Poze: Varful Postavarul - Muntii Postavarul

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 16 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Muntii Postavarul
13.05.2007. Copyright © 2007 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8093 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Cavitate din Prapastia Lupului si Poarta Doamnei
Cavitate din Prapastia Lupului si Poarta Doamnei (19.06.2006 - 18 poze) la 0,71 km
Pestera cu lapte - Muntii Postavarul
Pietrele lui Solomon - Muntii Postavarul
Pietrele lui Solomon - Muntii Postavarul (01.07.2008 - 10 poze) la 5,55 km
Pestera din Valea Fundata iarna - Muntii Postavarul
Pestera din Valea Fundata iarna - Muntii Postavarul (06.03.2005 - 17 poze) la 5,75 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Statiunea de schi - Poiana Brasov - Muntii Postavarul la 1,09 km
Soare stralucitor si senzatie de Austria pe partiile impecabile ale paradisului de schi Poiana Brasov deasupra Brasovului. Baie de soare, cafea si bauturi racoritoare pe terasa cabanei Julius Römer.
Cheile Rasnoavei - Via ferrata mare la 4,67 km
Cel mai primejdios, dar totodata unul dintre cele mai frumoase trasee de via ferrata din Romania, respectiv Europa de Est, se afla in Cheile Rasnoavei, Muntii Postavaru.
Cheile Rasnoavei - Via ferrata mica la 4,67 km
In ultimele zile a nins, astfel incat am escaladat cele doua trasee de via ferrata din Cheile Rasnovului in conditii de iarna. In timp ce partea de jos a traseului cu dificultate extrema Via ferrata mare era uscata, in partea superioara am gasit deja zapada si gheata.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Poarta Doamnei la 0,71 km
Poarta Doamnei, Muntii Postavarul
Cheile Dopca la 45,3 km. Cheile Dopca
Muntele Cetatii la 38,04 km. Muntele Cetatii - Belin
Biserica Neagra Brasov la 8,21 km. Biserica Neagra Brasov
Crucea Domnitorului la 48,75 km. Crucea Domnitorului se afla la nord-est de satul Melicesti, pe dealul Macesu, in poiana Prunii Mitrului.
Cascada Doamnele la 20,42 km. Cascada Doamnele - Muntii Bucegi

Comentarii

• Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Dupa indepartarea pietrelor din teava balustradei a monumentului.
  • In pe, out picture.
  • Parcul cel mai fain din Cluj.
  • Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Tocmai am primit stirea ca mai sunt niste bolovane asemanatoare la nici 500 m de aceasta locatie. Sper sa primesc cat de curand coordonatele si eventual si poze.
  • Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana. Te simti binecuvantat in acest loc.
  • Parca toata lumea e inghetata. Iarna s-a intors si in Depresiunea Trei Scaune.
  • Zbuciumel, nu fi suparat. Azi, pe malul Somesului, ne-ai devansat pe toti.
  • Am reusit sa gasim date despre cetate, pe care le vom publica in curand. Mentionam doar ca este vorba despre urmele unor lucrari genistice de la sfarsitul secolului XVIII.
  • Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. De pe Dealul de Mijloc am coborat la calea ferata ingusta si am ajuns la statia superioara a planului inclinat.
  • Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica. Amenajarea microhidrocentralelor nu a afectat peisajul, dar nici nu a electrificat zona.
  • Locatie neexploatata din punct de vedere a agrementului lacustru. Abandonata ca obiectiv turistic (motelul, drumul de coasta, electrificare), asteapta timpuri mai bune.
  • Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Iata coordonatele intersectiei despre care e vorba in comentariul anterior. Le-am trimis si sub forma unui punct auxiliar, dar poate n-au ajuns.
  • Aceste concretiuni le cunosc de mic copil, la fel si locul, dar niciodata nu am remarcat cat de multe sunt in aceasta zona si cat de frumoase sunt. Multumesc pentru o plimbare de sfarsit de noiembrie cu soare.
  • Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • Cascada Bigar este una din scaparile mele. Am vizitat zona acum patru ani cred, dar la ea nu ne-am oprit.
  • Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Al trei-lea izvor faimos, despre care pana acum nu am stiut ca exista in imprejurimile Clujului, vizitat astazi. Izvorul Rajka (Concretiuni de Feleac), izvorul Bilascu si izvorul Recea.
  • Dupa test, mi-am invatat lectia. Nici un indiciu nu e acolo de flori de cuc.
  • Pentru mine o harta, fie ea doar o poza Google Earth, ar trebui sa-mi ofere informatii legate de localizarea obiectivelor, a traseelor propuse pentru a fi parcurse, respectiv accesul la locatii. Rotand harta sau poza Google Earth, si ascunderea directiei nordului, ingreuneaza intelegerea informatiilor oferite, mai bine zis ma dezorienteaza.
  • Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Scriitorul Orbán Balázs, cel care a cutreierat fiecare localitate, ruina si raritate naturala din Secuime, foloseste forma Rabsonné. Deasemenea si poetul Áprily Lajos.
  • Am depus aici GeoKret si Eskimo's Friend The Birdie TB.
  • Pestera Sf Chiriac este un obiectiv superb intradevar dar fiind pe terenul manastirii ar trebui vorbit cu staretul inainte. Accesul la ea este usor.
  • Harabeck si Iris (UC Team).
  • Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Poiana Brasov la 3,4 km, Timisu de Jos la 4,48 km, Timisu de Sus la 4,66 km, Predeal la 7,05 km, Paraul Rece la 7,7 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.