Dofteana-szurdok - Magyar-Nemere-csúcs | Képek

64052204807
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 16 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Nemere-hegység
2013.10.26. Copyright © 2013 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Velnica-kőbánya vízesései - Jobboldali zuhatagok
Velnica-kőbánya vízesései - Jobboldali zuhatagok (2012.6.17. - 0 kép) 19,9 km-re
A kőbánya vízesése, Zöld-vízesés, Vízsugár-vízesés, Ráfolyt-vízesés.
Velnica-kőbánya vízesései - Baloldali zuhatagok
Velnica-kőbánya vízesései - Baloldali zuhatagok (2012.6.17. - 18 kép) 20,13 km-re
Legyező-vízesés, Oldal-vízesés, Emeletes-vízesés, Lépcsős-vízesés, Függőágy-vízesés, Terasz-vízesés, Árkád mögötti-vízesés, Függő kőtömb, Barna-vízesés, Mennyezetes-vízesés.
Bucias-vízesés és szfinx
Bucias-vízesés és szfinx (2012.5.13. - 12 kép) 23,59 km-re
Viisoara falu gömbkövei - Berzunc
Viisoara falu gömbkövei - Berzunc (2012.5.13. - 12 kép) 26,03 km-re
A gömbkövek meglehetősen gyakori látnivalók, a Valcea megyei Costesti mellett számos más helyen találhatunk hasonló kőképződményeket. A Viisoara faluban található gömbkövek a falu északnyugati részén helyezkednek el, körülbelül 700 méterre a DC152-es jelzésű úttól.
Bálványosvár - Bálványosfürdő
Bálványosvár - Bálványosfürdő (2007.7.22. - 12 kép) 30,65 km-re
Buffogó-láp - Bálványosfürdő
Buffogó-láp - Bálványosfürdő (2007.7.22. - 11 kép) 31,04 km-re
Büdös-hegy
Büdös-hegy (2004.4.15. - 8 kép) 31,55 km-re

Velnica-kőbánya vízesései - Aknavásár 19,99 km-re
A Velnica-kőbányából indulva, a vad és mászkálós terepekhez szokott, vállalkozó kedvű természetjáró egy igazi vízesés-paradicsomot fedezhet fel. A kőbánya felső részénél két patak folyik össze.
Séta Csíksomlyóról a Nagysomlyó kilátójához, télen 40,19 km-re
Az első próbálkozásom sportkamerával.
Prédikáló-kő (Egrics-kő) 40,97 km-re
A Bodoki-havasokban, a Henter-csúcstól nyugat-délnyugatra, találjuk az erózió által gomba formára kialakított Egrics-kő (Prédikáló-kő) nevű sziklaalakzatot. A 2 méter magas szikla a nevét valószínűleg onnan kapta, hogy itt prédikálhattak hajdan a táltosok, a pogány magyarok papjai.

Magyar-Nemere-csúcs 0 km-re
A Nemere gerincének a legszebb része a Magyar-, másnéven Kis-Nemere. A csúcson egy lapos sziklakilátó található, ahol tiszta időben szép kilátás tárul elénk.
Csülemér-csúcs 43,13 km-re. Csülemér-csúcs - Tar-kő-hegység
Csíksomlyó körút 41,36 km-re. Csíksomlyón, a borvízforrás közeléből indulva, a Köves utca végéből indul az a körút, mely megkerüli a Kis- és Nagy-Somlyó hegyeket.
Kicsi kőüst 20,53 km-re. A nagy kőüstöt keresve bukkantam rá erre az agy kinézetelű sziklára, melynek oldalában egy kis fél-kőüst található.
Tündérvölgy-vízesés 44,56 km-re. Tündérvölgy-vízesés - Kovászna.
Mofetta 37,79 km-re. A tusnádfürdői mofetta épülete a közelmultban esett át egy felujításon, amely most már megszabott program szerint fogadja a gyógyulni vágyókat.

