Bretocsa-havas - Csukás-hegység | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 16 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Csukás-hegység
2004.7.10. Copyright © 2004 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Vörös-havas, Nagy-Tigáj - Csukás-hegység
Ördög Keze-szikla novemberben - Csukás-hegység (2011.11.13. - 6 kép) 6,05 km-re
Ördög Keze-szikla - Csukás-hegység
Ördög Keze-szikla - Csukás-hegység (2010.5.11. - 30 kép) 11,7 km-re
Döblen - Vertés éle - Ördög Keze-szikla - Csukás-csúcs - Bodzavám.
Rakodó források
Rakodó források (2010.5.11. - 16 kép) 11,7 km-re

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 21,88 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 23,02 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 28,52 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Nicolae Ioan-forrás 4,73 km-re
A Beri-patak hídjától a Csukás menedékház felé vezető, kék kereszttel jelzett túraútvonalon, a Beri-patak völgyében, egy bővizű forrás tör a felszínre. Valamikor Hármas-forrásnak nevezték, de ma már csak két csövön keresztül folyik.
Fundáta-völgyi barlang 33,32 km-re. A barcarozsnyói Fundáta-völgyi barlang Rozsnyótól 3,5 km-re található, nem messze a rozsnyói vártól, 790 méter tengerszint feletti magasságban.
Ablak-párkány 31,62 km-re. A Braul Portitei vagy az Ablak-parkany a Bucsecs-hegyseg K-i leszakadasanak egyik erdekes pontja, szikla kapuja.
Kilátócsűr ablakkal 48,38 km-re. A kilátócsűr Holbák község központjától nyugat-északnyugatra található, a Stimbav-domb gerincén, a Stimbav (Stimbach, Stimbák?
Zöld sziklavár 49,93 km-re. A Kurmatura-menedékháztól a Zernyesti-szakadék felé az egyik lehetséges útvonal a kék sávval jelzett ösvény.
Caraiman-kereszt 31,96 km-re. Caraiman-kereszt

• Érdekes elhagyatott hely, és a graffitik nagyon jók. Amikor becsúsztam a sáron a gátról, két kutya kezdett ugatni a hajdani öltözők felől, de amikor barátkozó jeleket küldtem feléjük, azonnal fogták, és viszonozták, és kitörő örömmel szaladtak hozzám játszani.
  • x jel nelkul, mar egeszen konnyen ment.
  • Erre jártunk, gondoltam megnézem megvan-e még. Megvolt, habár már nem az a láda amit ezelőtt néhány évvel itt találtam.
  • Meg voltunk itt, akkor is nagyszeru volt, furdes, kengodor stb. A lada nem volt meg.
  • A füzetben sokkal több a beírás, az utolsó kb 2 hetes. Tehenek nem voltak, de hatalmas medvenyomok igen, úgyhogy húztunk :-).
  • Az érdekes az, hogy amíg ott voltam egyetemen Temesváron, 5 évig eszembe se jutott felkeresni ezeket a helyeket. Most pedig, hogy eljöttem ide a "végekre" mind azt tervezgetem, hogy bejárom az ország délnyugati részét is.
  • Nagy élmény volt számunkra a geoláda keresés. Könnyen megtaláltuk GPS nélkül, egy rövid hozzászólás a kisfüzet betelt.
  • Miután az interneten láttam egy pár képet, videót, már nagyon kíváncsi voltam erre a panoráma kabinra. Annak ellenére, hogy a tónál nagyon nagy tömeg volt, nem találkoztunk más turistákkal, csak egy zergét láttunk.
  • Megtaláltuk. Madárfészek nem volt.
  • Hát ez egyszerűen gyönyörü. Csodás helyen csodás híd.
  • Elsök voltunk, akik magtalaltak ;-) De nem volt olyan nehez. Babbercivel voltunk kirandulni.
  • Érdekes, ahogy egymás felett sorakoznak itt a temetők. Református, katolikus, zsidó, szovjet, német temető.
  • Bar helyenkent derekig ert a ho, megtalaltuk.
  • Megtaláltuk, a leírás szerint. Gyönyörű templom.
  • Elhoztuk Blinky Doggyt, aki egy vilag koruli utra indult, es betettunk egy darab sot.
  • Egy csodálatos, ragyogó napsütésben kerestük fel ezt a csodaszép kanyont. Mely talán szebb, mint a 7 létra.
  • Udvozlet, Istvan.
  • Ha mar ott az ember akkor nagyon konnyu megtalalni, mert egyetlen egy kortefa van az egesz templomkertben.
  • Eddig csak a vasútállomáson voltam. Most körülnéztem a községben.
  • Ez tényleg pléhek között van.Levi.
  • Az elso vonatkozas. Az egyik kepre raismerek, amely belulrol van fenykepezve a barlangbol, latszik a tektonikus hosszanti hasadek.
  • Ha már a télen, sízés közben nem kerestük meg.
  • A meleget a rejtő rendelte, neki köszönhetjük. Keresd meg a Vártemplomnál, a Megyei Könyvtárnál és a város többi kincseit, azok is fognak tetszeni.
  • A tulso oldalrol 2 pad kozott oszlop es fej. De nem irtatok, hogy nagyitoval kell nezni a segito kepet.
  • A lada pontos helyet mar ismertem, ezert nem volt gond megtalalni. Egy kellemes vasarnapi ladakereses masodik allomasa.
  • Te nem voltál ott a rejtésnél? Nem vetted a tenyeredbe a templomot?
  • Ez hamar meglett.
  • Csak kicsit nehéz megközelíteni, főleg, hogy mi az alattuk levő elkerített réten keresztül indultunk fel.
  • S mire a csapat megérkezett addig mi már rég a kapuban voltunk. Imádtam ott lenni, a sziklafalak, a táj, a kapu, ámulatba ejtő.
  • Bolyai verseny szünetében, a vásárhelyi vadászat utolsó darabjaként. Nem ott volt, ahol a GPS mutatta, hanem 10 méterrel arrébb, de a fő, hogy meglett.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Cheia 3,65 km-re, Manastirea Suzana 10,05 km-re, Döblön (Dalghiu) 10,18 km-re, Bodzavám (Vama Buzaului) 14,97 km-re, Kisbodza (Buzaiel) 17,02 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.