Sonai földpiramisok | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 10 fotó összesen. >>>
Fogarasi-medence (Fogarasföld, Olt síkság).
[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Fogarasi-havasok
2009.4.28. Copyright © 2009 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 65 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Kagylós-barlang - Persány-hegység
Kagylós-barlang - Persány-hegység (2005.7.26. - 33 kép) 22,61 km-re
Az alsórákosi kialudt vulkán krátere
Az alsórákosi kialudt vulkán krátere (2009.4.29. - 30 kép) 33,5 km-re
Tolvajos-barlang - Persány-hegység
Tolvajos-barlang - Persány-hegység (2004.7.8. - 20 kép) 34,78 km-re
Az Ürmösi Töpe üregei - Persány-hegység
Az Ürmösi Töpe üregei - Persány-hegység (2014.6.1. - 24 kép) 36,21 km-re
Királykő Tornya - Királykő-hegység
Királykő Tornya - Királykő-hegység (2005.9.17. - 15 kép) 36,38 km-re
Határ-szakadékvölgy - Királykő Tornya.
Középöv - Királykő-hegység
Középöv - Királykő-hegység (2009.8.27. - 114 kép) 36,89 km-re
Calinet-szakadékvölgy - Termopile - Anghelide.

A hóborította Bilea-völgykatlan és a Transzfogaras télen - Felfelé 43,21 km-re
A Fogarasi-havasokat északról, a legkönnyebben a Transzfogarasi úton közelíthetjük meg. Ez az út csak a nyári hónapokban járható (teljes hosszában), de a Bilea-vízesés-teleptől kabinos drótkötélpályán is feljuthatunk egészen a Bilea-tóig.
Barcarozsnyó - Őslénypark 43,32 km-re
2015 június 12-én nyílt meg Barcarozsnyón a térség egyik legnagyobb őslényparkja, ahol 45 életnagyságú dinoszauruszt láthatunk. A létesítmény közvetlenül a barcarozsnyói vár mellett található, mely az egyik legépebben megmaradt erdélyi szász parasztvár.

Földpiramisok 0 km-re
Földpiramisok - Sona
Diákemlékmű 40,82 km-re. Barcaföldvár egyik, csak kevesek által ismert látnivalója, a Diákemlékmű.
Kootz-ház 45,6 km-re. A Kootz-ház egy XVII-dik században épült segesvári lakóépület, a Bástya utca 9 szám alatt.
Kustaly vára 44,89 km-re. Kustaly vára a Persány-hegység főgerincének nyergében található, az Oklánd és Vargyas közötti úttól délre emelkedő Heveder hegyese és a Gyepűbükke között.
Várhegy 45,76 km-re. A Várhegy Bágy falutól északra található, rendkívül szép kilátást biztosító magaslat.
Aranygödör-kilátó 48,71 km-re. Aranygödör-kilátó és zsomboly (Groapa de Aur) - Keresztény-havas.

• Amig megtalaltuk. Talaltunk piros egrest, csodas ize volt.
  • Ismerjuk mar regtol e szereny es csendes emlekmuvet, a Moldovaba vezeto forgalmas ut mellett.Talan e napon egy keveset az erdeklodes eloterebe is kerult.
  • A kilátón üldögélve élveztük a lemenő nap utolsó sugarait és énekelgettük. Maros vize folyik csendesen.
  • Sajnos a tapasztalat azt mutassa, hogy ha egyszer egy notesz elázott, akkor annak annyi. Nem segít már rajta a jóakarat és senki sem fogja órákat szárítani.
  • Gyergyószentmiklósról indultunk neki, egy borús napon, a barlang felfedezésének. A barlangászok nagyon vendégszeretők, a barlang nagyon szép belülről.
  • Nagyon ötletes, jól előkészített rejtés. Rálátni innen a szejkefürdői borvízforrásra is.
  • Régebben, igaz akkor még nem tudtam erről a játékról, és akkor nyár volt. Először nehezen indultam neki mert gondoltam hogy télen nem járható az út a szakadékig.
  • Minden zegét-zugát be kell járni Erdélynek.
  • Hanem a hármaskeresztnél nagyon szép élményben volt részem, igaz ennek már 4 vagy 5 éve. A pünkösdi csíksomlyói búcsúra gyalogoltunk masodik alkalommal Marosvásárhelyről.
  • Nagyváradi sétánk alkalmából ezt is megkerestük. Nem a cipőfüzős módszert, hanem a fényképezésest használtuk.
  • Megtaláltuk barátommal, a nagy havazás és 25-3o cm-es hó ellenére. Köszönöm a rejtést.
  • Az autót az aszfaltos út mellett hagyva, nagyot kerültünk a véget nem érő legelőkön. Ropogott a fagyos fű a lábunk alatt.
  • A IX. Teleki Samu emlék és teljesítménytúrából hazafele menet látogattuk meg a kastélyt meg a fölötte levő várat.
  • Megtaláltuk. Köszönjük.
  • Göcsörtös az az ölelés, és elééggé fura mikor sok tekintet szegeződik rád a parkban, amikor felé tartasz.
  • Ez tényleg hozzá tartozik a kereséshez. Csak magamon nevettem amint félcipőben, utcai ruhában és munkaidőben) bujkáltam a bozótban.
  • Megkóstoltuk, hát nem valami banánérlelő hőmérsékletű. Gondoltuk míg vissszajövünk melegebb lesz.
  • Valamikor jó bővön folyt itt a víz. És nem csak ebből a forrásból, hanem a többiből is.
  • 8 éjszakát töltöttünk el a Tünde Panzióban. A háziak nagyon vendégszeretőek, kedvesek, Gyöngyi nagyon finomakat főzött, a környék pedig csodálatos.
  • A mozdony erdekes, eddig is tudtam rola, de most egy kicsit jobban tanulmanyoztam.
  • Megértelek mikor azt mondod, hogy a hegycsúcsokon szoktál találkozni Istennel. Vagyunk ezzel így még egypáran.
  • Ez igy van nagyon erdekes egy fajta megbecstelenito, marmint jomagam. Udv.
  • Igen, hézagban volt.
  • Megtaláltuk, és köszönjük a rejtést.
  • Ebbol az alkalombol osszejott, bar alaposan megdolgoztatott. Nagyon jo rejtes.
  • Keso delutan indultunk a sirok fele tele voltam varakozassal. Nagyon erdekelt az egesz nagyon gazdag leiras a helyrol.
  • Megkerestük ezt a geoládát is, a láda könnyen meglett.
  • Örvendek hogy neked is tudtam újat mutatni. Szóval, kopjafát mindenki látott már, na de ekkorát?
  • Mi is elindultunk a 14 ládikó nyomába, többé-kevésbé sikeresen, ezt megtaláltuk.
  • Accer vót, hol nem vót, de van.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Sona 2,02 km-re, Mundra (Mandra) 4,03 km-re, Halmágy (Halmeag) 5,35 km-re, Sárkány (Sercaia) 6,39 km-re, Reusor (Rausor) 6,56 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.