Siklódkő - Görgényi-havasok | Képek

48023196404
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 8 fotó összesen.

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Görgényi-havasok
2011.6.7. Copyright © 2011 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Sóhát és Sószoros Parajd
Pakulárkő - Görgényi-havasok (2011.6.8. - 8 kép) 11,9 km-re
Likaskő - Korond
Likaskő - Korond (2007.11.5. - 6 kép) 14,81 km-re
A Likas-kő Korond közelében, egy út melletti tisztáson található, mellette négy sír van. A konglomerátum sziklatömb közepén egy szabályosan kifúrt, kerek vagy szívalakú lyuk látható.

Hőlégballon parádé 2015 - Vármező 15,68 km-re
Az idén tizedik alkalommal szervezték meg a Hőlégballon parádét Vármezőn. Sajnos az idő csak szombat reggel és este kedvezett a repülésre.
Jézus Szíve-kilátó - Gordon-hegy 21,54 km-re
Sárdagasztás a Farkaslaka község feletti Gordon-hegyen, egy borús, február végi délután. A célpont a Pléhkrisztusnak is becézett Jézus Szíve-kilátó.
Nyerges via ferrata - Madarasi Hargita 39,47 km-re
Amatőr filmezés a Madarasi Hargitán, a kocsiban kézben tartott, a vasalt mászóúton pedig sisakra szerelt sportkamerával. A Nyerges szikláin másztam először vasalt mászóúton, rendes felszerelésem sem volt még. Itt kattantam be, vagyis rá a sziklára.

Siklódi kő 0,03 km-re
A környéket uraló 1025 m magas Siklódi-kő andezit-agglomerátumból, tipikus vulkáni kőzetből áll. A keményre összecementálódott kőzet ellenállva az időjárásnak látványos, 10-40 m magas falakban, tornyokban maradt meg, több száz méteres hosszúságban.
Szapulj Kati iszapvulkán 29,61 km-re. A Szapulj Kati elnevezésű iszapvulkán Székelyudvarhely északnyugati határában, a szombatfalvi részben, a Farcád felé vezető út és a Fehér-patak közötti Fehérvíz düllőn található, Simó János csűre mögött.
Iszapvulkánok 31,22 km-re. A Székelykeresztúrhoz tartozó, a várostól 1 kilométerre települt Fiatfalva látnivalói közé tartoznak a falu délnyugati részén található iszapvulkánok.
Urmánczy-strand 48,68 km-re. Az Urmánczy-strand Maroshévízen, 654 m magasságon található, a Maros folyótól pár méterre.
Firtosi kilátó 12,51 km-re. A firtosi kilátó 2006 nyarán készült, a hetedik Székelyföldi kaláka alkalmával.
Mezőbergenye 48,77 km-re. Először 1334-ben a pápai tizedjegyzékben jelentkezik a neve Bergune, Borgone formában.

• A megadott ponton, illetve a közvetlen környéken a láda nem volt. Sok követ találtunk, mind szépen leellenőriztük, eredmény nélkül.
  • A rákosi Pogányvártól jöttünk tovább a kék keresztet követve, és a mackó csapásokat keresztezve. Én még ennyi medvenyomot nem láttam mint most.
  • Ott voltam a rejtesnel.
  • Sajnos itt sem tudtuk, hogy van láda és épp ezért nem is kerestük. Megérte felmenni, nagyon szép kilátás van a várból.
  • Egy csodalalatos, ugyanakkor felelmetes elmeny volt innen latni a Bekas-szorost. A ladat kis keresgeles utan talaltuk meg, majd gondosan vissza is rejtettuk.
  • Újra eljöttünk, és még szebbnek találtuk, mint ezelőtt nyolc évvel. Kimásztunk a tetejére, és körbe lesétáltunk.
  • Jól esett lazítani egy kicsit, kiszellőztetni a fejem. :) Nagyon tetszett az erdei ösvény.
  • Már 7 lej a belépődíj. A templombelső a maga egyszerűségével is csodálatos.
  • Mi vagyunk az első megtalálók, csak "meli" kicsavarta a kezünkből a füzetet.
  • Azért jó látni, hogy régi szép épületet rendben tartanak. Mert azért vannak még a fürdőhelyen tönkrement villák.
  • December 30-án, ragyogó napsütésben, tiszta kék éggel, sikerült teljesíteni az évzáró túrának tervezett Bucsin-Mezõhavas útvonalat :). Boti és Pityu túrasível, Keki és én gyalog vágtunk neki a kék sáv jelzésen, ami a Bucsin tetõn (1273), a sípályához való letérõvel szemben kezdõdik.
  • Megkerestem, megtaláltam. De bátorság ide vagy oda a kilátóra csak hosszas egyezkedés (imádkozás) után sikerült felmászni.
  • Bő 15 percig kereshettem , mert nem volt senki sem a környéken, de nem találtam meg. Pedig a fényképet is jól megnéztem mielőtt nekifogtam a keresésnek.
  • Es itt van az Eg kapuja. Budosfurdo es a Szemesko utan kovetkezett a csikszentkiralyi templom.
  • Ez alkalommal egy hétvégét töltöttünk Pádison. A fő túra most a teljes Szamos-bazár körút volt.
  • A Mezőhavas túra után kőnnyen megtaláltam ezt a ládát.
  • Ezer látogató a székelykapuk alatt, még ezer a síremlék körül, hallgatva az idegenvezetőt. Az üdülőháznál lévő láda (hu) azonnal meglett, ez viszont teljes csőd.
  • Ez tetszett.
  • Maga a rejtes az nagyon otletes. Igaz neha-neha meg jarnak is rajta, az utobbi idoben ritkabban.
  • Mivel ezúttal is gyalog (vonattal) voltunk, és a 40 km-es körút sok lett volna a szilveszteri zuhogó esőben. Az előző napok csodálatos téli romatikájának olvadásakor, ráadásul mind műúton.
  • Visszajövünk majd, de bozótvágó kést és csihányálló kezeslábast is hozunk majd magunkkal, mert most csak a reumánkat kúráltuk a tó mellett, miután megcsodáltuk a tavirózsákat. Jobb sorsra lenne érdemes ez a hely.
  • Jópofa rejtés, köszi szépen. A víz is finom, három napig ebből ittunk, főztünk levest és teát.
  • Megtalaltuk, koszonjuk.
  • Hát pásztorkutyákat itt mi nem láttunk, csak zergéket. Ami a tájékozódási képességet illeti, azon nagyon sokat segít a gps.
  • Gondolom, jó helyen kerestem és mégsem akadtam rá. Majd egy következö alkalommal remélhetöleg sikerül megtalálni.
  • Igen, a brassói kalandpark komolyabb. Az nekem is jobban tetszett.
  • Én nem találtam meg. A többi bejegyzésböl úgy látszik, nincs már meg.
  • No ezt elsőnek találtuk meg. Gábor, köszi a rejtést.
  • A Szerelmesek parkja mellett, tőle ÉK-re van a Hősök parkja. A park tetszett, sok a fa meg a sétány benne.
  • Megtaláltam ezt a kis, jól eldugott "ládát". Érdemes felkészülni egy találat utáni kézmosásra.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Siklód (Siclod) 2,23 km-re, Sóvárad (Sarateni) 4,9 km-re, Alsósófalva (Ocna de Jos) 5,33 km-re, Parajd (Praid) 5,49 km-re, Küsmöd (Cusmed) 6,4 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.