Kisfenyős-kő - Görgényi-havasok | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 8 fotó összesen.

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Görgényi-havasok
2014.9.27. Copyright © 2014 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Pakulárkő - Görgényi-havasok
Siklódkő - Görgényi-havasok (2011.6.7. - 8 kép) 9,57 km-re
Likaskő - Korond
Likaskő - Korond (2007.11.5. - 6 kép) 12,51 km-re
A Likas-kő Korond közelében, egy út melletti tisztáson található, mellette négy sír van. A konglomerátum sziklatömb közepén egy szabályosan kifúrt, kerek vagy szívalakú lyuk látható.
Asztal-kő - Görgényi-havasok
Asztal-kő - Görgényi-havasok (2011.9.13. - 10 kép) 13,14 km-re
Csorgókő-vízesés - Hargita-hegység
Csorgókő-vízesés - Hargita-hegység (2012.9.24. - 16 kép) 15,07 km-re

Hőlégballon parádé 2015 - Vármező 17,81 km-re
Az idén tizedik alkalommal szervezték meg a Hőlégballon parádét Vármezőn. Sajnos az idő csak szombat reggel és este kedvezett a repülésre.
Jézus Szíve-kilátó - Gordon-hegy 19,65 km-re
Sárdagasztás a Farkaslaka község feletti Gordon-hegyen, egy borús, február végi délután. A célpont a Pléhkrisztusnak is becézett Jézus Szíve-kilátó.
Nyerges via ferrata - Madarasi Hargita 31,78 km-re
Amatőr filmezés a Madarasi Hargitán, a kocsiban kézben tartott, a vasalt mászóúton pedig sisakra szerelt sportkamerával. A Nyerges szikláin másztam először vasalt mászóúton, rendes felszerelésem sem volt még. Itt kattantam be, vagyis rá a sziklára.

Kisfenyős-kő 0 km-re
Rabsonné várával szemben, a Kis-Küküllő másik oldalán, érdekes sziklaképződményeket fedezhetünk fel. A szikla tetején több gombaszerű alakzat emelkedik az ég felé.
Szármány-hegyi kápolna 34,07 km-re. A fenyvesekkel borított Szármány-hegy alatt fekvő Szárhegy a Gyergyói-medence egyházi, idegenforgalmi és művelődési szempontból egyik legjelentősebb községe.
Nyomáti templom 35,85 km-re. Ma is álló templomát a művészettörténészek az Árpád-kori templomok közé sorolják.
Holtmaros 45,65 km-re. 1319-ben Holtmaros, 1366-ban Holhmoros, 1512-ben Holth Maros néven jelentkezik az okiratokban.
Teleki-kripta 44,57 km-re. Marossárpatak egyik műemléke a Teleki-kripta, amely a 19-dik század első éveiben épült, ide temették egykor a sárpataki Teleki család halottjait.
Suvadás 20,66 km-re. Nyárádselyéből közelítettem meg a suvadást, a katolikus templom irányából vágtam bele a suvadás kellős közepébe.

