Poze: Crucea Condra - Varful Trei Pietre

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 24 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Zona Ghimesului
04.07.2009. Copyright © 2009 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8077 poze si 65 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Cetatea Bufnitei - Lunca de Sus, Ghimes
Cetatea Bufnitei - Lunca de Sus, Ghimes (21.06.2009 - 15 poze) la 5,57 km
Valea paraului Iavardi, stancile si culmea Iavardi
Valea paraului Iavardi, stancile si culmea Iavardi (20.05.2012 - 47 poze) la 6,77 km
Valea Iavardi - Ghimes
Valea Iavardi - Ghimes (14.12.2003 - 12 poze) la 6,77 km
Capela Sfantul Petru, Piatra lui Kota - Iavardi
Capela Sfantul Petru, Piatra lui Kota - Iavardi (16.06.2012 - 18 poze) la 7,68 km
Muntele Paganilor - Muntele Frumos
Muntele Paganilor - Muntele Frumos (21.06.2009 - 24 poze) la 9,76 km
Pasul Ghimes - Muntele Paganilor
Pasul Ghimes - Muntele Paganilor (21.06.2009 - 16 poze) la 12,06 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Partia Ski Gyimes - Lunca de Sus la 7,1 km
Partia de schi Ski Gyimes se afla in Lunca de Sus, imediat langa drumul principal. Are o lungime de 800 m, iar diferenta de nivel este de 160 m. Doua teleschiuri urca la o altitudine de 1060 m deasupra nivelului marii.
Brazi uriasi - Pasul Ilia, Ghimes la 9,16 km
Una dintre atractiile mai putin cunoscute din zona Ghimes sunt cele doua exemplare gigantice de brad obisnuit. Inaltimea lor este de 42 de metri, cu un diametru de 110 cm, respectiv 130 cm la inaltimea pieptului, iar varsta estimata este de 200-250 de ani.
Urcare pe Sumuleul Mare iarna, din Sumuleu Ciuc la 24,28 km
Prima mea incercare cu o camera sport.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Varful Trei Pietre la 0 km
Marcaj: cruce rosie pana la Crucea Condra, in rest nemarcat. Distanta de parcurs: 18 km, lungimea traseului: 5-6 ore, diferenta de nivel: 700 m.
Biserica Sfantul Nicolae la 29,06 km. Biserica Sfantul Nicolae - Gheorgheni
Pestera Cuviosului Chiriac la 48,25 km. Pestera Cuviosului Chiriac este un obiectiv superb, care se afla pe terenul manastirii Bisericani.
Cascada Fotoliul de piatra la 37,64 km. Paraul Minei se afla la sud-est de Santimbru Bai.
Curmatura Piciorul Schiop la 42,31 km. Curmatura Piciorul Schiop - Masivul Ceahlau
Baile Dugas 2 la 15,7 km. Baile au fost fondate ca atare in 1929, cand in preajma unui cunoscut izvor mineralo-termal (20 grade C) a fost creat un amenajament pentru imbaiere, de catre Corpul Industriasilor din Ciucul de Sus.

Comentarii

• Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Are de toate, inca nu e stricat, nu e prea departe, se poate ajunge usor.
  • Este cea mai accesibila si cea mai vizitata cascada din Romania, cel putin asa se spune. Din povestile familiei am inteles ca la sfarsitul anilor '60 debitul a fost micsorat de stancile carate de o avalansa.
  • Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana. Te simti binecuvantat in acest loc.
  • Fantina exista dar fara apa. Pacat, pentru ca apa fantanii continea radioactivitate naturala ridicata (rara).
  • Am trecut pe Transharghita cu un ARO. Era un drum extraordinar de fain .
  • Atingerea acestui obiectiv, sau a celui apropiat, Varful Tuguiata, de un alt participant la joc demonstreaza utilitatea si frumusetea jocului. Sunt locuri in tara noastra atat de interesante, din multe puncte de vedere, dar atat de putin cunoscute.
  • Urmand indicatiile am avut bucuria sa descopar locatia. Cei 500 m fata de Piatra cu ceaun au fost hotaratori.
  • O plimbare linistita in afara Clujului prea aglomerat. Din pacate nu am facut poze.
  • Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Great view.
  • De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Ajuns la destinatie, mi-am dat seama ca efortul a meritat, cascada fiind o splendoare.
  • Faina catarare.I
  • Acces de la biserica din Bolatau (fost Taragan) = 4.8 km pe drumul de piatra descris.
  • Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare. Chiar daca totul pare fortat, e bine ca au dat atentie acestui obiectiv istoric, si repus in valoare.
  • Cand am fost, debitul era foarte mic si vegetatia zvantata, de am reusit sa urc pe culmile cele mai inalte. Chiar si asa, frumusetea este deosebita.
  • Found it in a short trip on New Year's Day.
  • A fost o excursie mai lunga in zona, si am profitat sa cautam si comori.
  • La Iisus se ajunge pe o alee prin stanga. Se trece podul de lemn, se deschide poarta si se continua pe alee.
  • La monument se poate ajunge si cu masina. Una care suporta drumurile de pamant, din satul Nicoresti sau Oituz.
  • Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
  • Dupa test, mi-am invatat lectia. Nici un indiciu nu e acolo de flori de cuc.
  • Apa buna si rece intr-o zi calda de iunie. Merita toti banii locatia propusa, si pentru setea sufletului, si pentru setea trupului.
  • Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa. Cateva informatii in plus despre acest POI.
  • Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica. Amenajarea microhidrocentralelor nu a afectat peisajul, dar nici nu a electrificat zona.
  • De ceva vreme doream sa-l vizitez. Si uite ca, in miez de februarie, am reusit sa iesim din hibernare.
  • Am depus geokretul geokopacz03.
  • Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. In gradina muzeului se afla o casa veche foarte bine pastrata, care a apartinut unor secui instariti si o mica gradina botanica, care merita vizitata.
  • Pacat ca nu e reconditionata. Este expusa vandalizarii.
  • Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?).
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Valea Intunecoasa la 3,16 km, Valea lui Antaloc la 3,57 km, Lunca de Jos la 4,4 km, Valea Garbea la 5,23 km, Valea Rece la 5,24 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.