Medvék barlangja - Kiskoh | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 16 fotó összesen. >>>

[ Ro ] - [ En ] - Barlang - Bihar-Vlegyásza
2003.10.4. Copyright © 2003 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8077 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Medve-barlang - Kiskoh
Medve-barlang - Kiskoh (2004.8.24. - 14 kép) 0 km-re
Mikula-barlang - Bihar-Vlegyásza
Mikula-barlang - Bihar-Vlegyásza (2005.9.21. - 90 kép) 1,29 km-re
A Mikula-barlang a Craiasa-völgy központi medencéjében helyezkedik el, a Tataroaia-hegy nyugati lejtőjén. A barlang a Fagului-barlang, a Petit Tibi-zsomboly és valószínűleg a Causii-völgyben eltűnő vízfolyások vízgyűjtője.
Szegyesdi-völgy
Galbena-kő (2006.8.9. - 5 kép) 8,96 km-re
Bárszai-katlan - Bihar-Vlegyásza
Bárszai-katlan - Bihar-Vlegyásza (2007.8.9. - 24 kép) 9,24 km-re
Eszkimó-jegesbarlang, Fekete-barlang, Feneketlen-tó, Bárszai-jegesbarlang, Zapogyei-jegesbarlang.

Fekete kövek vasalt mászóút - Bihar-hegység 6,25 km-re
A Fekete-kövek nevű szikla a Bihar-hegységben, a Bihar-hágó közelében, attól nyugatra található. Érdekes, hogy a helyiek (ha jól értettem) nem ismerik ezt a nevet, hanem a Piatra Buna (Jó-kő) elnevezést használják a látványos sziklavilágra.
Czárán Gyula-cseppkőbarlang - Mézged, Királyerdő-hegység 24,26 km-re
A Czárán Gyula-cseppkőbarlang Mézged falu területén, Belényestől 22 km-re északra található, a Királyerdő-hegységben. Egyik első turisztikailag kiépített barlangunk, feltárása Czárán Gyula barlangkutató és turisztikai szakíró nevéhez fűződik.
A Farok-hegyi bánya Kristályos-barlangja 31,34 km-re
A Királyerdő-hegységben, a Biharrósa közelében található Farok-hegyi bauxitbányában (micsoda érdekes elnevezés), 1987-ben a bányászok véletlenül egy barlangjáratot fedeztek fel. Tele volt kristály alakú mészkőképződményekkel.

Medve-barlang 0,01 km-re
A kiskohi Medve-barlang Európa egyik legszebb, kiépített cseppkőbarlangja. A barlang, a Kőfalvi község, Kiskoh település közvetlen szomszédságában, 482 m magasságban található, és a Nyugati-Kárpátok egyik fő látványossága.
Fekete-barlang 9,24 km-re. Fekete-barlang
Zichy-vadászkastély 42,99 km-re. Zichy-vadászkastély - Vársonkolyos
Vida-tó 39,38 km-re. Régóta szerettem volna eljutni a Vida-tóhoz, érdekelt ez a különös tölcsér alakú túlfolyó.
Csarnótető 41,4 km-re. Bucsát elhagyva, a Jád-völgyi állomás mellett a Jád-patak fut be balról a Körösbe, a mindkét oldalon magas sziklás hegyek közötti nyíláson, a Jád-völgy torkán.
Dragan-völgyi gát 28,35 km-re. A Nagy-Sebes (Dragan) völgy és a Kis-Sebes völgy találkozásánál épült a Dregan-gát.

