Poze: In drum spre Varful Postavarul dinspre Predeal

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 24 poze in total. >>>
Predeal - Trei Brazi - Poiana Secuilor - Muntii Postavarul.
[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Muntii Postavarul
13.05.2007. Copyright © 2007 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8077 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Cheile Rasnovului - Muntii Postavarul
Cheile Rasnovului - Muntii Postavarul (13.05.2005 - 12 poze) la 3,12 km
Varful Postavarul - Muntii Postavarul
Varful Postavarul - Muntii Postavarul (13.05.2007 - 16 poze) la 5,77 km
Cascada Tamina - Muntii Piatra Mare
Cascada Tamina - Muntii Piatra Mare (27.11.2011 - 40 poze) la 5,78 km
Cavitate din Prapastia Lupului si Poarta Doamnei
Cavitate din Prapastia Lupului si Poarta Doamnei (19.06.2006 - 18 poze) la 6,17 km
Pestera Rasnoavei iarna - Muntii Postavarul
Pestera Rasnoavei iarna - Muntii Postavarul (05.03.2005 - 10 poze) la 7,13 km
Pestera Rasnoavei - Muntii Postavarul
Pestera Rasnoavei - Muntii Postavarul (04.10.2004 - 17 poze) la 7,13 km
Pestera din Valea Fundata iarna - Muntii Postavarul
Pestera din Valea Fundata iarna - Muntii Postavarul (06.03.2005 - 17 poze) la 7,55 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Cheile Rasnoavei - Via ferrata mare la 3,15 km
Cel mai primejdios, dar totodata unul dintre cele mai frumoase trasee de via ferrata din Romania, respectiv Europa de Est, se afla in Cheile Rasnoavei, Muntii Postavaru.
Cheile Rasnoavei - Via ferrata mica la 3,2 km
In ultimele zile a nins, astfel incat am escaladat cele doua trasee de via ferrata din Cheile Rasnovului in conditii de iarna. In timp ce partea de jos a traseului cu dificultate extrema Via ferrata mare era uscata, in partea superioara am gasit deja zapada si gheata.
Statiunea de schi - Poiana Brasov - Muntii Postavarul la 5,76 km
Soare stralucitor si senzatie de Austria pe partiile impecabile ale paradisului de schi Poiana Brasov deasupra Brasovului. Baie de soare, cafea si bauturi racoritoare pe terasa cabanei Julius Römer.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Cheile Rasnoavei la 2,89 km
Cheile Rasnoavei
Varful Ciucas la 30,22 km. Cu cei 1954 m ai sai, Varful Ciucas este cel mai inalt al masivului omonim.
Melcul de la Codlea la 22,24 km. Pajistea aflata in vestul Codlei, la poalele Magurii Codlei este cunoscuta sub numele de Maial,  cuvant care provine de la denumirea sarbatorii de primavara, Maifest, organizata de sasi in Ardeal, conform unei traditii aduse din Germania, indeosebi pentru elevi.
Piatra Scrisa la 8,93 km. Piatra Scrisa
Babele la Sfat la 30,54 km. Sub acest nume sunt cunoscute doua formatiuni stancoase ce fac parte din multitudinea de stanci de pe piciorul sud-estic al Varfului Ciucas, numite Tigaile Mari, de aici si numele culmii respective.
Peretele de bazalt Piatra Cioplita la 44,91 km. Rezervatia naturala de tip geologic reprezinta cel mai sudic punct de eruptii de bazalte din Muntii Persani, respectiv al neovulcanismului din tara.

Comentarii

• Foarte frumos locul.
  • N-a fost sa fie. Mergea o bere de pe teava la final de traseu (Muntele Rosu-Gropsoarele-Zaganu-Saua Chirusca-Saua Tigailor-Varful Ciucas-Cabana Ciucas-Cabana Muntele Rosu).
  • De ceva vreme doream sa-l vizitez. Si uite ca, in miez de februarie, am reusit sa iesim din hibernare.
  • Nice.
  • Urmand indicatiile am avut bucuria sa descopar locatia. Cei 500 m fata de Piatra cu ceaun au fost hotaratori.
  • Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text). Multumesc.
  • Se poate ajunge pana in apropiere de turn cu o masina de teren, in rest pe jos. In comuna trebuie urmarite indicatoarele cu inscriptia Kilato.
  • A fost o excursie mai lunga in zona, si am profitat sa cautam si comori.
  • Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Am facut o gramada de poze la cetate, mai putin cu pietrele rotunde.
  • Pe atunci conducatorii erau in frunte. Azi se codesc.
  • Foarte interesanta locatia, super idee.
  • Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • La monument se poate ajunge si cu masina. Una care suporta drumurile de pamant, din satul Nicoresti sau Oituz.
  • Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
  • Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare. Chiar daca totul pare fortat, e bine ca au dat atentie acestui obiectiv istoric, si repus in valoare.
  • Parcul cel mai fain din Cluj.
  • Speram sa ne astepte Brooke Shields. N-a fost sa fie.
  • N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • Faina catarare.I
  • In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Oare ce gandesc taximetristii din apropierea Portii Schei despre noi? Cred ca se distreaza de minune, in timp ce asteapta clientii.
  • Am lasat un fluier rosu si un micro sd card de 512 mb cu harta romaniei 3d free de pe openmaps preinstalata. Asa ca cine nu are sa-i foloseasca.
  • Locatia este pe malul drept al raului Uz. Copacul nu mai este, dar radacinile da.
  • Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea. Pacat ca nu este pusa in evidenta.
  • Este un loc splendid. Merita din plin timpul pierdut pentru a vedea ceva deosebit.
  • Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. Panorama te compenseaza pentru oboseala depusa la urcare.
  • Apreciez pe cei ce se incumeta sa o parcurga. De sus totul e frumos, strajuita de Costila si Coltii Morarului, dar cand vezi ce serpentine are cararea.
  • Am depus aici GeoKret si Eskimo's Friend The Birdie TB.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Paraul Rece la 2,33 km, Timisu de Sus la 3,19 km, Predeal la 3,38 km, Azuga la 8,58 km, Poiana Brasov la 8,6 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.