Vigyázókő és az Egyeskő márciusban | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 18 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Hagymás-hegység
2012.3.25. Copyright © 2012 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Egyeskő - Hagymás-hegység
Ecsém-tető körtúra - Hagymás-hegység
Ecsém-tető körtúra - Hagymás-hegység (2006.3.20. - 24 kép) 1,52 km-re

Gyimesi jegenyefenyők - Ilia-tető 7,78 km-re
A Gyimesek egyik kevésbé ismert látványossága a két óriás méretű közönséges jegenyefenyő. Magasságuk 42 m, átmérőjük mellmagasságban 110 cm, illetve 130 cm, becsült életkoruk 200-250 év.
Wild Ferenc vasalt mászóút - Kis-Cohárd 12,94 km-re
Amíg első alkalommal többnyire sötétben másztam meg az új vasalt mászóutat, most sikerült nappal bejárni. De így is lekéstem pár perccel a naplementét.
Wild Ferenc-emlékút - Kis-Cohárd 12,96 km-re
Az elmúlt napokban a csapból is ez a hír folyt, végre elkészült és felavatták a Kis-Cohárd délnyugati falán kiépített vasalt mászóutat. Az új útvonal a Wild Ferenc-emlékút nevet kapta, az egykori hegyimentőről, szakíróról, a gyergyószentmiklósi hegyimentő egyesület egyik alapítójáról.

Vasalt mászóút 0 km-re
Bár nem igazi via ferrata, az Egyeskő tetejére vastag vassodronyok segítik a biztonságos feljutást. A vasalt mászóút végén egy kis sziklatetőre jutunk, ahol épp annyi hely van, hogy egy pár ember elfér.
Magyar és német katonák sírja 23,36 km-re. Magyar honvédek és német katonák sírja a gyimesi római katolikus nagytemplom kertjében, a 12/A jelzésű út mellett.
Tálasbérce 39,74 km-re. Az önállóan éppen száz éve, Oroszhegy szórványaként réges-régen létező település Európa állítólag legnagyobb tanyavilága.
Naskalat-csúcs 10,56 km-re. A Naskalat a Csíki-havasok kopasz fejű, hullámos hátú nagy öregje.
Kőerkély 12,32 km-re. Kőerkély - Gyilkos-tó
Henter-kúria 45,08 km-re. Csíkszentimrén a romos állapotban lévő Henter-kúria előtti évszázados akácfák és vadgesztenyefák mesélhetnének a Henter családról és a település eseményeiről.

• Megtaláltuk.Hóban, sível lecsúsztunk a tópartra a Balu parkon keresztül - a Csipikéről hazafele jövet.
  • Hiszen délután 2 és 4 óra között ebédszünet miatt szünetel a látogatás. Sikerült mégis bemenni, és bár gyorsan, de megnézni ezt a csodálatos szász erődített templomot.
  • Útban a vizeséshez kitértünk a sziklához is. Szikla körül vágtér, térdig jártunk a csapok között, és nyakig a sásban.
  • Ezt a ládát második nekifutamodásra találtam meg. A tegnap fényes nappal nem jött össze, igaz nem is mertem bátran keresni, mivel túl forgalmas a környék.
  • A meleget a rejtő rendelte, neki köszönhetjük. Keresd meg a Vártemplomnál, a Megyei Könyvtárnál és a város többi kincseit, azok is fognak tetszeni.
  • Onnan visszafelé találtuk meg, remek őszi időben, csodálatos őszi illatokkal. Kicsit bóklászni kellett.
  • Megtalálták a "szacsvaiak" is.
  • Ez egy beugratós kérdés? Nem tudod ki lehet a többi arckép gazdája?
  • A karácsonyi ünnepek után, őszies időben indultunk rövid sétára. Melyet összekötöttünk néhány láda megtalálásával.
  • Nagyon jó rejtés, egyszerű a dolog, de csak úgy láthatatlanban, kitapogatni, rájönni a furfangra egy élmény volt.
  • A helyes kifejezés az lenne, hogy Marosvásárhely a Marosvásárhelyi Metropolisz Övezet nevű kistérséghez tartozik. Valószínűleg lényeges különbség van egy metropolisz és egy kistérség között.
  • Szoljatok majd, mikor Karcfalvara ertek. Mindenkepp.
  • Kis csapattal vetődtünk erre. A nagyon jó leírás alapján sikerült megtalálni az ügyesen elrejtett ládát.
  • Fent egy sir is van.
  • Hanem hogy a telefonom hirtelen nem tudja feldolgozni azt a töménytelen információmennyiséget, és azon nyomban lefagy (már kétszer próbálkoztam - hasztalan). Sebaj, indulás előtt mindig letöltöm majd az aznap esedékes ládák koordinátáit (akárcsak ma vagy tegnap).
  • Jut eszembe, a következő kereső vigyen magával hegyzőt vagy új írószert, mert a ceruza elég bütü már, nem igazán lehet vele írni.
  • Szombat reggel szép őszi fényben indultunk ki Szentkirályról, a régi szekérúton. A hídat benőtte már a gaz és a fű.
  • Maroshévízről indulva, többnapos gerinctúra közben találtuk meg. A kilátás csodálatos volt.
  • Jó rejtés. Köszönöm.
  • Megkerült ez is (kutya nélkül).
  • Megtaláltuk. Igaz csak második nekifogásra.
  • Megtaláltuk. Köszönjük.
  • Megtaláltuk. Ez igazán békés nyugalom.
  • Gratulalok. Udv.
  • Ez mar nem olyan volt mint a reformacioe. Itt hangos volt a templom az enektol, feltem is egy keveset a hivektol.
  • Neeem álltunk oda, csak akkor jöttünk rá hogy ilyen, amikor megtaláltuk. A Váluskút is drájvines, de nem ennyire.
  • Csak akkor ha jó voltál az idén. Bár te lemostad a bűneidet a Szent Anna-tóban, ha igaz amit a múltkor írtál, így jó eséllyel pályázhatsz a fényképezőgépre.
  • Mivel elkéstem, bár nem az én hibámból, miattam maradt olyan kevés idő a beszélgetésre. Miután elmentél, komolyabb téma csak a herkulesfürdői geotábor volt.
  • Szep es irto izgalmas helyen. Mert ugyebar itt van az a hires fenyoillatu furdo.
  • Kar hogy szemetes a hely, lent a torony alatt.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Balánbánya (Balan) 3,46 km-re, Trei Fantani 4,37 km-re, Gyimesközéplok (Puntea Lupului) 8,1 km-re, Kovácspéter (Covacipeter) 8,8 km-re, Huisurez 9,51 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.