Chiojdu falu gömbölyű kövei | Képek

64079204803
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 15 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Bodzai-havasok
2010.5.3. Copyright © 2010 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Tata Lice panzió - Chiojdu falu
Tata Lice panzió - Chiojdu falu (2010.5.3. - 12 kép) 1,12 km-re
Pietriceaua kék és barna szakadékai - Léra-kő
Pietriceaua kék és barna szakadékai - Léra-kő (2010.5.3. - 24 kép) 3,41 km-re
Chiojdu
Chiojdu (2010.5.3. - 18 kép) 4,16 km-re
Basca cu Cale patak - La Sipot vízesés - Basca fara Cale patak - Tata Lice panzió - Chiojdu község.
Sasok tava márciusban
Sasok tava márciusban (2012.3.24. - 16 kép) 18,64 km-re
Fekete-völgy - Szelek kapuja - Sasok tava
Fekete-völgy - Szelek kapuja - Sasok tava (2010.5.2. - 36 kép) 18,64 km-re
Casoca-vízesés
Casoca-vízesés (2012.4.11. - 8 kép) 20,79 km-re
Ulmet falu kőgombái
Ulmet falu kőgombái (2012.4.11. - 54 kép) 21,43 km-re
Lezuhant és kővé vált repülő csészealjak kertje.

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 48,64 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 49,82 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 55,12 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Muppets gömbkövek 0,01 km-re
A játékvezető nevezte el, nagyon találóan, ezeket a csodálatos formákat Muppetsnek. 2013-ban küldte el a róluk készített fotóit, azóta várólistán volt ez a hely.
ördög keze-szikla 28,03 km-re. Az ördög keze-szikla
Poján-kő 47,33 km-re. A Poján-kő fenyők fölé emelkedő tetejére érdemes kimászni, bár nem vezet rá jelzett ösvény, és a megközelítés sem veszélytelen.
Papolci panoráma 47,25 km-re. Papolcról Komandó fele gyönyörű őszi panoráma fogadott,  innen a Perkő is látszott a szép tiszta őszi időben.
Nagy Piliske 44,82 km-re. A Nagy Piliske, az 1223 méterével, Brassó és Háromszék határán található és a Bodzai-havasok egyik jellegzetes csúcsaként ismeretes.
Szacsva vára 47,64 km-re. Szacsva vára

• Mindenkinek figyelmébe ajánlom, aki még nem járta végig. Méhek sehol, de jó volt a bringát elővenni.
  • Valóban szükség lenne ezeknek a falvacskáknak (Oroszfalu, Szászfalu, Sárfalva, Nyújtód) a részletesebb bemutatására.
  • A bejegyzéseket a megtalálások dátuma szerint szeretnénk sorba állítani, és nem a bejelentések dátumának alapján. Így nekem plusz munka egyenként átjavítgatni a bejegyzéseket.
  • Kedves kis város, szép és érdekes a környék. Jót kirándultunk a szép őszi erdőben, miután megnéztük a Gábor Áron emlékhelyet.
  • Nem tudom, hogy a Gyilkos-tó környékén mennyire volt hideg a napokban, és jelenleg a jégréteg mennyire vastag. A képről ítélve elég vékony lehet a jég, emberek sincsenek rajta, de még nyomokat sem lehet látni azon a zöld jegen.
  • Ma én voltam a víg Albert, mert ezt is megtaláltam. A folyón már olyan kevés a tutajos, hogy most egyet sem láttam, horgászok viszont sokan, Régentől idáig legalább ötvenet láttam.
  • Megkerestem, megtaláltam. De bátorság ide vagy oda a kilátóra csak hosszas egyezkedés (imádkozás) után sikerült felmászni.
  • A szárazság miatt csak a legfelső, D-K-i vulkán működött, enyhén szivárgott az iszap. A másik kettő aludt.
  • Kommandóról ereszkedve, a biciklisek számára kissé riasztó mocorgásokat hallva, de közben szökkenő őzet is látva jutottunk el erre a helyre. A sűrűből előtűnő látkép nyáron is lenyűgöz.
  • Kihasznalva a nagy kavalkadot az indulasnal megkerestem a SZNM 1-et. Igaz addig kerestem a hid alatt amig mar a szomszedok is valami teroristanak neztek, aki a hidat akarna a levegobe ropiteni, oriztek is jo kemenyen.
  • Cserediákokkal kellett menjek barlangot látogatni. Nem szívesen, mindig fáj az a sok letört cseppkő, melyet kislányként még láthattam.
  • Remélem elnyerte tetszésedet, még ha sikertelen volt a keresés is. Ha legközelebb Erdélyben járok, pótolom a ládát.
  • A patakmeder majdnem száraz, és már késő is volt. A székelykapuval szemben, az ipszilonban, eldöntöttük, hogy majd tavasszal visszatérünk.
  • Mostmar tenyleg megtalaltam. Ediggi kereseseim kozul ez az egyik legjobb.
  • Egy csodalalatos, ugyanakkor felelmetes elmeny volt innen latni a Bekas-szorost. A ladat kis keresgeles utan talaltuk meg, majd gondosan vissza is rejtettuk.
  • Öröm volt találkozni, közösen mászni, közösen eldönteni, hogy merre is. :) Szép téli időt kaptunk, friss fehér hóval.
  • Korcsolyával siklani. Leírhatatlan, ki kell próbálni.
  • A vadaspark kerítése mellett mentünk fel, de sajnos nem láttunk egy állatot sem a vadasparkban. A geoláda a leírás és a tipp után könnyen meglett.
  • Nagyon ötletes rejtés. Kösz.
  • Kellemes kincskeresést kívánok neked és a játszótársaknak is. Legalább külön-külön, ha együtt csak ritkán sikerült.
  • Mindig is erdekesnek talaltam azokat az epitmenyeket amelyeket a "semmi kozepen" hoztak letre, viszonylag tavol a telepulesektol. Hajdan ez a kapolna is egyedul viritott a vadon kozepen.
  • Több mint 20 éve jártam itt, nagyon másabb környezet fogadott most. Az egyik tölgy még él, láthatóan eléggé megfáradva, de mégis még mindig van makk is rajta.
  • Nehéz észrevétlenül regelni.
  • Gps nélkül valószínűleg nem találtam volna meg. De újra gps-el kereshettem, köszönet érte Péternek.
  • Meglett az igazi láda is. Ehhez a ládaoldalhoz hozzzá kell majd írni a viccet a nőkről, az autóról és a 20 centiről.
  • Igaz elöször rossz helyen néztem, de végül is meglett.
  • A fát megtaláltam, de nem volt sem Tarzan, sem a majmok. Egyelöre az egyéb (kétlábú) állatfajták sem lepték el a helyet.
  • Koszi. Most mar jol olvashatom a lada leirasokat ujbol.
  • A helyet Kingusnak a naplóba.
  • A Nagy-kőüst után érkeztünk a hatalmas, de békés Szörnyeteghez. Fölötte pihent Madonna.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Bradet 1,34 km-re, Basca Chiojdului 1,77 km-re, Chiojdu 2,15 km-re, Plescioara 2,25 km-re, Gresia 2,94 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.