Corcoaia-szoros | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 16 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Mehádiai-hegység
2013.5.2. Copyright © 2013 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Ramnuta Mare vízesései - Mehádiai-hegység
Karrmezők, Zaton-tó - Mehádiai-hegység (2013.5.2. - 16 kép) 18,45 km-re
Campusel erdészház - Retyezát-hegység
Campusel erdészház - Retyezát-hegység (2007.6.6. - 5 kép) 20 km-re
A Román-Zsil (vagy Nyugati-Zsil) völgyének felső része tipikus karsztvölgy. Számos többszintes cseppkőbarlangot, illetve több, nagyon mély, havat és jeget tartalmazó zsombolyt rejt magában.
Salitrari-barlang - Cserna-hegység
Salitrari-barlang - Cserna-hegység (2006.9.20. - 54 kép) 20,08 km-re

Corcoaia-szurdokvölgy - Hegyi-Zsíl 0,01 km-re
A Corcoaia-szoros a Cserna-völgyének az egyik legszebb látnivalója. Ide kocsival is el lehet jutni, Herkulesfürdőtől 43 km-re van, ebből körülbelül 17 km poros, kavicsos út. A szurdokvölgy látványos része viszonylag rövid, körülbelül 300 m.
Zergebak-tó, Zárt Kapuk - Retyezát hegység 32,42 km-re
A Retyezát-hegység legkülönlegesebb gerincösvénye a Zárt Kapuk.
Találkozás a Govora-esztena pásztorkutyáival - Retyezát-hegység 37,22 km-re
A hétvégi Retyezát-túra második napján egy esztenára látogattam el a Lancita-gerincen. Nagy bánatomra, nem készítettek itt sajtot, ordát. Az állítólag különlegesebb fajtájú juhokat és berbécseket ősszel értékesítik a tulajdonosok.

Corcoaia-szoros 0,02 km-re
A Corcoaia-szoros a Cserna-völgyének az egyik legszebb látnivalója. Ide kocsival is el lehet jutni, Herkulesfürdőtől 43 km-re van, ebből körülbelül 17 km poros, köves út.
Kolc-vár 40,87 km-re. Kolc-vár a Retyezát-hegység festői környezetének legromantikusabb, valamennyire épségben megmaradt vármaradványa.
Branu-csúcs 18,61 km-re. Branu-csúcs
Branu-nyereg 18,05 km-re. Branu-nyereg
Sztanulec-menedékhely 21,28 km-re. Sztanulec-menedékhely (Refugiul Stanuleti) - Nagy-Lepusnyik (Lapusnicul Mare).
Zsudele-csúcs 27,94 km-re. Zsudele-csúcs

• Gyonyoru helyen van, nagyon jo rejtes.
  • Kicsit lehet hogy ez csalas. A ladat meg akkor talaltam meg amikor nem volt gps-em es nem voltam regisztralva se.
  • Helyesebben, már mi is ott tartottunk, hogy feladjuk. Max 10-15 percet töltöttünk minden állomásnál, de ezt a bereckit azt hittem nem találjuk.
  • A Cifra-nyeregből jöttünk fel a nyugati fal tetejére. Útközben sok tavaszi virág található.
  • Ő volt, akinek ''könnyű a toll és nem nehéz a kasza''.
  • Ez igy van, ez igy szep, es ez igy jo.
  • Köszönöm a pontosítást, a koordinátákkal általában hadilábon állok, ezért is igyekszem megfelelő leírást mellékelni. Néha mikor evidens, hogy pontatlan a mérés, szoktam jelezni is.
  • Megtaláltam ma délután, és a templomocska mellett volt szerencsém megkóstolni (túlzás nélkül.) életem legízletesebb almáját.
  • De a vadaspark villanypasztorral orzott kapujatol csak a lest nezegettuk kivulrol, sovarogva. Mashonnan is megkozelitheto?
  • Évente két-háromszor meglátogatjuk ezt a helyet Almásra menet.
  • Valoban jo a leiras, nem nehez ratalalni. Iroszer viszont ebben sem volt.
  • A Hangya-lépcsőnél is nyugis volt a környék, de itt már senki sem járt. Nyugodtan lehetett keresni.
  • Komolyan vesszük a javaslatot. Örvendek, hogy jól szórakoztatok.
  • Paplázáról leereszkedve, megálltunk a két emlékműnél. Eltartott egy kis ideig, amíg rájöttünk, hogy hol kell keresni a cserepeket.
  • A nagyon szép, kis református templom és a kultúrotthon közötti térre került Körösi Csoma Sándor mellszobra, Orbán Áron szobrászművész 1972-es alkotása. A helyválasztás nagyon jó, mert pont a településen áthaladó út mellett van, nem eldugva valamerre.
  • Érdekes, hogy mekkora a szintkülönbség a városban, ezt a hídról lehet jól észlelni. A híd mellett van két ajándék üzlet, érdemes benézni, sok szép ajándékot lehet beszerezni.
  • Megtaláltam. Hajnalban érkeztünk Dédabisztratelepre.
  • A nádasszéki borvíztől indultunk, jó kis erdei séta volt, mire kiértünk a tetőre. Több almafát is megnéztünk a környéken, megcsodáltuk a csavaros törzsű fákat.
  • Sokkal könnyebb ide feljutni mint a Toronykövekhez, itt is szenzációs a kilátás, érdemes korán reggel menni így ellehet kerülni a tömeget, na meg a kilátás is jobb fentről. Kihagyhatatlan.
  • Szépen látszik a sok kivágott erdő.
  • Jó pár évvel ezelőtt én is láttam Tarzánt a "fán" aludni. Ha még mindig folytatja ezt az életmódot, akkor igazán csak tisztelni tudom.
  • Valamikori szép, ma már múzeumi érckályhák készültek itt? Most már csak csupasz falmaradványok meredeznek a felhők fele.
  • Ádám 5 éves, Dávid 2, nagyot pancsoltak a forrás vizében. Nagy szemekkel bámulták, ahogy előbányásztuk a csalánnal körülnőtt kis fa alól a ládikát, és belerakták féltett kincsüket, egy csillogó kavicsot.
  • Jó szokásom szerint, megint elkéstem. Bár nem saját hibámból.
  • Sokadjára keresem. Most 5 perc alatt meglett.
  • Megfontolás tárgyává tehető. Szívesen elmennék, meglátjuk, hogyan alakul a programom.
  • nagyon karácsonyi hangulatom lett.Miért hihetetlen, hogy október idusán fürödtem a Szent Annában?
  • Így van, "jobb félni mint megijedni". Jó szorakozást, remélem megtalálod a ládát, mert negyon érdekel, hogy végül mi van vele.
  • Atfesultem a terepet egeszen a to partjaig, pedig eleg egyertelmu leiras van az oldalon. Jar igy az ember fia.
  • Ügyes, szép rejtés.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Cerna-Sat 0,81 km-re, Motru Sec 11,05 km-re, Closani 11,14 km-re, Obarsia-Closani 12,41 km-re, Godeanu 13,02 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.