Hargita 50 teljesítménytúra | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 36 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Hargita-hegység
2006.6.17. Copyright © 2006 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Kirulyfürdő
Málnavész sziklái (2009.7.11. - 18 kép) 7,86 km-re
A csicsói Hargita kőgombái - Hargita-hegység
A csicsói Hargita kőgombái - Hargita-hegység (2009.10.5. - 12 kép) 8,6 km-re
A Csicsói-Hargita csúcsplatójának nyugati peremén kőgombákhoz hasonló sziklaképződményekre bukkanhatunk. Jól belátható innen a Vargyas-patak forrásvidéke és a Hargita kráterperemét nyugatról lezáró Hegyes-kő - Mihályhavas gerince.
Madéfalvi Hargita és a Csompoly
Madéfalvi Hargita és a Csompoly (2009.6.14. - 10 kép) 10,31 km-re

Senki tava, time lapse - Csíkszereda 12,6 km-re
Az idő múlása (time lapse), alkonyatkor a Senki tavánál. A háttérben Csíkszereda és a Somlyó hegye látható.
Nyerges via ferrata - Madarasi Hargita 14,49 km-re
Amatőr filmezés a Madarasi Hargitán, a kocsiban kézben tartott, a vasalt mászóúton pedig sisakra szerelt sportkamerával. A Nyerges szikláin másztam először vasalt mászóúton, rendes felszerelésem sem volt még. Itt kattantam be, vagyis rá a sziklára.
Séta Csíksomlyóról a Nagysomlyó kilátójához, télen 19,04 km-re
Az első próbálkozásom sportkamerával.

Kalibáskő Gyermekvilág 0,12 km-re
A Kirulyfürdői letérővel szemben, a jelenleg zárt Kalibáskő vendéglő mellett, egy kis erdei játszótér áll üresen. Most csend van, nem játszanak itt gyerekek, a kapu pedig zárva.
Felsőtiszáspataki borvizek 28,65 km-re. Felsőtiszáspataki borvizek - Tusnádfürdő
Első világháborús emlékmű 26,89 km-re. Az első világháború századik évfordulóján, 1922-ben, Újtusnád népe emlékművet emelt, amely a falu múltjára emlékeztet.
Asztalkő felé 24,01 km-re. Útban az Asztalkő felé
Szellő-tető csúcs 32,89 km-re. Sokan a Szellő-tetőt tartják a Csíki-havasok csúcsának az 1493 méteres magasságával, pedig a Gyimesekben, a Gyimesközéplokról elérhető Hegyes-csúcsa magasabb, 1517 méter.
Súgó barlang II 39,64 km-re. A Gyergyói-Havasok, 1568m magas, Sípos kő  tömbjének délnyugati nyúlványában húzódik a már 100 éve ismert, tekerőpataki Súgó-barlang.

• Parajd felol erkeztem. Mergelodtem, hogy nem neztem meg, hogy hol is a lada.
  • Csak egy szétolvadt kék kupakot, bűzt és förtelmes szemetet találtunk a helyszínen. Húztunk, de gyorsan.
  • Harisnya? Khmm, lepedőt akartam mondani.
  • Bar helyenkent derekig ert a ho, megtalaltuk.
  • Menet Podragu fele kerestem meg. Elegge romantikus es sotet helyen femkeretben.
  • Ezert konnyen megtalaltam a Becks-t.
  • A Beszterce-Naszód megyei önkormányzat tulajdonában levő épületet most újították fel, a hivatalos felavató pár hét múlva lesz. A Degenfeld család által vissza nem igényelt kastély a megye tuladjonába került, néhány éve még meglehetősen siralmasan nézett ki.
  • Az előző bejegyzést megerősíthetem, valóban a Mohos és a Szent-Anna-tó emlékét idézte fel bennem. Akárcsak a Gálesi-tónál nagyon pontosak a koordináták.
  • Elindultam. Igazi tengelytoro godrokkel teli uton, hogy atszeljem a haromszeki medencet utban Kezdi fele.
  • Megtaláltuk.
  • Megkerestem az emlékművet, csak ládát nem rejtettem el ott. Eléggé mostoha körülmények között található.
  • A nagyfőnök rejtett? Nem.
  • No ezt elsőnek találtuk meg. Gábor, köszi a rejtést.
  • De megtalaltuk.
  • Kolyok koromban sokat jartunk a szuleimmel furodni a sos medencekbe. A furdo gyonyoruen fel van ujitva, rendelkezik egyarant edes, sos, hideg es melegebb vizu medencevel.
  • A Termálvízeséstől jöttem fel a strandra. Megpihentem a padon, mindkettőn, mert nem tudtam, hogy melyik kényelmesebb.
  • és megláttam a szikla szívét.
  • Nem találtuk meg, pedig sokáig kerestük. A szomszéd komondora, amelyik megugat amikor megérkezel, néhány kedves szó után megsimogatható.
  • Vegigneztuk nagyon figyelmesen a keritest, de hiaba. Beszeltem az elrejtovel, egy par napon belul Vasarhelyen lesz, es utananez.
  • Könnyen megtalálható - a múzeum elött.
  • Terepet jártam be az államvizsgámhoz, és útba ejtettem a Vityálvárat is.
  • Az EKE-túrán.
  • BabBerci segítségével megtalaltam az első kincsemet, és én is bekapcsolódtam a játékba. :) Mindenkinek ajánlom hogy jöjjön vissza erre a helyre, egy kis táborozásra, mert nagyon megéri.
  • Vadrózsák körül.
  • Itt is már másodjára próbálkozok. Megvan a kápolna, megvan a hársfa és megvan a kerítés is.
  • "Dugó, fadugó bing-beng bent van a lukban." Ez egy igazán szép és érdekes templom, Erzsébetváros főterén.
  • -indulhat a keresés.
  • Gyerekkoromban ilyen helyeken játszottunk a hagymásbodoni és székelykáli erdőkben.
  • Nem tudom, hogy kinek volt nagyobb élmény? Nekünk, vagy az asszisztensnőnek?
  • Egyből meglett.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Kirulyfürdő (Baile Chirui) 3,37 km-re, Szentegyháza (Vlahita) 5,74 km-re, Hargitafürdő (Harghita-Bai) 7,02 km-re, Lövétebánya (Minele Lueta) 7,46 km-re, Kápolnásfalu (Capalnita) 7,48 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.