Poze: Pasul Ghimes - Muntele Paganilor

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 16 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Zona Ghimesului
21.06.2009. Copyright © 2009 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8077 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Muntele Paganilor - Muntele Frumos
Muntele Paganilor - Muntele Frumos (21.06.2009 - 24 poze) la 2,85 km
Lacul de baraj Frumoasa - Drumul Fanului
Lacul de baraj Frumoasa - Drumul Fanului (07.03.2012 - 10 poze) la 3,39 km
Cetatea Bufnitei - Lunca de Sus, Ghimes
Cetatea Bufnitei - Lunca de Sus, Ghimes (21.06.2009 - 15 poze) la 7,88 km
Fagetel, Proprietatea Piposz, Izvoarele Trotusului
Fagetel, Proprietatea Piposz, Izvoarele Trotusului (06.09.2011 - 10 poze) la 8,28 km
Crucea Condra - Varful Trei Pietre
Crucea Condra - Varful Trei Pietre (04.07.2009 - 24 poze) la 12,06 km
Piatra Tabulata Siculeni - Muntii Harghita
Piatra Tabulata Siculeni - Muntii Harghita (07.06.2014 - 16 poze) la 18,2 km
Valea paraului Iavardi, stancile si culmea Iavardi
Valea paraului Iavardi, stancile si culmea Iavardi (20.05.2012 - 47 poze) la 18,46 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Partia Ski Gyimes - Lunca de Sus la 6,78 km
Partia de schi Ski Gyimes se afla in Lunca de Sus, imediat langa drumul principal. Are o lungime de 800 m, iar diferenta de nivel este de 160 m. Doua teleschiuri urca la o altitudine de 1060 m deasupra nivelului marii.
Urcare pe Sumuleul Mare iarna, din Sumuleu Ciuc la 12,38 km
Prima mea incercare cu o camera sport.
Lacul Nimanui - Miercurea Ciuc la 17,09 km
Trecerea timpului (time lapse), amurg la Lacul Nimanui. Miercurea Ciuc si muntele Sumuleu pot fi vazute in fundal.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Muntele Paganul la 0,01 km
Muntele Paganul
Biserica catolica la 25,36 km. Satul Cetatuia se afla la sud de Sansimion, pe terasa din stanga Oltului, la o altitudine de 662 m, la 18 km sud de Miercurea-Ciuc.
Valea paraului Pustnicul la 7,83 km. Loc fain de picnic in valea paraului Pustnicul, langa Soimeni-Ciuc.
Popasul Fantana Mesteacanului la 22,68 km. Popasul Fantana Mesteacanului se afla la mai putin de 4 km distanta de Santimbru, spre est.
Valea Iavardi la 18,46 km. Paraul Iavardi este un afluent din dreapta al paraului Valea Rece.
Vila Anna Baile Tusnad la 36,54 km. Vila Anna - Baile Tusnad

Comentarii

• Ca ofiter in rezerva, am retrait clipele de adrenalina ce ti le ofera anumite arme din cadrul Armatei, asa cum este Aviatia. Cinste celor care au ridicat acest monument deosebit in amintirea aviatorilor nostri militari din cadrul Bazei 71 Aeriene din Campia Turzii.
  • Multumim geotrekkingului, care ne-a condus la aceasta ciuperca de piatra ascunsa, caci, fiind cam departe de poteca marcata (punct galben) de pe plaiul Henterului si relativ ascunsa intr-o padurice tanara de fagi, este, de regula, neobservata de majoritatea turistilor care se multumesc cu Piatra Predicatorului (sau Piatra Egrici), aflata ceva mai jos, spre Malnas, chiar pe poteca marcata (de curand, si ea, geoobiectiv).
  • Trimit un zoom al fotografiei pe care se vede mai bine situatia blocului in cauza.
  • I had a 15km afternoon walk, started from Cluj. Went to Feleac, but not on european road, other road, trekking.
  • Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • Felcitari. Inseamna ca am reusit sa-ti transmit virusul jocului.
  • Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
  • Am mai fost la Sancraiu, dar despre acest pod vechi de piatra nu am stiut. Podul se afla la capatul satului, dupa o mica curba dubla, si dupa cativa metri parcursi in albia paraului.
  • Locatia ofera un moment de ragaz, un strop de apa rece, incanta ochiul si da sperante. La stalp este un punct de rascruce, spre Sandru, Nemira Mare sau Dofteana.
  • Foarte spectaculos loc. Multumesc.
  • Dupa descoperirea plajei de la Vadu cu minunatul ei cadou de bun venit. Ma refer la cei cativa delfini care au pufait foarte aproape de tarm, si ale caror spinari am reusit sa le prind intr-un filmulet.
  • Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Asa ca cine nu are sa-i foloseasca.
  • Avem un GPS foarte foarte bun (Garmin 60 si inca niste litere - nu-i pe aproape acum). Care ne-a tot impins dincolo de rau.
  • In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile. Pe traseul poteci, care conduce pe liziera padurii de gorun, pe marginea abruptului stancos inalt de 10-12 m, si care ocoleste prin dreapta Gradina Zmeilor, au fost construite trepte in bancul friabil de conglomerate.
  • Drumul de la Bolatau prin padure este in stare buna, cu ceva urme de exploatare a lemnului. Se termina la Piatra cu ceaun, asa ca nu puteti rata locatia.
  • Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.
  • Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt. La fel ca toate celelalte cetati si aceasta este in uitare si neamenajata.
  • Am trecut si pe aici, facand traseul din jurul pesterii Ladas.
  • Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • In pe, out picture.
  • Locatia Esterului pare a fi stabilita (de arheologi) pe dealul de vizavi de Gura Dobrogei (Tasli Bair). Am fost vara aceasta pe acolo si am vazut ceea ce au scos arheologii la iveala.
  • Am urcat de la Piatra Colibei (de fapt am inteles de la proprietarul restaurantului cu acelasi nume ca numele corect este Piatra cu Coliba) pana la Stanca Kossuth.
  • 1 Inghiti sec, saluti politicos, si intri. Sper ca ai obrazul destul de gros, pentru ca s-ar putea sa primesti niste palme.
  • Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • In breloc Turkiye, out zero. Pot spune ca toate sunt in regula.
  • O plimbare prin parc in drum spre casa.
  • Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Izvorul Trotusului la 3,34 km, Comiat la 3,93 km, Fagetel la 4,07 km, Frumoasa la 4,24 km, Mihaileni la 5,27 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.