Fekete-völgy - Szelek kapuja - Sasok tava | Képek

64078204801
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 36 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Bodzai-havasok
2010.5.2. Copyright © 2010 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Sasok tava márciusban
Sasok tava márciusban (2012.3.24. - 16 kép) 0 km-re
Ördög Keze-szikla - Csukás-hegység
Ördög Keze-szikla - Csukás-hegység (2010.5.11. - 30 kép) 12,71 km-re
Döblen - Vertés éle - Ördög Keze-szikla - Csukás-csúcs - Bodzavám.
Rakodó források
Vörös-havas - Csukás-hegység
Vörös-havas - Csukás-hegység (2005.3.22. - 12 kép) 13,52 km-re

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 38,39 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 39,19 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 45,39 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Sasok tava 1,02 km-re
A Sasok tava, egy másik nevén Feneketlen tó, a Szilon-havasokban található, turisták által keveset látogatott környezetben.
Márton Áron szobra 47,68 km-re. Márton Áron szobra, 2006 - Gelence.
Ördögpataka zuhatagai 46,21 km-re. Az Ördögpataka a Köszörűpatak egyik, baloldali mellékvize, egy bővizű csermely, mely négy zuhatagot is képez (három nagyobbat).
Ignácz Rózsa mellszobra 36,47 km-re. Ignácz Rózsa mellszobra, Vargha Mihály 2007 - Kovászna.
Református templom 44,4 km-re. A falu a templom védőszentjéről, Szent Márkról kaphatta nevét.
Református templom 35,45 km-re. A Feketeügy felé siető Szacsva patak völgyében fekvő Egerpatak nyugatról a Rétyi-nyírrel határos, területét már az őskorban is lakták.

• Csak úgy végtelen szeretetből nem lesz nyolcezer méteres hegycsúcs és nyolcezer méter mély Mariana-árok. én nem értek veled egyet.
  • Azért jó látni, hogy régi szép épületet rendben tartanak. Mert azért vannak még a fürdőhelyen tönkrement villák.
  • Építsünk egyet nálunk, a Sásvári patakon. Ebben még extra mosószer is van.
  • Senki nem hinné, ha egy dombot rajzolnék egy lapra, és annak a tetejébe egy hófehéren ragyogó kis templomot szép piros tetővel. Pedig ez ilyen.
  • A barlang aktív járatából kifolyó patak vize egy kis deszkavályú segítségével el van terelve, a víz magasról esik, így zuhanyozni is lehet alatta. Amennyiben a víz útjába egy friss fenyőgallyat teszünk, és így volt amikor ott jártunk, kész is a fenyőillatú fürdő.
  • A füzetben sokkal több a beírás, az utolsó kb 2 hetes. Tehenek nem voltak, de hatalmas medvenyomok igen, úgyhogy húztunk :-).
  • Ferenci láza (Felleszilása) egy kilátástalan :) csúcs a Mező-havas kráter peremén. A Görgényi-havasok főgerince itt tér el, és halad tovább a Bucsin-tető felé.
  • Mert második voltam a füzetben. És azt hiszem, hogy ugyanaz mint a Csukás tónál, de látom, azt sem jelentette be.
  • Hány órakor jártatok ott? Mi délután korulbelul 5 óra fele próbálkoztunk, de a tulajdonos nem engedett a borvíz közelébe.
  • Már jártunk sokszor erre, imádom ezt a helyet. Gps nélkül kerestük, egyenest nekimentünk.
  • Megtaláltam a VI 259-es fát, örvendtem, hogy itt kell legyen a 258-as jel is a közelben. De nem találtam, csak a 344-es jelzőoszlopot.
  • Sötétben, ködben és szitáló esőben a legizgalmasabb keresgélni egy temetőben. Igazából nem is keresgélés volt, hanem egyből megtalálás, a nagyon pontos leírásnak köszönhetően.
  • A szemét tényleg hangulatromboló, de - lássuk be - legalább elriasztja az illetékteleneket a geo"ládától", így feltehetőleg hosszú életű lesz.
  • Hiszen én is ide rejtettem volna. Az emlékműnél javában korzóztak a madéfalvi fiatalok, de én egy csöppet se zavartattam magam.
  • Megtaláltuk zozoval és málnával. A logbook szerint legalábbis.
  • Kellemes túrázás alkalmából megkerestük ezt a csodás helyet is. Köszönjük a rejtést.
  • Elég sokan sétálgattak a környéken. Aztán sikerült megtalálni, bejegyzést írni feltűnés nélkül.
  • Megnéztük az időt.
  • A menedékházaktól felfelé már érzékelhető volt a fákra tapadt zúzmara, a tetőn pedig csodaszép alakzatok vártak minket. Tényleg szokatlan a nyílt téri kőkupac, de eddig még szemlátomást nem fedezték fel rosszakarók.
  • Megtaláltuk agyag ide vagy oda. Innen is szép a kilátás, csak ködös most sajna.
  • Hat ugy valamikor egy jo par evvel ezelott talaltam meg ezt a ladat. Meg jartam ottan vagy ketto eve de akkor nem bantottam.
  • Bár a Teleajen folyó hivatalosan tényleg a Beri-patak száraz völgyével kezdődik, a Nicolae Ioan-forrás a Beri-patak völgyében van. A Beri-patak a Cheita nevű patakba ömlik.
  • Egy szép meleg napon találtunk rá. Már többször voltunk itt.
  • Lehangoló látványt nyújtott az egykor fényesebb napokat is megélt fürdő. Mely az emberi marakodásnak lett az áldozata.
  • Jó nézni és látni, hogy van ami megújul szűk hazánkban. Már csak a medvék kilövését kellene megoldani, s akkor nyugodtan lehetne kirándulni Bálványoson is.
  • A láda a kápolna közelében rendben van, még egy kicsit álcáztam mert látszott a nejlon zacsko. Szép a kilátás a város fele, de a hegygerincek fele is.
  • Szerintem valaki a követ bevitte az udvarába, hadd legyen egy saját kis szent köve. Egyébként fakitermelés folyik a környéken, farönkök felhalmozva az út szélén, az is lehet, hogy alattuk van a kő.
  • Csapatmunkával.
  • Csak szólok, hogy erre jártam, s kíváncsi voltam tényleg eltűnt-e a kis Tau kereszt. De nem, ott volt.
  • A Vargyas szoros fele megalltunk par helyen ladazni. Erdekes kis barlang, ha az ember nem tud rola nem egyszeru megtalalni.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Gura Siriului 5,97 km-re, Bodzakraszna (Crasna) 7,99 km-re, Casoca 10,64 km-re, Zabrató (Zabratau) 10,85 km-re, Lunca Jaristei 10,92 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.