Poze: Culmea Gropsoarele - Saua Zaganu - Muntii Ciucas

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 42 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Muntii Ciucas
05.06.2005. Copyright © 2005 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8077 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Muntele Rosu - Muntii Ciucas
Muntele Rosu - Muntii Ciucas (22.03.2005 - 12 poze) la 2,17 km
Muntele Rosu, Tigaile Mari - Muntii Ciucas
Muntele Rosu, Tigaile Mari - Muntii Ciucas (10.06.2006 - 24 poze) la 5,19 km
Muntele Rosu - Tigaile Mari.
Tigaile Mari, Varful Ciucas - Muntii Ciucas
Tigaile Mari, Varful Ciucas - Muntii Ciucas (22.08.2005 - 24 poze) la 5,89 km
Stanca Mana Dracului in noiembrie - Muntii Ciucas
Stanca Mana Dracului in noiembrie - Muntii Ciucas (13.11.2011 - 6 poze) la 6,42 km
Culmea Bratocea - Muntii Ciucas
Culmea Bratocea - Muntii Ciucas (10.07.2004 - 16 poze) la 6,47 km
Stanca Mana Dracului - Muntii Ciucas
Stanca Mana Dracului - Muntii Ciucas (11.05.2010 - 30 poze) la 9,17 km
Dalghiu - Plaiul Domnesc - Stanca Mana Dracului - Varful Ciucas - Vama Buzaului.
Urlatoarele
Urlatoarele (11.05.2010 - 16 poze) la 9,17 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Canionul si cascada Sapte Scari - Muntele Piatra Mare la 27,7 km
Cheile Sapte Scari sunt cele mai mari si spectaculoase chei din masivul Piatra Mare. Canionul ingust are o lungime de 160 m, si pe o diferenta de nivel de 58 m include 7 cascade si mai multe caderi de apa mai mici. Cheile pot fi parcurse pe platforme si scari metalice.
Statiunea de schi - Poiana Brasov - Muntii Postavarul la 34,52 km
Soare stralucitor si senzatie de Austria pe partiile impecabile ale paradisului de schi Poiana Brasov deasupra Brasovului. Baie de soare, cafea si bauturi racoritoare pe terasa cabanei Julius Römer.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Podul de Arama la 0,06 km
Podul de Arama este o stanca masiva, care se afla in saua de sub varful Zaganu. Este numit impropriu, din cauza lichenilor rosi care acopera peretele stancii.
Cascada Doamnei la 44,4 km. Cascada Doamnei - Muntii Bucegi
Balta Dracului la 42,88 km. Balta Dracului din orasul Covasna este un monument al naturii, ivire naturala de apa minerala si gaz mofetic, martor al activitatilor postvulcanice cu numeroase eruptii in trecut.
Izvorul Honved la 46,94 km. Fantana Honved se afla langa drumul asfaltat Sfantu Gheorghe - Baile Sugas.
Comandau la 38,32 km. Comandau
Varful Piatra Mare la 27,53 km. Putem ajunge pe Varful Piatra Mare dinspre cabana Piatra Mare, pe traseul marcat cu banda rosie.

Comentarii

• Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Si te intalnesti in incinta pesterii sus-mentionate, fata in fata cu ursul, ce faci?
  • In drum spre Piatra Mesei, am vizitat piscina aflata in paragina, si cele doua izvoare cu apa minerala de la Baile Madicea. Cele doua izvoare sunt foarte interesante, deoarece au fost captate de sub nivelul paraului, si trecute prin apa paraului intr-un inel de beton.
  • Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • O plimbare linistita in afara Clujului prea aglomerat. Din pacate nu am facut poze.
  • Am fost la acest POI.
  • Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Izvorul Rajka (Concretiuni de Feleac), izvorul Bilascu si izvorul Recea.
  • Foarte interesant locul si ansamblul bailor.
  • Am mai fost la Sancraiu, dar despre acest pod vechi de piatra nu am stiut. Podul se afla la capatul satului, dupa o mica curba dubla, si dupa cativa metri parcursi in albia paraului.
  • Pacat ca nu e reconditionata. Este expusa vandalizarii.
  • Varful Fratele este una din cele mai frumoase locuri din judetul Harghita.
  • Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?).
  • Florin, Lumi si usmile. Nice place.
  • Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Multumim geotrekkingului, care ne-a condus la aceasta ciuperca de piatra ascunsa, caci, fiind cam departe de poteca marcata (punct galben) de pe plaiul Henterului si relativ ascunsa intr-o padurice tanara de fagi, este, de regula, neobservata de majoritatea turistilor care se multumesc cu Piatra Predicatorului (sau Piatra Egrici), aflata ceva mai jos, spre Malnas, chiar pe poteca marcata (de curand, si ea, geoobiectiv).
  • In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana. Te simti binecuvantat in acest loc.
  • Atingerea acestui obiectiv, sau a celui apropiat, Varful Tuguiata, de un alt participant la joc demonstreaza utilitatea si frumusetea jocului. Sunt locuri in tara noastra atat de interesante, din multe puncte de vedere, dar atat de putin cunoscute.
  • De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Ajuns la destinatie, mi-am dat seama ca efortul a meritat, cascada fiind o splendoare.
  • Unii descriu plaja Tuzla ca fiind cea mai frumoasa plaja din Romania, dar experienta mea a fost una contrara. Cred ca am ajuns in cel mai oribil loc de pe litoralul romanesc.
  • Au inghetat pana si imaginile. La plimbare pe malul Oltului am descoperit lacul inghetat, ca si interesul pentru acea pasarela spre foisor.
  • Merita cautata. IN - Breloc si pix.
  • Ca ofiter in rezerva, am retrait clipele de adrenalina ce ti le ofera anumite arme din cadrul Armatei, asa cum este Aviatia. Cinste celor care au ridicat acest monument deosebit in amintirea aviatorilor nostri militari din cadrul Bazei 71 Aeriene din Campia Turzii.
  • De data asta nu erau ursii in zona. Am putut s-o cautam.
  • O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o. Oare cum de are curbura atat de perfecta?
  • I had a 15km afternoon walk, started from Cluj. Went to Feleac, but not on european road, other road, trekking.
  • Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna. Am vizionat episodul emisiunii Pe poteci de pe net si am ramas nostalgic.
  • De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Chiar daca efortul a fost sustinut, a meritat.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Cheia la 4,21 km, Manastirea Suzana la 10,69 km, Dalghiu la 11,13 km, Vama Buzaului la 12,61 km, Buzaiel la 13,96 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.