Bretocsa-havas - Csukás-hegység | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 16 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Csukás-hegység
2004.7.10. Copyright © 2004 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Vörös-havas, Nagy-Tigáj - Csukás-hegység
Ördög Keze-szikla novemberben - Csukás-hegység (2011.11.13. - 6 kép) 6,05 km-re
Ördög Keze-szikla - Csukás-hegység
Ördög Keze-szikla - Csukás-hegység (2010.5.11. - 30 kép) 11,7 km-re
Döblen - Vertés éle - Ördög Keze-szikla - Csukás-csúcs - Bodzavám.
Rakodó források
Rakodó források (2010.5.11. - 16 kép) 11,7 km-re

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 21,88 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 23,02 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 28,52 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Nicolae Ioan-forrás 4,73 km-re
A Beri-patak hídjától a Csukás menedékház felé vezető, kék kereszttel jelzett túraútvonalon, a Beri-patak völgyében, egy bővizű forrás tör a felszínre. Valamikor Hármas-forrásnak nevezték, de ma már csak két csövön keresztül folyik.
Székely Nemzeti Múzeum 43,25 km-re. A sepsiszentgyörgyi Székely Nemzeti Múzeum, Kós Károly tervei alapján épült 1911-12-ben.
A Nap haza Kovaszna 46,12 km-re. A Nap haza Kovaszna 1987
Márton Áron szobor 45,84 km-re. Márton Áron szobor - Kovászna
Református templom 36,21 km-re. Református templom - Zágon
Szfinx 34,27 km-re. Szfinx - Babele

• Szerintem valaki a követ bevitte az udvarába, hadd legyen egy saját kis szent köve. Egyébként fakitermelés folyik a környéken, farönkök felhalmozva az út szélén, az is lehet, hogy alattuk van a kő.
  • A kedves kis Etelka néni most is mesélne, ha maradtunk volna.
  • Elvittem a kisebbik fiamat segítségnek. Nála nem feltűnő, ha a feje majdnem a földön van úgy ''szagolgatja az ibolyákat''.
  • Megvan a hely, csak megint egy bezárt vártemplom. Érdekes sírkövek vannak a temetőben.
  • Gyönyörű tó, a lehetetlen zöld színével. A legendája is hozzáillik.
  • Megérkezve a Nyerges tetőre a múlt köszöntött ránk. Számunkra a történelem egyik mélyen fájó pontja ez a hely.
  • Szép a templom, megérdemli hogy megismerjék.
  • A Firtos felhőbe burkolózott, de megérte.
  • A templomban meghitt adventi hangulat, csodaszep.
  • Az 5 fűzből csak 4 van már, azok is össze-vissza nyesve, szegelve, drótozva. A fákban a likak nagyrésze be volt tömve kővel, illetve az üregek jóval nagyobbak lettek, így nem találtuk meg a ládát :-(.
  • Megállt az idő. S szemünk-szánk tátva maradt.
  • Szerintem az a legbiztosabb, ha értük mész, és szép ügyesen, kézenfogva, hazahozod őket. Mert még képesek lennének elcsángálni.
  • Ott voltunk a rejtésnél, és finom borvizet is ittunk. Az atyafiak szerint akik szorgosan töltögették a pillepalackokat, máshol meggazdagodnának belőle, de mi nem becsüljük eléggé.
  • Ilyen csak itt letezik.
  • Hat ha mar nyaknyujtogatasrol volt a szo, az en voltam. Persze a bunkernel mar nem en nyujtogattam a nyakamat, hanem a kisasszony.
  • Tegnap este, útban Vásárhely felé, a szürkület utolsó perceit kihasználva. Mielőtt totálisan besötétedett volna, tettünk egy rövid kitérőt az országútról a ládához.
  • A kulináris drájvin túránk első megállója volt ez a csészealj leszállópálya. Egy kicsit lassan ment ugyan Fekete Pákó megskalpolása, s talán gyorsabban ment volna, ha nem vezet félre egy kicsit a GPS, de végül csak sikerült begyűjteni ezt a skalpot is és folytathattuk útunkat fel az Asztalkőre.
  • Miután megkerestük a Kalibáskőn a ládát, akkor láttuk, hogy onnan 400 méterre van egy másik láda is. Hát megkerestük ezt is.
  • Kevesebben keresnek, vagy jelentik be megtalálásaikat. Sajnos.
  • Ma sikerült bejegyezni is, a március végi télben.
  • Almafa odvában turkálni élvezet, ha megtalálom. Meglett, miután szinte beszorult a karom az egyik odúba.
  • Kozos meg-nem-talalas csipi-vel. Amikor a kerites tuloldalan egy mozdony mar harmadik alkalommal tolatott el, abbahagytuk a keresest.
  • Lehet mások másképp látják a dolgokat. A láda nagyon tetszett, de ha a feleségem is velem lett volna, nem engedett volna oda fel.
  • Tűző napon való biciklizés után jólesett egy kis langyos víz. Meglepő módon nem volt rettentően hideg a víz, kellemesen lehetett benne sétálni.
  • A facsonkot nem találtam meg, helyette viszont voltak kövek. átvizsgáltam azokat is, de nem találtam semmit.
  • Még júniusban a srácokkal.
  • Cukorcsiga es hawastunder.
  • Úgy könnyű, ha hárman vagytok :).
  • Masodik geocitrom talalkozo Sepsiszentgyorgyon. Szinhely a Kolcza vendeglo kertjeben varunk egy jofajta citromos sor melle, ami csiki is lesz talan.
  • Láttam már néhány használható napórát, de ez nem azok közül való. Én napsütésben sem jöttem rá, hogy menyit mutat.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Cheia 3,65 km-re, Manastirea Suzana 10,05 km-re, Döblön (Dalghiu) 10,18 km-re, Bodzavám (Vama Buzaului) 14,97 km-re, Kisbodza (Buzaiel) 17,02 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.