Siklódkő - Görgényi-havasok | Képek

48023196404
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 8 fotó összesen.

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Görgényi-havasok
2011.6.7. Copyright © 2011 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Sóhát és Sószoros Parajd
Pakulárkő - Görgényi-havasok (2011.6.8. - 8 kép) 11,9 km-re
Likaskő - Korond
Likaskő - Korond (2007.11.5. - 6 kép) 14,81 km-re
A Likas-kő Korond közelében, egy út melletti tisztáson található, mellette négy sír van. A konglomerátum sziklatömb közepén egy szabályosan kifúrt, kerek vagy szívalakú lyuk látható.

Hőlégballon parádé 2015 - Vármező 15,68 km-re
Az idén tizedik alkalommal szervezték meg a Hőlégballon parádét Vármezőn. Sajnos az idő csak szombat reggel és este kedvezett a repülésre.
Jézus Szíve-kilátó - Gordon-hegy 21,54 km-re
Sárdagasztás a Farkaslaka község feletti Gordon-hegyen, egy borús, február végi délután. A célpont a Pléhkrisztusnak is becézett Jézus Szíve-kilátó.
Nyerges via ferrata - Madarasi Hargita 39,47 km-re
Amatőr filmezés a Madarasi Hargitán, a kocsiban kézben tartott, a vasalt mászóúton pedig sisakra szerelt sportkamerával. A Nyerges szikláin másztam először vasalt mászóúton, rendes felszerelésem sem volt még. Itt kattantam be, vagyis rá a sziklára.

Siklódi kő 0,03 km-re
A környéket uraló 1025 m magas Siklódi-kő andezit-agglomerátumból, tipikus vulkáni kőzetből áll. A keményre összecementálódott kőzet ellenállva az időjárásnak látványos, 10-40 m magas falakban, tornyokban maradt meg, több száz méteres hosszúságban.
T1 és T2 barlangok 49,23 km-re. T1 és T2 barlangok - Göde-Nyágra.
Sólyomkő-szikla 49,31 km-re. Sólyomkő-szikla - Nyágra
Tímár-torony 40,49 km-re. A Tímár-torony a XIII-XIV-dik században épült, az Óratorony udvarát hívatott megvédeni.
Kis-patak völgye 30,16 km-re. Gyergyócsomafalváról indulva, a Várköve felé, az utunk a Kis-patak völgyében vezet felfelé.
Ördögútja 21,35 km-re. Az Ördögútja töltésvonulat, a kelet-erdélyi, székelyföldi gyepűrendszer része.

• A fotót nézve hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy melyik a geotojás. Hiszen a szikladarabra festett rajz helytelenül ábrázolja Hórusz szemét, a kipingált szem pedig helyesen.
  • Nehéz volt megtalálni úgy, hogy senki más ne legyen a helyszínen. Vártunk, vártunk, amíg végre egyedül maradtunk.
  • Lajos bátyám a falu jeles szülöttje. A községi könyvtár falán van elhelyezve az emléktábla.
  • Befalazva sajnos.
  • Andi, Orsi, Boti, Zoli.
  • Egy kis esti séta a Tetves-kúthoz.
  • Szerencsénk volt, hogy eddig esőkkel teli időjárásunk volt, mert a vízesések meg a patakok bő hozamúak, és látványos a megjelenésük. Csak azt nem értem, miért nem szabad benne fürdeni.
  • A gerinczről jövet valahogy csak be-bógeneztünk Csókába. Ahol (mint neve mutatja), már csak csókák élnek.
  • Sajnos csak az oblogeteses reszere (hogy Gabor szavaival eljek) ertem oda, de igerem kovetkezokor jobban felkeszulok. :) Jah, es orulok, hogy megismertelek benneteket.
  • Elottunk nem volt tiltas. A Szerata-gerinc, az Ordog-feljaro, mindannyi nagy hatizsakkal a Hatartura kereteben, de megerte.
  • Egyetértek az érveléseddel. Így egyszerűbb lenne a beazonosítás is.
  • Az összes összenőtt fát megnéztem, utána az összenőtleneket is, aztán a kaputól kapu+200m területen is, de semmi. Valamit nagyon ellőhettem.
  • Mindeddig nem is tudtam, hogy két kápolna létezett a tó partján. Örülök, hogy annyi itt töltött nyár után a tó még mindig ígér meglepetést.
  • Sajnos nem volt alkalmam kipróbálni, mivel már fél 7 volt, és 7kor zárnak. Viszont elmondom, hogy Brassóban is készül a dombról egy tiroli csúszó, és oda érkezik, ahonnan a tó felett levő csúszó indul.
  • Székelyhídon szombati napon piac volt, emiatt nagy közönség vette körül a szobrot. Az alkotás új, jellegtelen épületek mellett áll.
  • Nem tudom meli milyen Krassó-Szörény túrát értékel ki, amikor sem ő, sem a többi sepsiszentgyörgyi jelentkező nem jelent meg az általam (trekkingklub által) szervezett Krasssó-Szörény Geotábor túráin. 1.
  • Nem igazán értem, miért hívják azt a sziklát, ahol a via ferrata van, Kecskevésznek? Hiszen a Kecskevész egy patak, amely távol van ettől a helytől.
  • Bizony egy kamasz, azaz fiatal es elegge sotet, szinte fekete szinu bundaju medvevel neztunk szembe. Alig 70-100 m-re ahogy elindultunk be az erdobe a kuttol.
  • Jó csendes nyári délutánon nyugodtan lehet keresni.
  • Laza ketnapos hetvegi tura alkalmaval talaltuk meg. A hely nagyon jo, a kilatas pazar, mindenkinek ajanlom.
  • Kedves Kinga. Még egyszer elmondom, hogy én életemben ilyen elhagyatott állapotban levő templomot élő faluban nem láttam.
  • Majdnem két évre rá, 2012 május 20-án döbbentem rá. Hogy elfelejtettem bejelenteni a Zúgó-vízesésnél elrejtett geoláda megtalálását.
  • Sajnálom, hogy elvesztetted az okostelefonodat. Amilyen szerencséd van, talán épp azon a részen esett ki, ahol a kutyák kergettek.
  • Megérkezve a Nyerges tetőre a múlt köszöntött ránk. Számunkra a történelem egyik mélyen fájó pontja ez a hely.
  • Azért, Kolozsvár épületei nem maradnak el szépségben, egyik európai nagyvárosétól sem. Csak azok az ezerszámban lobogó zászlófélék ne csúfítanák el az egész várost.
  • Megtaláltuk. Az új füzetbe mi tettük az első bejegyzést.
  • Kovászna felé vezető útamon egy bő fél napot töltöttem Brassóban. Igy jutottam fel, igaz esőben, a Cenkre.
  • A kilátón üldögélve élveztük a lemenő nap utolsó sugarait és énekelgettük. Maros vize folyik csendesen.
  • Ma megyek megkeresni Putna varat a Karpatokon tul. Ez is meg a szekelyfoldi hatarvarak lancolataba tartozik.
  • Megtaláltam. Hajnalban érkeztünk Dédabisztratelepre.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Siklód (Siclod) 2,23 km-re, Sóvárad (Sarateni) 4,9 km-re, Alsósófalva (Ocna de Jos) 5,33 km-re, Parajd (Praid) 5,49 km-re, Küsmöd (Cusmed) 6,4 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.