• Az abonyi természetjárókkal Erdélybe utazva kerestem meg Teveladyvel. Köszönöm a rejtést.
  • Mi is köszönjük hogy ennyien felkerestétek mostanában. Karácsony táján rejtettük, azóta kíváncsian várjuk, hogy találja már meg valaki, és lőn.
  • Gyergyószentmiklósról indultunk neki, egy borús napon, a barlang felfedezésének. A barlangászok nagyon vendégszeretők, a barlang nagyon szép belülről.
  • Reméljük, hogy az éjszakai eső után lesz gomba.
  • A kupakhoz sem lehet hozzáférni. Nem volt lazítóm, mert szabadságon lévén az orvosi táskám és a szívszerek nem voltak kéznél.
  • Igen bizony itt jarunk a halal orszagaban ahogyan egykor Orban Balazs is leirta vagy Jokai Mor. Vitriolos forrasok,medencek mindenutt.
  • Most virágzik a nárcisz. Gyönyörű.
  • Gratula .Csak így tovább.
  • Miután az interneten láttam egy pár képet, videót, már nagyon kíváncsi voltam erre a panoráma kabinra. Annak ellenére, hogy a tónál nagyon nagy tömeg volt, nem találkoztunk más turistákkal, csak egy zergét láttunk.
  • Sokat kellett keresni es logni a korlaton. Kicsit ciki, ha sokan vannak a forrasnal vizet tolteni :) Kozben teltek a muanyag flakonok a finom forrasvizzel.
  • Megkerestük a timsós lábvizeket az Apor lányok feredője felől.
  • Nehezen verekedtük át magunkat a bozóton, de megérte eljutni oda. A környék teli, s tele második világháborús lerombolt bunkerrel, amik bár nem annyira látványosak, mégis izgalmassá teszik a környéket.
  • Tudom, hogy nem minden ajánlat, amit "ajánlanak" (ajánl igével vezetnek be). Feltöltöm mindjárt, csak igazából dög voltam átméretezni.
  • Meg mindig ott van.
  • A keresgéléshez tanácsos sisakot tenni, ámde vigyázat, az üregben található fazék megtévesztő. Persze jobb híján azt is fejre lehet tenni, a nemkívánatos koppanásokat elkerülendő.
  • Megtaláltuk, ma este a Csipikéről hazafele. Külön érdekessége, hogy sötétben, hóban, fagyban elemlámpával keresgéltünk.
  • Minden stimmelt, csak rengeteg ember és gyerek volt a kerítés mindkét felén. Nem nagyon volt lehetőségem kutakodni, de egy-két sör mellett megbékültem a sorsommal.
  • Ezt a ládát, eléggé körülményes napvilág keresni. Rengeteg a járókelő, főleg, hogy játszótér is van a közelben.
  • Szerintem ott voltak a pásztorkutyák, csak a nagy köd miatt nem láttátok őket. Na jo na, ők télire lejönnek a hegyről.
  • A Sólyom-szikla a Kelemen-havasokvan található, Nyágra (Neagra, Fekete-Göde) település közelében. A falu felső végéből, a főúttól indulunk, a sárga háromszög jelzést követve, egy rövid, de meredek kapaszkodó után jutunk fel a sziklák tetejére, ahonnan ragyogó kilátás nyílik a Maros völgyére.
  • de eggyel megis tobb. Az okumenikus istentisztelet alatt sikerult sunyin, feltunes nelkul bejegyezni magam, meg a templomba is beneztem, szep.
  • Igaz, hogy nem találtam meg, de szép helyre "vitt el" a rejtő. Annak ellenére, hogy itt lakom még sosem jártam itt.
  • Az 5 fűzből csak 4 van már, azok is össze-vissza nyesve, szegelve, drótozva. A fákban a likak nagyrésze be volt tömve kővel, illetve az üregek jóval nagyobbak lettek, így nem találtuk meg a ládát :-(.
  • Azt hittem itt nyitva lesznek, és információkkal szolgálnak az utazó közönségnek. Visszafelé láttam egy pár sziklamászót a mögötte levő falon.
  • Tényleg szép a kilátás, bár a dombok már korántsem olyan szép zöldek, mint a képeken. Tanulság?
  • Na de annál jobban ízlett végül beleírni a nevem a noteszbe. Sajnos a templom zárva volt, de azért kívülről is szép.
  • Udvozlet, Istvan.
  • Bevallom őszintén, hogy nem tudom mit jelent a fiszlikolás szó. De remélem sikerül majd eljutni valamikor nekem is Nagyváradra, egy kis fiszlikolásra :-).
  • Egy kis vasárnapi biciklizés keretében leszálltunk pár percre a bringóról, hogy a gerincen elsétáljunk a fáig. Mostmár a tesóm is tudja, milyen is az ilyen kincskeresés (éés nem bánta meg, hogy egy picit gyalogoltunk is a nagy tekerés közepette :D).
  • Valld be őszintén, hány órát kerestétek?
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Biharmagura (Magura) 1,14 km-re, Kiskoh (Chiscau) 1,41 km-re, Zsulest (Giulesti) 1,72 km-re, Felsőfeketevölgy (Valea de Sus) 3,34 km-re, Kisszegyesd (Sighistel) 4,23 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.