Secatura-völgyi zsomboly - Bihar-Vlegyásza | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 48 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Barlang - Bihar-Vlegyásza
2007.9.26. Copyright © 2007 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Mikula-barlang - Bihar-Vlegyásza
Mikula-barlang - Bihar-Vlegyásza (2005.9.21. - 90 kép) 3,86 km-re
A Mikula-barlang a Craiasa-völgy központi medencéjében helyezkedik el, a Tataroaia-hegy nyugati lejtőjén. A barlang a Fagului-barlang, a Petit Tibi-zsomboly és valószínűleg a Causii-völgyben eltűnő vízfolyások vízgyűjtője.
Szegyesdi-völgy
A Csodavár körútja - Bihar-Vlegyásza
A Csodavár körútja - Bihar-Vlegyásza (2007.8.5. - 24 kép) 7,34 km-re

Fekete kövek vasalt mászóút - Bihar-hegység 1,46 km-re
A Fekete-kövek nevű szikla a Bihar-hegységben, a Bihar-hágó közelében, attól nyugatra található. Érdekes, hogy a helyiek (ha jól értettem) nem ismerik ezt a nevet, hanem a Piatra Buna (Jó-kő) elnevezést használják a látványos sziklavilágra.
Czárán Gyula-cseppkőbarlang - Mézged, Királyerdő-hegység 28,32 km-re
A Czárán Gyula-cseppkőbarlang Mézged falu területén, Belényestől 22 km-re északra található, a Királyerdő-hegységben. Egyik első turisztikailag kiépített barlangunk, feltárása Czárán Gyula barlangkutató és turisztikai szakíró nevéhez fűződik.
A Farok-hegyi bánya Kristályos-barlangja 35,54 km-re
A Királyerdő-hegységben, a Biharrósa közelében található Farok-hegyi bauxitbányában (micsoda érdekes elnevezés), 1987-ben a bányászok véletlenül egy barlangjáratot fedeztek fel. Tele volt kristály alakú mészkőképződményekkel.

A Szegyesdi völgy 1,66 km-re
Rendkívül hangulatos patak-völgy Kisszegyesd határában, a patak mentén a forrás felé sétálva egymás után tűnnek fel mellettünk a völgy csodái. Az útikönyvek szerint 26 barlang nyílik a meder két oldalán, és persze akad köztük néhány komolyabb sziklaorom is.
Belényesszentmiklósi Csonka Torony 42,56 km-re. Belényesszentmiklós a Fekete-Körös jobb partján fekvő település, lakóinak száma kb 150 főre tehető.
Kopott-csapás 13,92 km-re. Kopott-csapás
Hodoaba-völgy vasalt mászóút 45,44 km-re. A Hodoaba-völgy vasalt mászóútja Románia legrövidebb, egyben legkönnyebb hivatalos vasalt mászóútja.
Gaina-tető 22,27 km-re. Gaina-tető
Vasalt mászóút 1,4 km-re. Vasalt mászóút - Fekete-kövek

• Találtam meg annak idején, jól el volt rejtve, vagy csak én voltam a felkészületlen. :) Köszönöm a rejtést.
  • A vízinövények megvannak, csak átalakultak. Épp ma van Lomonoszov születésének n-edik (nemtomhányadik) évfordulója (anyagmegmaradás törvénye- nem vész el, csak átalakul.
  • Az elejen mind a Csala tornya korul matattam.
  • Visszaélve útitársaim türelmével, megkerestem ezt a ládát is. Az ösvény valóban ott van, csak elindulni rajta kissé körülményes mivel az út szélesítése miatt 2m-el magasabban van.
  • Megnéztem a város új strandját is, a város határában van. Nem volt nyitva, sem a fürdő, sem az uszoda.
  • Ez nem jött össze.
  • Ismerek egy jópár szentgyörgyi kézművest, mivel a tavaly nyáron voltam Guzsalyas táborban. De Balázs Anti bácsit sajnos nem.
  • Nem tudom, hogy mire képes a medve. De a nyomok a gerinc felől jöttek.
  • Könnyen megtaláltam. Miután az ilfovi turisták megcsodálták a kaput és felcsomagoltak almával a szomszédos gyümölcsösből.
  • Ha jol ertettem a Kis Kiralykon megtalaltatok-ellenoriztetek a borokasba rejtett ladat es a Hasadek nyeregben a korlatokhoz kozeli ladat a fenyvesben? Nalam megjelent a most rejtett ladad mint megtalalva, a keresztnel.
  • Nagyon tetszett ez a rejtés. Maga a rejtés is, de a segítő információ is.
  • Útban hazafele a Kelemen havasokból.
  • Megtaláltam.
  • Már jártunk sokszor erre, imádom ezt a helyet. Gps nélkül kerestük, egyenest nekimentünk.
  • Gratulacio az elso megtalalonak.
  • Egy csodalalatos, ugyanakkor felelmetes elmeny volt innen latni a Bekas-szorost. A ladat kis keresgeles utan talaltuk meg, majd gondosan vissza is rejtettuk.
  • Mentségemre szóljon, hogy pár emailt váltottunk trekkinklub-bal. Amiben jeleztem, hogy Parajdon leszek 1-én.
  • Ma lett meg. Oromomre kaptam benne egy kulcstartot, igyhat a hatalmas gyujtemenyem immar 3 tagu :D.
  • Megtaláltuk, és jót ittunk a forrásból.
  • Mászkálás közben kicsit nézegettük körbe-körbe. Hogy az őr a szomszédbol nem szól át?
  • Megkerestük a timsós lábvizeket az Apor lányok feredője felől.
  • Megnéztük, most nem mint utasok.
  • Csendes, nyugodt kis falu, nagyon tetszik. Köszi a rejtést.
  • Megvan az odu, a koordinata is passzol, de a sok trutyin kivul semmi mast nem talaltam az oduban.
  • Mi a jobbik útat választottuk, kellemes úton és csodaszép tájon autóztunk fel. A szállásunk is itt volt.
  • Köszönjük a fotókat, a jégdrapériák nagyszerűek.
  • A túránk második napján ragyogó napsütésben indultunk a Caraiman-kereszthez, a Babele menedékháztól. Amint eltávolodtunk a finoman fogalmazva nem éppen tájba illő építményektől, amiből áll a menedékház és tartozékai, lassan elmaradozott a rengeteg szanaszét dobált szemét és ismét önfeledten gyönyörködhettünk a tájban, a természetben, ami főleg a sokféle magashegyi virággal kápráztatott el.
  • Nem tudtunk közelebb menni, mert a kiskapu zárva, nagykapu is, meg a mellette levő terület bejárója is lakat alatt volt. De valaki nekifogott renoválni, csak a helyiek szerint nem nagyon látszik a haladás.
  • Ujratelepitettuk, de sajnos az utepitpk ismet kiturtak. Ugy nez ki befejeztek, ugyhogy meg adunk egy eselyt, ha nem koltozes lesz a vege.
  • A rákosi Pogányvártól jöttünk tovább a kék keresztet követve, és a mackó csapásokat keresztezve. Én még ennyi medvenyomot nem láttam mint most.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Zsulest (Giulesti) 3,2 km-re, Baita-Plai 4,58 km-re, Rézbánya (Baita) 5,68 km-re, Kisszegyesd (Sighistel) 5,79 km-re, Biharmagura (Magura) 5,81 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.