• Igen, onnan néztem végig életem legszebb naplementéjét. S most már a lépcső nevét is tudom.
  • És megcsodálni a Gyimesek világát. A helyi ismerőseink igazi bepillantást nyújtanak a valódi gyimesi létbe, megmutatják, mit és hogyan érdemes figyelnünk.
  • Megtaláltam. Nem volt a helyén, az oszlopok közötti résbe volt beszorítva, de visszatettem a harang tartó vasra.
  • Ezt nem engedheted meg magadnak Gábor.
  • Miután eltöltöttük az időt a Pokolvölgy bejárásával, kevés időnk maradt már sötétedésig. Olvasom az előttem megtaláló Meliék sorait, miszerint ide eljutni egy kis kitérő és egy kis séta volt számukra az erdőben.
  • Egyedüli problémát az okozott, hogy a lombkorona borítás miatt gyenge volt a telefon gps jele. Köszönjük a rejtést.
  • Vagyis én fogok dicsekedni. Próbáltál már gombát hazavinni biciklitáskában 75 kilométeren?
  • Erről csak annyit, hogy nem mindig a légvonal a legrövidebb út :-). De úgy néz ki élménydús kerékpározás volt.
  • A IX. Teleki Samu emlék és teljesítménytúrából hazafele menet látogattuk meg a kastélyt meg a fölötte levő várat.
  • Jól betemette az avar, a jeges hó is takarta, de meg volt az elégtétel, mert szűz láda volt.
  • Bár az én fejem magassága nem 2o centi. De ott van és ragad a mágnes.
  • Ez is egy olyan lada, amit mar tobbszor (kb 4-5 alkalommal) megtalaltam mar, nem is vittem gpst. A hely nagyon megvaltozott, de vegul csak megtalaltam azt a fatorzset, amiben kellet volna legyen.
  • Ezt a ládát második nekifutamodásra találtam meg. A tegnap fényes nappal nem jött össze, igaz nem is mertem bátran keresni, mivel túl forgalmas a környék.
  • Sokszor jártunk itt, s nem sejtettük hogy kincstalálat lesz a vége. A köveket sokszor nézegettük, a Dinnyéskő legendáját is elolvastuk, s nem indítottuk be az osztovátát, nehogy bálvánnyá változzunk a gyereknap ünnepén, mint ama néne a mesében.
  • Nem tudom meli milyen Krassó-Szörény túrát értékel ki, amikor sem ő, sem a többi sepsiszentgyörgyi jelentkező nem jelent meg az általam (trekkingklub által) szervezett Krasssó-Szörény Geotábor túráin. 1.
  • A megtaláltam nem épp megfelelő szó. Megtalálta, megtaláltuk.
  • Sikeres fokozati vizsga után, harmadmagammal, hazaindulás előtt. Nagyon szép kis keresztút, érdemes elsétálni ide.
  • Szerencsem volt a kommentarokkal, igy konnyebben meglett. Fontos volt a fazek es a masodik bejegyzes es.
  • Gyönyörű a hely.
  • A Krassó szurdokvölgyén keresztül közelítettük meg a helyet, majd a vár alatti barlangtól másztunk ki a hegy tetejére, egy meredek, jelzetlen, mondhatni járatlan hegyoldalon. Talán nem ez a vár megközelítésének legjobb módja.
  • Jo rejtes. Telen szerintem lehetetlen megtalalni.
  • Sokszor jártunk már itt, de újra és újra el fogunk még jönni. Most tanultuk, hogy a kontumác egykori, mostanihoz hasonló vesztegzárra utal, s a közelben még Karantén-patak is van.
  • Hogy lehet hogy senki se jár most erre? Pedig sok bámészkodóra számítottunk.
  • Nagyon szép, zöld helyen van ez a szikla, és izgalmakat biztosít annak, aki felmászik a tetejére, ami nem olyan egyszerű, de megéri. Kalandvágyóknak ajánlom, hogy másszanak fel barangolják körbe.
  • A fürdő szépen rendbetéve, nagyon tetszett. Sajnos az idő aznap nem engedte a fürödözést, de majd legközelebb, hamarosan.
  • Pál Zoltán kollégámra és tanítványainkra akik menedzselik a Sószorost (is). És igenis fizessenek a látogatók, nem drága és szokjuk meg, hogy ha valamit rendben akarunk tartani az pénzbe kerül.
  • Ott jártunk mi is, érdekes, hogy egy évig nem volt bejegyzés a füzetben. De pont aznap, előttünk pár órával mások is megtalálták.
  • A szobor után ezt is megkerestük, hamar ráleltünk a fotón látható jellegzetes gyökerekre. Innen igyekeztünk tovább Szacsvára.
  • Engem is itt soroztak be annak idején.
  • Kevés időnk volt keresgélni, dörgött, villámlott, jobbnak láttuk visszatérni a faluba. Gyönyörű hely, fantasztikus kilátással, izgalmas lett volna lejutni a járatokba.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Szaláncfürdő (Slanic-Moldova) 10,34 km-re, Csángótelep (Carpinenii) 11,54 km-re, Herzsa (Harja) 13,39 km-re, Úzvölgye (Valea Uzului) 13,68 km-re, Sósmező (Poiana Sarata) 14,06 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.