Törcsvár, Clincea - Bucsecs-hegység | Képek

64037194806
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 24 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Bucsecs-hegység
2006.7.20. Copyright © 2006 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 65 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Ciubotea-Scara - Bucsecs-hegység
Jalomica forrásvidéke - Bucsecs-hegység
Jalomica forrásvidéke - Bucsecs-hegység (2004.9.2. - 14 kép) 5,33 km-re

Rozsnyói-szoros - Nagy via ferrata 11,33 km-re
Kelet-Európa, illetve Románia legveszélyesebb, egyben egyik legszebb vasalt útvonala a Rozsnyói-szorosban található, a Keresztény-havasban, Barcarozsnyó közelében.
Rozsnyói-szoros - Kis vasalt mászóút 11,34 km-re
Az elmúlt napokban ott is havazott, így téli körülmények között másztam meg a Rozsnyói-szoros két vasalt mászóútját. Amíg a nagy, extrém nehézségű via ferráta alsó része száraz volt, a felső felében már hófoltok és jégcsapok voltak.
Barcarozsnyó - Őslénypark 13,67 km-re
2015 június 12-én nyílt meg Barcarozsnyón a térség egyik legnagyobb őslényparkja, ahol 45 életnagyságú dinoszauruszt láthatunk. A létesítmény közvetlenül a barcarozsnyói vár mellett található, mely az egyik legépebben megmaradt erdélyi szász parasztvár.

Lépcső-csúcs 3,65 km-re
Lépcső-csúcs
Csűr-kapu 20,5 km-re. A Csűr-kapu egy 1,5 x 4 m-es nyílás a Csűr-kő sziklájában, mely a rétegek beszakadása révén keletkezett.
Apó-csúcs 45,19 km-re. Apó-csúcs, románul Varful Mosu.
Nárciszrét 41,43 km-re. A híres Nárcisz-mező (románul Poiana Narciselor és Dumbrava Vadului néven is ismert) tulajdonképpen egy 394 hektár kiterjedésű, nedves talajú, ritkás kocsányos tölgyes, amelynek tisztásait májusban ellepik a csillagos nárcisz fehér virágai.
Fekete laktanya 23,41 km-re. Fekete laktanya - Nicolae Balcescu utca 56 szám, Brassó.
Curmatura-menedékház 14,63 km-re. A Curmatura menedékház a Kis-Királykő lábánál található.

• Bár többször is próbálkoztam (a rejtés napján) és a közeli polgármesteri hivatalban biztosítottak, hogy hamarosan jön valaki, két óra várakozás után is, a templom zárva maradt számomra.
  • Elindultam. Igazi tengelytoro godrokkel teli uton, hogy atszeljem a haromszeki medencet utban Kezdi fele.
  • Pontosan egy evvel ezelott, egy 19 fos magyarorszagi ladasz csapattal elkovetett turazas alkalmaval. A visszafele uton kerestuk fel ezt az erdekes fat.
  • Pihenni, és nézelődni egy késő őszi délután. Feltétlenül messzelátóval kell erre a helyre jönni, és a táj mellett a madarakban gyönyörködni.
  • Útban a Súgó barlang fele megálltunk egy kis pihenőre, sajnos szitált az eső.
  • Babbercival kerestük a templomat. Csak itt minden zarva volt.
  • Tasnádon a református templomnál nagy felújítási munkák folynak 2023 júliusában, nem látogatható. Még így is látszódik a templom impozáns mérete, gótikus stíluselemei.
  • Ez a bejegyzés már sokkal jobb, mint a megtaláltam.
  • Bizonyára itt ólálkodtak a fairtók, mert a szobor körül sz@rszag van.
  • Igazából most már van 5.
  • Eleg kevesen tudnak errol a helyrol pedig nagyon erdekes geologiai jelenseg szinhelye.
  • Nekem a szappantartónál egy fokkal jobb gépem van, de én is majdnem kizárólag csak dokumentációs jelleggel, céllal készítek képeket. Hogy lássák mások is, hogy miért érdemes elmenni egy helyre, mit kell ott megnézni, és hogyan kell azt nézni.
  • Figyelem a hely SZABAD PRÉDA. Elárulok valamit.
  • A rákosi Pogányvártól jöttünk tovább a kék keresztet követve, és a mackó csapásokat keresztezve. Én még ennyi medvenyomot nem láttam mint most.
  • Elkonyvelhettem a sikert.
  • Én nem a Portile Inchise felől közelítettem meg ezt a csúcsot. Hanem a Zárt Kapuk felől érkeztem :-).
  • Gyönyörű napsütéstben, tücskök dala kisért fel minket a várig. Szamóca és virág illat emlékeztette az érzékszerveinket, a természet nyujtotta szépségekre és izekre.
  • Köszönöm.
  • Tudod aki rejtette, ugyan lobogott a haja a szelveresben, ugy jo 30 ev regisegben, de most mar csak torulkozovel fesulkodik. AZ EKE vandortabor alkalmabol remelem, hogy meg felkeresem, es ceruzat is tennek bele, de sajnos most sincs sztokon.
  • Biciklitúra alakalmával megkerült.
  • Ahogy a hidat eszrevettuk, akkor mar konnyunek gondoltuk, de megsem lett az.
  • S még bent Vásárhelyen is egyet-kettőt. Nemsokára bejelentem.
  • Úgy tűnik, hogy nem tekergek eleget, mert nem ismerem az Vargyas-szoros megnevezett látnivalóit. De tetszett a leírásod.
  • Lassan mérgesítő lesz, hogy tegnap sem találtam meg.
  • A Nagy-kőüst után érkeztünk a hatalmas, de békés Szörnyeteghez. Fölötte pihent Madonna.
  • Egy nagy kuzdelem aran jutottunk ki a tetore a Vigyazo-ko iranyabol. De megerte a csodalatos latvany.
  • A nyugati kilátótól csak pár perc gyenge emelkedőn közelíthető meg a kabin. Itt már érződőtt, hogy román Húsvét van.
  • Könnyen megtaláltuk, elemlámpával.
  • Rájöttem, hogy milyen nyomtatásra gondolsz. A ládaoldalak alján, a jobb oldalt található rövid és hosszú nyomtatható változatok oldalakról van szó.
  • A 7. évforduló alkalmából találtam meg.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Simon 4,36 km-re, Törcsvár (Bran) 5,57 km-re, Szohodol (Sohodol) 5,81 km-re, Alsómoécs (Moieciu de Jos) 6,49 km-re, Kispredeál (Predelut) 6,71 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.