• Mászkálás közben kicsit nézegettük körbe-körbe. Hogy az őr a szomszédbol nem szól át?
  • Megtalaltuk a torony falaban elrejtett geoladikot. Sajnos az idojaras kozbeszolt eso formajaban, es igy nem maradt ido felkutatni a fatorzs melyen meghuzodo ladikot.
  • Megnéztük az időt.
  • Ezt a véletlent. Rejtés sötétedés után.
  • Megvan, hihetetlen szép. Azt hiszem egyik legszebb hely, ahol jártunk.
  • A Solyomkovel egyetemben megkerestuk a Toronykoveket is. Idaig jo izzasztos maszas, de innen szep a kilatas.
  • A bodosi láda után a második, egy picit kellett keresgéljem de a fénykép sokat segített, szerencsére szélcsend volt és nyugodtan kereshettem, ezután látogattuk meg a vizimalmot.
  • Ilyenkor odafent ragyogó napsütés van, és gyönyörű a táj, nem csalódtam. A geoláda a leírás szerint könnyen megvolt, a GPS-em vacakol (gis russa- szakadozik), ha sikerül teszek fel képet is.
  • Amit a társaságból csak én vállaltam. Két nagy csúcsot is letoltam.
  • Csak poénból kértem a fényképeket. Tudom, hogy ilyen esetekben olyan gyorsan történik minden, hogy gondolkozni sincs idő.
  • Kellemes túrázás alkalmából megkerestük ezt a csodás helyet is. Köszönjük a rejtést.
  • A zárdatemplomot megnéztük, és mentünk is tovább. Mert túl sok időbe telt volna a számigálás, és sok szép látnivaló van még Szebenben.
  • Fürdözés elött tanulmányoztuk a helyet. Ha nem vigyáz az ember akkor nehezen kerül elő.
  • Ez valóban jó rejtés, én meg csak egy zöldfülű vagyok.
  • Nem artana egy ellenorzes.
  • Terveim szerint az idén három nap is ott leszek a Szent György Napokon. Pénteken és szombaton este egyéb rendezvényeken, bulikon, majd vasárnap este a geocitromon.
  • Nem volt konnyu kivajni a csonta fagyott kovek es jeg kozul. Aki megy legkozelebb vigyen najlonzacskot, mert a regi teljesen tonkrement.
  • Ádám 5 éves, Dávid 2, nagyot pancsoltak a forrás vizében. Nagy szemekkel bámulták, ahogy előbányásztuk a csalánnal körülnőtt kis fa alól a ládikát, és belerakták féltett kincsüket, egy csillogó kavicsot.
  • Egy igazi élmény ezen a tetőn állni. Csodálatos varázsa, titokzatossága van e helynek.
  • Keresgéltük egy ideig, de aztán feladtuk. Nem baj egy későbbi időpontban megkerül a delikvens.
  • Azokról az érdekes sírkövekről nem készítettél fényképet? A templomról sem ártana feltölteni néhány fotót.
  • Erdekes, szep hely, erdemes felkeresni. Erdekes bejegyzesek talalhatoak a naploba, amibol furcsa dolgokra lehet kovetkeztetni, peldaul hogy a dakok egy resze egeszen a XII szazadig bujkalt a Csiki Havasokban, majd megepitette ezt a varat.
  • Ez is megleve de a borviz itt is szerintem nem volt a legkivanatosabb, zavaros es nem volt semmi kifolyasa a betongyurubol.
  • Bár a Teleajen folyó hivatalosan tényleg a Beri-patak száraz völgyével kezdődik, a Nicolae Ioan-forrás a Beri-patak völgyében van. A Beri-patak a Cheita nevű patakba ömlik.
  • Husveti unnepi hangulatban egy laza delutani tekerges alkalmaval kerestuk fel a ladat. Senkinek nem ajanlom a forrasviz fogyasztasat, hacsak nem akar friss hullalevet inni.
  • Megtalaltuk. Szep hely, kulonleges bukkfa.
  • Nem tudom mi lehet a bibi, 3 meter pontossaga volt a gpsnek mikor bemertem. A szoveges segitsegben viszont szerepel az hogy a lada kozvetlen a csucson van :) Kovetkezo alkalommal ha arra jarok megejtek megeggy merest.
  • Második erdélyi geoládám. Csíksomlyó felé tartva álltunk meg itt a Homoród forrás vizéből tölteni a palackokba.
  • Hiszen ezért tettem idézőjelbe. :) Valóban érdekes.
  • Számítottam rá, hogy István fogja megtalálni elsőnek ezt a rejtést. De az Istvánok közül a járgányosra tippeltem.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Bucsin (Bucin) 2,43 km-re, Parajd (Praid) 4,12 km-re, Felsősófalva (Ocna de Sus) 4,35 km-re, Illyésmező (Iliesi) 4,46 km-re, Békástelep (Becas) 5,21 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.