal terülnek el.
  • Hat, beccszora ez meg sem fordult abban a 20 centi feletti fejemben :-). Lett volna sikerem, lehet kihivjak a mentosoket.
  • Sokszor eljártunk már itt, de a ládát még nem kerestük. Meglett, jelentem.
  • Megvan, érdekes sírkővek vannak a templom körül. Levi.
  • Reméljük minél hamarább restaurálni fogják ezt a szép villát. Megérdemeli.
  • A templom és a harangláb gyönyörű, a tölgyfa ősrégi, a zsindely is a helyén, de alatta semmi csak a csikkek körös-körül.
  • Az idén még nem nyiltak ki a nárciszok rendszerint május elején nyilnak. Ettől függetlenül gyönyörü a táj.
  • Mi vagyunk az első megtalálók, csak "meli" kicsavarta a kezünkből a füzetet.
  • Ittam, de nem izlett :).
  • Ezen az esős, borús napon szomorú látvány fogadott amikor felértünk a temetőhöz, a haranglábhoz. A harangláb tetejét a földön találtuk.
  • Nemcsak a vízesés szép, hanem az odáig vezető út is szép. A zöld moha mindent beborított, és ebben a zöld moha szőnyegben rengeteg gombát láttunk.
  • Nagyon tetszett ez a rejtés. Maga a rejtés is, de a segítő információ is.
  • Útban hazafele a Kelemen havasokból.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Gurguiata 8,15 km-re, Comanca 8,94 km-re, Salistea 9,18 km-re, Pascoaia 9,52 km-re, Pietrisu 9,95 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.