Poze: Urlatoarele

64081194804
Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 16 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Muntii Ciucas
11.05.2010. Copyright © 2010 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8077 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Stanca Mana Dracului - Muntii Ciucas
Stanca Mana Dracului - Muntii Ciucas (11.05.2010 - 30 poze) la 0 km
Dalghiu - Plaiul Domnesc - Stanca Mana Dracului - Varful Ciucas - Vama Buzaului.
Fort - Vama Buzaului
Fort - Vama Buzaului (11.05.2010 - 8 poze) la 1,13 km
Stanca Mana Dracului in noiembrie - Muntii Ciucas
Stanca Mana Dracului in noiembrie - Muntii Ciucas (13.11.2011 - 6 poze) la 5,85 km
Tigaile Mari, Varful Ciucas - Muntii Ciucas
Tigaile Mari, Varful Ciucas - Muntii Ciucas (22.08.2005 - 24 poze) la 6,68 km
Muntele Rosu, Tigaile Mari - Muntii Ciucas
Muntele Rosu, Tigaile Mari - Muntii Ciucas (10.06.2006 - 24 poze) la 6,88 km
Muntele Rosu - Tigaile Mari.
Muntele Rosu - Muntii Ciucas
Muntele Rosu - Muntii Ciucas (22.03.2005 - 12 poze) la 7,72 km
Culmea Gropsoarele - Saua Zaganu - Muntii Ciucas
Culmea Gropsoarele - Saua Zaganu - Muntii Ciucas (05.06.2005 - 42 poze) la 9,17 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Canionul si cascada Sapte Scari - Muntele Piatra Mare la 26,44 km
Cheile Sapte Scari sunt cele mai mari si spectaculoase chei din masivul Piatra Mare. Canionul ingust are o lungime de 160 m, si pe o diferenta de nivel de 58 m include 7 cascade si mai multe caderi de apa mai mici. Cheile pot fi parcurse pe platforme si scari metalice.
Statiunea de schi - Poiana Brasov - Muntii Postavarul la 33,43 km
Soare stralucitor si senzatie de Austria pe partiile impecabile ale paradisului de schi Poiana Brasov deasupra Brasovului. Baie de soare, cafea si bauturi racoritoare pe terasa cabanei Julius Römer.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Urlatoarele la 0 km
Urlatoarele, fenomen hidro-geologic, front liniar de izvoare cu depuneri masive de tuf calcaros. La baza depozitelor de conglomerate cretacic inferioare apar panze de ape subterane, care alimenteaza izvoarele.
Spitalul de neuropsihiatrie la 49,29 km. Fostul Azil de Batrani, azi Spitalul de neuropsihiatrie din Targu Secuiesc, se afla pe strada Garii la numarul 35.
Biserica Saciova la 24,52 km. Biserica Saciova
Lacul Zorile la 49,97 km. Lacul Doftana (Zorile) se afla in cartierul Zorile din satul Doftana, la est de fosta gara de pe linia de cale ferata Campina-Telega.
Sfinxul din Bustea la 47,21 km. Sfinxul din Bustea se afla in masivul Breazau.
Lacurile de la Strandul Codlea la 47,04 km. Strandul Codlea este un obiectiv turistic ce tine de municipiul Codlea si se afla la poalele sudice ale Magurii Codlei.

Comentarii

• Speram sa ne astepte Brooke Shields. N-a fost sa fie.
  • Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Great view.
  • Apa buna si rece intr-o zi calda de iunie. Merita toti banii locatia propusa, si pentru setea sufletului, si pentru setea trupului.
  • Drumul de la Bolatau prin padure este in stare buna, cu ceva urme de exploatare a lemnului. Se termina la Piatra cu ceaun, asa ca nu puteti rata locatia.
  • E vorba de versantul opus intrarii in tunel, adica cel aflat in spatele stalpului cu marcaj din a 2-a imagine. Nu e tumulus pentru ca ar atrage atentia, nici de o groapa acoperita cu pietre pentru ca eu insumi sunt satul de scormonit printre pietre dupa geocache-uri.
  • La coborarea de pe muntele Harghita Madaras, spre Madaras, am cautat pe ghicite acest obiectiv. In zona infrastructura turistica se dezvolta bine (energie electrica, drumuri, cazari), dublata fiind de agricultura (activa, nu abandonata ca in multe alte locuri).
  • Am urcat de la Piatra Colibei (de fapt am inteles de la proprietarul restaurantului cu acelasi nume ca numele corect este Piatra cu Coliba) pana la Stanca Kossuth.
  • Dupa descoperirea plajei de la Vadu cu minunatul ei cadou de bun venit. Ma refer la cei cativa delfini care au pufait foarte aproape de tarm, si ale caror spinari am reusit sa le prind intr-un filmulet.
  • Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea. Pacat ca nu este pusa in evidenta.
  • Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
  • Oare ce gandesc taximetristii din apropierea Portii Schei despre noi? Cred ca se distreaza de minune, in timp ce asteapta clientii.
  • N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • E Harghita 40 GeoKret.
  • De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Chiar daca efortul a fost sustinut, a meritat.
  • Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Parcul cel mai fain din Cluj.
  • Dupa ce am urcat cu telescaunul, am continuat urcusul pana aici si am ramas impresionat de privelistea oferita din acest loc. O panorama de 360 grade.
  • Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Asa ca cine nu are sa-i foloseasca.
  • Manastirea este o bijuterie. Am vazut la ascultare multe maici- cu drujba, cu roaba, cu lopata.
  • Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Are de toate, inca nu e stricat, nu e prea departe, se poate ajunge usor.
  • Fiind un impatimit de ski, am vazut crescand statiunea - tubbingul, patinoarul, Balu Park. Toate investitiile s-au facut in detrimentul padurii de conifere.
  • O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Castelul se poate vizita in fiecare zi, primul grup intra la 10:15, iar ultimul la 18:15. Vizita cu ghid dureaza aproximativ o ora, si costa 20 de lei pe cap de adult.
  • Searched and founded. Lucky with my children.
  • Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Ce poti vedea in Racos? Coloanele de bazalt sunt cele mai cunoscute.
  • Unii descriu plaja Tuzla ca fiind cea mai frumoasa plaja din Romania, dar experienta mea a fost una contrara. Cred ca am ajuns in cel mai oribil loc de pe litoralul romanesc.
  • Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Pentru cina (cu gratar si mititei, adica ca de obicei la dugheana preferata) si concert, un mic ocol, pe langa gara, doar era in drum. Deja era intuneric.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Vama Buzaului la 3,48 km, Buzaiel la 5,32 km, Dalghiu la 5,73 km, Acris la 7,88 km, Merisor la 9,65 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.