A Rozsnyói-barlang télen - Keresztény-havas | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 10 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Barlang - Keresztény-havas
2005.3.5. Copyright © 2005 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Rozsnyói-barlang - Keresztény-havas
Tej-barlang - Keresztény-havas
Tej-barlang - Keresztény-havas (2006.6.19. - 11 kép) 6,14 km-re

Barcarozsnyó - Őslénypark 2,15 km-re
2015 június 12-én nyílt meg Barcarozsnyón a térség egyik legnagyobb őslényparkja, ahol 45 életnagyságú dinoszauruszt láthatunk. A létesítmény közvetlenül a barcarozsnyói vár mellett található, mely az egyik legépebben megmaradt erdélyi szász parasztvár.
Rozsnyói-szoros - Kis vasalt mászóút 3,93 km-re
Az elmúlt napokban ott is havazott, így téli körülmények között másztam meg a Rozsnyói-szoros két vasalt mászóútját. Amíg a nagy, extrém nehézségű via ferráta alsó része száraz volt, a felső felében már hófoltok és jégcsapok voltak.
Rozsnyói-szoros - Nagy via ferrata 3,98 km-re
Kelet-Európa, illetve Románia legveszélyesebb, egyben egyik legszebb vasalt útvonala a Rozsnyói-szorosban található, a Keresztény-havasban, Barcarozsnyó közelében.

Pogányok templomocskája 0,39 km-re
A Pogányok templomocskája egy látványos sziklaalakzat az erdő közepén, hangulatos környezetben, nem messze a Barcarozsnyói barlangtól. Másik neve Bálvány-kő, németül Götzentempel.
Ploti-barlangok 44,2 km-re. A Ploti-barlangok a Vadasi út mentén a martban, 10-15 méterrel az út szintje fölött találhatók.
Ortodox templom 46,17 km-re. Útban a Datki-szoros felé, a DN13 jelzésű út felől, mielőtt beérnénk Oltbogát faluba, egy faragott kőből készült templom hívja fel magára a figyelmet.
Bolnok 13,6 km-re. Bolnok
Unitárius templom 34,39 km-re. A falu neve is templomról tanúskodik, Szent István király tiszteletére szentelt templomáról nevezték el.
Urlea-völgy 49,26 km-re. Urlea-völgy

• Mivel csipi a város egyik legjobb rejtéseként számolt be a másik ládáról, gondoltam, hogy megkeresem. Még kerestem korábban is de akkor nem találtam meg.
  • A Kalapos- kő lentről sokkal impozánsabb, ellenben tetejéről gyönyörű kilátás nyílik. Innen az autóig már csak "zuhanni" kellett.
  • Tartalmas kis Fogarasi tura alkalmaval 5 odszor vagy 6 odszor jutottam fel a Negoi csucsra. Elarulom hogy ezuttal lada is kerult trekkingklub jovoltabol.
  • Érdekes elhagyatott hely, és a graffitik nagyon jók. Amikor becsúsztam a sáron a gátról, két kutya kezdett ugatni a hajdani öltözők felől, de amikor barátkozó jeleket küldtem feléjük, azonnal fogták, és viszonozták, és kitörő örömmel szaladtak hozzám játszani.
  • Most az új úton ereszkedtünk be Kóstelekre, a Szellő tetőről. Hát itt közelebb, mint körbe, és az új út nagy segítség a falunak.
  • A vadászmúzeum Nagyszeben egyik fontos személyiségének nevét viseli. August von Spiess ezredes (1841-1923) az első világháború után Ferdinánd király vadászmestere volt 18 éven keresztül.
  • Sebaj, sok minden elfelejtődik manapság tisztázatlan körülmények között (lásd a vízfelvételt a dánfalvi temetőben, ugye, és társai). Köszi szépen, hogy frissítetted, legközelebb próbálkozom még, ha arra járok.
  • A láda bejegyzés általános jellegű (Margitta), úgyhogy véleményem szerint nem vétek, ha megemlítem a város egyik fő turisztikai objektumát (és természeti értékét), a strandot (N 47.350803, E 22.
  • Szent Mihály nap utáni csend és nyugalom uralkodik a hatalmas legelőkön. Most a sárga pont jelzést követtük a gerincig.
  • Viszonylag hamar megtaláltam ma reggel, a Hargita 45 Teljesítménytúra keretében. Köszi a rejtést.
  • Megtaláltuk a helyreállított ládát, máshová van rejtve mint eredetileg, de a koordináták ugyanazok, néhány méterrel odébb a kőfalban érdemes keresgélni. A ládában található rejtvény megfejtésével pedig újabb koordinátákat kaptunk, amelyek egy második, igen gazdag ládához vezettek.
  • Megtaláltuk, és köszönjük a rejtést.
  • Csak úgy végtelen szeretetből nem lesz nyolcezer méteres hegycsúcs és nyolcezer méter mély Mariana-árok. én nem értek veled egyet.
  • Konnyen ment, kis "bicikli szerelessel" alcazva a parkban beszelgeto idos nenik elol.
  • Jó szolgálatot tett a segédpont, hanem légvonalban mentünk volna. Visszafele rövidíteni akartunk és ellenkező irányba indultunk.
  • Egy jó kis téli séta a tesommal, míg a többiek síeltek a köves pályákon.
  • A Székelykő megmászása után elmentünk Torockószentgyörgyre ebédelni a Székelykő Panzióba. A várat nem teljesen a kijelölt útvonalon közelítettük meg.
  • Még nem áll szándekomban halni a halált. Persze nem szándék kérdése.
  • A jelzésről kissé kitérve, megnéztük az ott levő lövészárkokat, majd a jelzésen elértük a 3.-ik bunkert.
  • Akkor ez most egy kotlos csokitojas volt most. Majd menj arra, mikor viragoznak a narciszok.
  • Ha tehetném, kerékpárral járnék a vécére is.
  • Vegul is nem lehetek szaz es szaz szazalekos. Az mar nem lenne fair play a kollegakkal szemben meg mutatoban sem , ez igy becsuletes.
  • Ott voltam a rejtésnél. De csak most értettem meg, hogy a túravezető miért sietett mindig előre az erdőben.
  • Mi ezt a falut biztos nem felejtjuk el. Meg jo hogy a plebanos nem latta hogy maszkalnak a keritesen - mert a kapu sajnos zarva volt.
  • Kar, ezt a helyet meg ismertem. De most minden csak szomoru.
  • Könnyen megtalálható - a múzeum elött.
  • Sehol nem olvasható az esemény oldalán, "Talán jövünk" szöveggel, bejelentkezés részetekről. A "Talán jövünk" egyébként is csak annyit jelent, hogy lehet, hogy jösztök, de lehet hogy nem.
  • Miután sikerült csillapítani az éhségünket, újra nekivágtunk az útnak. Utoljára gyerekkoromban jártam ilyen hídon, nagyon érdekes élmény volt.
  • Hanem a hármaskeresztnél nagyon szép élményben volt részem, igaz ennek már 4 vagy 5 éve. A pünkösdi csíksomlyói búcsúra gyalogoltunk masodik alkalommal Marosvásárhelyről.
  • Délután 5 órakor indultam a Libán-tető felől. Érdemes viszont korábban indulni, hiszen így pont annyi időm volt, hogy oda-vissza meg tudtam járni az utat.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Barcarozsnyó (Rasnov) 2,63 km-re, Keresztényfalva (Cristian) 5,53 km-re, Brassópojána (Poiana Brasov) 5,64 km-re, Hidegpatak (Paraul Rece) 7,24 km-re, Szászvolkány (Vulcan) 8,37 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.