Kerék-domb alatti vízesés - Persány-hegység | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 8 fotó összesen.

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Persány-hegység
2014.6.1. Copyright © 2014 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 65 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Az Ürmösi Töpe üregei - Persány-hegység
Az Ürmösi Töpe üregei - Persány-hegység (2014.6.1. - 24 kép) 4,63 km-re
Tolvajos-barlang - Persány-hegység
Tolvajos-barlang - Persány-hegység (2004.7.8. - 20 kép) 6,03 km-re
Az alsórákosi kialudt vulkán krátere
Az alsórákosi kialudt vulkán krátere (2009.4.29. - 30 kép) 8,64 km-re
Dénes István emléktúra - Gódra-karszt
Dénes István emléktúra - Gódra-karszt (2006.9.7. - 10 kép) 16,94 km-re
A Dénes István emléktúra 2006 szeptember 9-én, szombaton, a vargyasi kőbányától indult. Majd a Súgólik megtekintése után a Gódra-karszton folytatódott és a Vargyas-szorosban ért véget.
Alagút-barlang, Késes-barlang - Vargyas-szoros
Alagút-barlang, Késes-barlang - Vargyas-szoros (2008.2.24. - 15 kép) 21,27 km-re
Orbán Balázs-barlang - Vargyas-szoros
Orbán Balázs-barlang - Vargyas-szoros (2004.7.2. - 18 kép) 21,29 km-re
(2004-07-02, 2008-02-24)
A Vargyas-szoros télen
A Vargyas-szoros télen (2008.2.23. - 12 kép) 21,4 km-re

Prédikáló-kő (Egrics-kő) 28,07 km-re
A Bodoki-havasokban, a Henter-csúcstól nyugat-délnyugatra, találjuk az erózió által gomba formára kialakított Egrics-kő (Prédikáló-kő) nevű sziklaalakzatot. A 2 méter magas szikla a nevét valószínűleg onnan kapta, hogy itt prédikálhattak hajdan a táltosok, a pogány magyarok papjai.
Senki tava, time lapse - Csíkszereda 40,37 km-re
Az idő múlása (time lapse), alkonyatkor a Senki tavánál. A háttérben Csíkszereda és a Somlyó hegye látható.
Séta Csíksomlyóról a Nagysomlyó kilátójához, télen 44,98 km-re
Az első próbálkozásom sportkamerával.

Kerék-domb alatti vízesés 0 km-re
Ágostonfalva közelében, a román térképeken Fenes-pataknak nevezett, a régi osztrák térképeken Pétrisiú-ként megjelenő patak fejében levő egyik oldalágban, a Kerék-domb alatt egy mély gödörbe ömlő, 4-5 méter magas, csinos vízesés található.
Menekülés 47,62 km-re. Menekülés - Kézdivásárhely
Komlósároki alsóborvíz 27,86 km-re. Komlósároki alsóborvíz - Tusnádfürdő.
Kirulyfürdői pionírtábor 30,63 km-re. A kirulyfürdői pionírtábor régen jó állapotban lehetett, mára már nagyon lepukkant állapotban van.
Kilátótorony 16,82 km-re. Az oklándi kilátótorony a községközponttól keletre, a Bene-hegy (régebb Beteghegy, majd Bened-hegy) tetején található.
Sziklakilátó a Borvíz-patak felett 42,68 km-re. Piricske északi végében, gombaszedés közben, egy sziklakilátóra bukkantunk.

