Poze: Pestera Ciur-Izbuc - Muntii Padurea Craiului

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 20 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Pesteri - Muntii Padurea Craiului
30.06.2007. Copyright © 2007 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8093 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Pestera Ciur-Ponor - Muntii Padurea Craiului
Pestera Izbandis - Muntii Padurea Craiului
Pestera Izbandis - Muntii Padurea Craiului (01.05.2007 - 30 poze) la 12,89 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Pestera cu Cristale din Mina Farcu la 4,23 km
In Muntii Padurea Craiului, langa Rosia, in mina de bauxita Farcu, in anul 1987, muncitorii au descoperit accidental o pestera. Era plina cu formatiuni de calcar, sub forma de cristale.
Pestera Meziad - Muntii Padurea Craiului la 11,55 km
Pestera Meziad se afla pe teritoriul satului Meziad, la 22 km nord de Beius, in Muntii Padurea Craiului. Este una dintre primele pesteri turistice amenajate, descoperirea pesterii fiind asociata numelui exploratorului si scriitorului de specialitate Czárán Gyula.
Via ferrata Valea Hodoaba - Suncuius la 14,4 km
Via ferrata Valea Hodoaba este cel mai scurt, dar si cel mai usor traseu oficial de via ferrata din Romania. Se afla in Muntii Padurea Craiului, langa Suncuius, pe malul stang al raului Crisul Repede.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Cascada si Pestera Vadu Crisului la 14,92 km
Cascada si Pestera Vadu Crisului
Calcarele cu hipuriti la 18,96 km. Calcarele cu hipuriti de pe Valea Crisului
Avenul Hoanca Urzicarului la 42,86 km. Avenul Hoanca Urzicarului
Memorialul Ginta la 26,91 km. Memorialul Ginta - Gyanta.
Biserica reformata din Zauan la 46,09 km. Biserica reformata din Zauan
Izvoarele Barcaului la 32,42 km. Izvoarele Barcaului

Comentarii

• Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Izvorul Rajka (Concretiuni de Feleac), izvorul Bilascu si izvorul Recea.
  • Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred. Sunt a unui localnic ce are casa undeva mai in vale si sunt foarte furiosi si neprietenosi.
  • In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Legenda spune ca fiecare baiat, inainte de casatorie, trebuia sa duca pana sus in cetate, o piatra mare de rau, dovedandu-si astfel barbatia.
  • Locatia ofera un moment de ragaz, un strop de apa rece, incanta ochiul si da sperante. La stalp este un punct de rascruce, spre Sandru, Nemira Mare sau Dofteana.
  • Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16. Am reusit totusi sa vizitez biserica si sa fac cateva poze frumoase.
  • Puteti vedea un fotoreporaj cuprinzand un traseu cultural in comuna Straoane pe Munte si Flori. https://www.
  • Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Are de toate, inca nu e stricat, nu e prea departe, se poate ajunge usor.
  • Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Asa ca cine nu are sa-i foloseasca.
  • Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • De data asta nu erau ursii in zona. Am putut s-o cautam.
  • Drumul de la Bolatau prin padure este in stare buna, cu ceva urme de exploatare a lemnului. Se termina la Piatra cu ceaun, asa ca nu puteti rata locatia.
  • Sorry, ai dreptate, nu m-am gindit.
  • Foarte interesanta locatia, super idee.
  • In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile. Pe traseul poteci, care conduce pe liziera padurii de gorun, pe marginea abruptului stancos inalt de 10-12 m, si care ocoleste prin dreapta Gradina Zmeilor, au fost construite trepte in bancul friabil de conglomerate.
  • La prima trecere de pietoni, venind dinspre Tusnad Bai, pe partea stanga a drumului, sunt amenajate izvorul si muzeul apelor minerale. Parcarea este in spatele muzeului, dar accesul este permis doar daca vii dinspre Sansimion (linie continua).
  • Am luat-o pe calea directa. Adica in sus.
  • Searched and founded. Lucky with my children.
  • Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana. Te simti binecuvantat in acest loc.
  • Unii descriu plaja Tuzla ca fiind cea mai frumoasa plaja din Romania, dar experienta mea a fost una contrara. Cred ca am ajuns in cel mai oribil loc de pe litoralul romanesc.
  • In pe, out picture.
  • Cum iarna isi tine muschii la borcan, asa si Tinovul, motiv sa revenim. In aceasta perioada nu se viziteaza locatia, dar imprejurimile, da.
  • Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Cei ce parcurg acest pasaj dinspre Vistea Mare experimenteaza aceasta febra a castigului, a finisului mult asteptat, nerabdarea ocuparii Locului I. Este binemeritata, oripeunde ai ajuns aici.
  • Dupa ce am urcat cu telescaunul, am continuat urcusul pana aici si am ramas impresionat de privelistea oferita din acest loc. O panorama de 360 grade.
  • Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. De pe Dealul de Mijloc am coborat la calea ferata ingusta si am ajuns la statia superioara a planului inclinat.
  • Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Am parcurs cu masina drumul forestier pe langa hotelurile Turist si Iasicon, pana in capatul de sus al fostei partii de schi. Apoi un traseu marcat, de 40 minute ne-a ghidat pe varful Suhardul Mic, de unde am admirat ceata densa.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Rosia la 5,46 km, Racas la 5,81 km, Lazuri la 6,35 km, Lacu Sarat la 6,36 km, Luncasprie la 6,73 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.