Medve-szakadék - Nagy-kő-havas | Képek

64040194802
64040204803
Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 10 fotó összesen. >>>
A 76 m mély Medve-szakadék hatalmas sziklafalának legmagasabb pontja a Veres-kő teteje. Pompás kilátás nyílik innen a Nagykő-havasra.
[ Ro ] - [ En ] - Túrázás - Nagy-kő-havas
2009.4.3. Copyright © 2009 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Létrás-szakadék - Nagy-kő-havas
Létrás-szakadék - Nagy-kő-havas (2006.6.9. - 30 kép) 0,5 km-re
Létrás-szakadék - Nagy-kő-havas (2005.6.15. - 12 kép) 0,5 km-re
Hétlépcső-vízesés - Nagy-kő-havas
Hétlépcső-vízesés - Nagy-kő-havas (2004.3.16. - 12 kép) 0,5 km-re
A Létrás-szakadék a Nagy-kő-havas talán legkönnyebben megközelíthető látnivalója. Egy 50 méter magas, hatalmas mészkősziklában, a Csűr-kő árka-patak hozta létre.
Nagykő-havas
Nagykő-havas (2003.6.29. - 10 kép) 1,47 km-re
Nagy-kő-havas csúcs és környéke
Nagy-kő-havas csúcs és környéke (2020.9.11. - 24 kép) 1,64 km-re
Nagy-kő-havas menedékház - Nagy-kő-havas csúcs - Kőgombák - Csűr-kő.
Nagy-kő-csúcs - Nagy-kő-havas
Nagy-kő-csúcs - Nagy-kő-havas (2006.6.9. - 24 kép) 2 km-re
Nagy-kő-csúcs - Nagy-kő-havas (2005.6.15. - 18 kép) 2 km-re

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 0,44 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 1,68 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 7,45 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Medve-szakadék 0,02 km-re
Medve-szakadék - Nagy-kő-havas
Várhegy 42,04 km-re. Lécfalvától délre, az árterület fölé emelkedik, a kelet-nyugat irányú 550 m magas Várhegy-domb.
Magas-csúcs 8,29 km-re. Magas-csúcs (Fata Inalta) - Keresztény-havas.
Létrás-szakadékvölgy 31,3 km-re. A Letras szakadekvolgy a Kiralyko eszaki feleben talalhato, a nyugati leszakadasban.
Mocsárvidék Lempes és Olthíd között 20,04 km-re. Az Olt árterületén érdemes a mezei uton kalandozni, a vizenyős réteken rengeteg tavaszi virágot csodálhatsz.
Nárciszrét 49 km-re. A híres Nárcisz-mező (románul Poiana Narciselor és Dumbrava Vadului néven is ismert) tulajdonképpen egy 394 hektár kiterjedésű, nedves talajú, ritkás kocsányos tölgyes, amelynek tisztásait májusban ellepik a csillagos nárcisz fehér virágai.

• Ez egy mesebeli táj. Ide még visszatérünk egy nyári fürdőzésre.
  • Területrendezési munkálatok kezdődtek a gyergyószentmiklósi örmény templom fala mellett. A helyszínen önkormányzati beruházással gyalogjáró sétányt alakítanak ki.
  • Megtaláltuk, megcsodáltuk a Várhegyeket innen is. Indultunk tovább mert még sok dolog van mára.
  • Vegre sikerult megtalalnom, az EKE takarito-tura szuneteben, jul. 10-en.
  • Elsőnek találtuk meg ezt a gyönyörű, üdítő helyet. Keressétek fel, de ne Csíkszentmártonból, hanem Onesti felől közelítsétek meg.
  • Az abonyi természetjárókkal Erdélybe utazva kerestem meg Teveladyvel.
  • Nem segítenek a képek.
  • Kellett egy kicsit gondolkozni, hogy melyik kilatopont kozeleben talalhato, de vegul meglett. A kilatoponttol lathato Tusnadfurdo also fele.
  • De majd legközelebb. Kicsit gondba voltunk, hogy hogy lehet átjutni az állomásra, de aztán egyszerűen felmentünk a vasúti hídra és átsétáltunk rajta.
  • Egy delutani seta, majd egy kis kereses, es megvan a lada. Nem teljesen szabalyosan kerstuk, mert nem mukodott a GPS-unk, es inkabb a leirasok alapjan talaltuk meg.
  • Ezt a ládát második nekifutamodásra találtam meg. A tegnap fényes nappal nem jött össze, igaz nem is mertem bátran keresni, mivel túl forgalmas a környék.
  • Szombat reggel szép őszi fényben indultunk ki Szentkirályról, a régi szekérúton. A hídat benőtte már a gaz és a fű.
  • Hát a "Becks" nem nagyon segít. Csak utólag.
  • Egy darabig próbálkoztunk a zárral, de nem sikerült rájönni a nyitjára. Még hosszú út állt előttünk, ezért több időt nem tudtunk rászánni a furfangos zárra.
  • Itt is már másodjára próbálkozok. Megvan a kápolna, megvan a hársfa és megvan a kerítés is.
  • Majus elsejei gyors talalat. A narciszret koordinatajat kulon koszonom, egyszer elindultunk, hogy megkeressuk, de nem talaltuk, valoszinuleg nem voltunk eleg kitartoak, es nem mentunk el addig.
  • Szerencsénk volt, mert a templomban éppen szentmise volt, ezért nyitva találtuk a kaput. Köszönjük a rejtést.
  • Reméljük előbb-utóbb valaki kideríti a hely legjobb megközelítési lehetőségét. Majd részletesen leírja azt, segédpontokkal kiegészítve.
  • Igen, nedves. Ha esik, ott ahol van (nem akarom elárulni), könnyen átnedvesedhet.
  • Megtaláltam, kár, hogy cigánytelep van a tövében. Ezek még képesek elhordani.
  • Csak egy zacskot talaltam.
  • A kijárattal semmi gond, de a gipsy-tábor nagyon zavarta a tevékenykedésünket. Talán ha kártyázunk egyet az alsó-felső-király-ász stb gátak mellett, lekopik a közönség.
  • Mostmar tenyleg megtalaltam. Ediggi kereseseim kozul ez az egyik legjobb.
  • Ugyanazzal a lelkes csapattal, mint a korábbi Szarkakőit. Itt is nagyon jó a leírás, és természetesen a látvány.
  • Megtaláltuk a hetedik ládánk. A kilátó tetején kicsit megremegett a lábunk.
  • Nem emlékeztem a segítő információra. Kerestem a tujákban, de aztán mikor előkotortam az infot, megtaláltam szemmagasságban.
  • Ennek ellenére, én akkor is REMÉLEM, hogy lesz még itt borvízstrand.
  • Szerencsére nem volt sok járókelő, rendesen bekönyököltünk az odúba, de sajnos műanyag poharakon kívül semmit nem találtunk benne. Köszönjük a lehetőséget.
  • Egyedüli problémát az okozott, hogy a lombkorona borítás miatt gyenge volt a telefon gps jele. Köszönjük a rejtést.
  • Aki megharagszik, annak bocskorszíjat hasítunk a hátából. Mint az Erős János című mesében.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Alsótömös (Timisu de Jos) 2,62 km-re, Négyfalu (Sacele) 6,82 km-re, Felsőtömös (Timisu de Sus) 7,08 km-re, Brassópojána (Poiana Brasov) 8,23 km-re, Predeál (Predeal) 8,93 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.