• Mezőbánd és Mezőgerebenes között (151A) észak felé letértem az útról és tovább is a leirt utvonalon menntem. Azért választottam ezt a változatott mert nekem erre sokkal rövidebb volt.
  • A bereckiek úgy tartják, hogy hétszer kell megkerülni, de térden, a várat, és akkor lehet hallani a pincéből a zenét.
  • Lehet, hogy a maci elvitte szedreszes kozben. Jol bele kellett volna nyulni marmint a fatorzsbe.
  • Amennyiben találtatik valaki (valakik), aki felvállalja, hogy kincsszállító lesz, akkor lehet, hogy tudok segíteni gyerekeknek való apróságokkal. Kérdés, hogy kinek és hol adjam majd át?
  • Ez aztán tényleg egy szép szimpatikus templom. A freskók gyönyörűek.
  • Fel vagyok már készülve. Hiszen már rejtéskor benne volt a pakliban, hogy ez a rejtés pengeélen van.
  • Megtaláltuk. Köszönjük.
  • A gyönyörű mezőben, a menedékhely közelében, a lila gomb még mindig várja a lila öltönyben túrázókat.
  • Kolozsvári húsvétolás után jöttünk ki a várhoz. Figyelmeztettek, hogy tönkre tették az utat az autópályát építõ kamionok, de hogy ennyire.
  • Tudod aki rejtette, ugyan lobogott a haja a szelveresben, ugy jo 30 ev regisegben, de most mar csak torulkozovel fesulkodik. AZ EKE vandortabor alkalmabol remelem, hogy meg felkeresem, es ceruzat is tennek bele, de sajnos most sincs sztokon.
  • Madicsafürdőn megnéztük az elhanyagolt állapotban levő fürdőmedencét, valamint a két foglalt borvízforrást. A két forrás érdekessége, hogy a patak szintje alól, betongyűrűben vezették fel a vizet a felszínre.
  • Ez is igaz, ha sok tekintet szegezodik rad. Ezert ne a kapuknal, vagy a tomeg altal jart helyeken, vagy a pallok alatt keresd a ladat, hanem a hegyek tetejen csendben es taps nelkul.
  • Az ezeréves határtól hazafelé.
  • Nagyon erdekes rejtes, de ovatosan kell maszni ,mert konnyen le lehet esni.
  • A hidat alulról is megnéztük végre. Igazán megéri eljönni ide, a környezet önmagában is gyönyörű.
  • Elhoztuk Blinky Doggyt, aki egy vilag koruli utra indult, es betettunk egy darab sot.
  • Ahol a gps futyult, nem messze talaltam ket egyforma sirhelyet, mindkettonek a kereten x alaku motivum, korbe is tapogattam de nem talaltam semmit, viszont azert jartak meg a kornyeken, es egy kicsit furcasn erztem magam a siremlekek kozt kutakodva, ezert abba hagytam. De valoszinu, hogy majd meg visszaterek, amint latom az elottem hozzaszolok megtalalaltak .
  • A helyes kifejezés az lenne, hogy Marosvásárhely a Marosvásárhelyi Metropolisz Övezet nevű kistérséghez tartozik. Valószínűleg lényeges különbség van egy metropolisz és egy kistérség között.
  • Kedves ünnepi meglepetés volt. Valóban eléggé forgalmas a Bujdosó környéke.
  • Kora tavasszal egy többévszázados fa alatt. Ugron Gábor utca, Udvarhely.
  • Péter dolgozott, én meg csak szóval tartottam. Mégis én kapom a pontot.
  • Konnyen ment a megtalalas. Njlevente es csipi utan meg valaki beirta a nevet (mar nem emlekszem a nevre), de nem loggolta itt a honlapon.
  • Megtaláltuk a kápolna mellettit, kicseréltük a zacskót, kivettünk egy pénzérmét és egy kék R betűt, betettünk egy Ice Age mamutot, névjegyet, 1 lejes bankót.A
  • Megtaláltuk a leírás szerint.
  • Szep kis hely, megnezem nyaron is. Kiültünk a sarkára és megtaláltuk, a gyerekek nagyon élvezték, nyomul az utánpotlás.
  • Egy kis plusz információ jót fogna. A temetőben ilyen sir nincs.
  • Fent egy sir is van.
  • Hamar kiderült, hogy tehetséges kincsvadásszal van dolgom. Aki jól tájékozódik az erdőben, meglehetősen intuitív, találékony és bátor.
  • Nem értjük júniusban hogy nem találhattuk meg, de most újra megálltunk a tetőn, és egyszerű mint az egyszeregy. Aztán elindultunk a kék sávon a Csodálókő felé, de nem jutottunk el, kevés volt az idő.
  • Ezt is Bercivel találtam meg. Amikor mentem, hogy vegyem ki megkarcoltam magam a bokorral és elkezdett vérezni a kezem.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Ágostonfalva (Augustin) 2,75 km-re, Ürmös (Ormenis) 3,23 km-re, Köpec (Capeni) 4,03 km-re, Miklósvár (Miclosoara) 4,5 km-re, Felsőrákos (Racosul de Sus) 5,95 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.