Chiojdu | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 18 fotó összesen. >>>
Basca cu Cale patak - La Sipot vízesés - Basca fara Cale patak - Tata Lice panzió - Chiojdu község.
[ Ro ] - [ En ] - Kirándulás - Bodzai-havasok
2010.5.3. Copyright © 2010 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Chiojdu falu gömbölyű kövei
Casoca-vízesés
Casoca-vízesés (2012.4.11. - 8 kép) 18,08 km-re

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 45,55 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 46,67 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 52,17 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Muppets gömbkövek 4,16 km-re
A játékvezető nevezte el, nagyon találóan, ezeket a csodálatos formákat Muppetsnek. 2013-ban küldte el a róluk készített fotóit, azóta várólistán volt ez a hely.
Mikes-kert 42,34 km-re. Zágon Mikes Kelemennek a szülőfaluja.
Református templom 42,39 km-re. 1211-ben a Barcaságba telepített német lovagrend annak délkeleti részén erős várat épít.
Gyulafalva 37,31 km-re. Komandó Kézdivásárhelytől 32 km-re délkeletre, a Háromszéki-havasokban, a Nagy-Bászka völgytágulatában, a Kupán-, Toplica- és Rozsdás-patakok találkozásánál fekszik.
Református templom 47,02 km-re. A Szacsva patak felső völgyében egy dombtetőn, egy kivülről szerény, de belülről annál gazdagabb késő barokk templom található.
Szacsvai panoráma 46,03 km-re. Szacsvai panoráma

• Gyönyörű időben jártunk itt.
  • Nekem a dadogós viccet is kétszer kellett elmagyarázzák. Nem piszkálni akarlak, de az egyház mi vagyunk, kérdezd meg a papokat.
  • Nagyon durva hely. Koboroltunk az elhagyatott epuletekben probaltunk tetore maszni.
  • A Solyomkovel egyetemben megkerestuk a Toronykoveket is. Idaig jo izzasztos maszas, de innen szep a kilatas.
  • Gondosan zárják a menaságiak a kapukat, még a belső udvart sem tudtuk megnézni. Annyi türelmem, hogy kulcs után futkározzak, most nem volt, mert a pottyandi haranglábhoz igyekeztem.
  • Magasra emelve, s üvöltötte Megvan. Találtunk benne valamit, amit továbbviszünk, szerintem a Börzsönybe.
  • Megtalaltuk. Ha ellenkezo oldalon kezdtuk volna a keresest, hamarabb meglett volna.
  • Megtaláltuk a parancsnoki székhelyet is. Sokszor jártunk el lent az úton, de sosem sejtettük mi rejtőzik a fák között.
  • Én pedig lehet az a főangyal vagyok, aki eredetileg szintén geokesser volt, de elbukott, és most a gonosz kincskeresők élén áll a toplistában?
  • Vegigneztuk nagyon figyelmesen a keritest, de hiaba. Beszeltem az elrejtovel, egy par napon belul Vasarhelyen lesz, es utananez.
  • A koordináták pontosak, ötletes rejtés.
  • A koordinatak helyen csak egy szetturt csutakot talaltunk.
  • A fallal körülzárt templom ódon hangulata lenyűgöző. Az udvarban talált dió-ebéd jól jött.
  • Ez volt az első.
  • Ezt a ládát is megtaláltam, de a környéke nagyon kiábrándító. Pocsolya, szemét, bozót a környékén.
  • Most újból kirándultam erre, s gondoltam, bejelentem, hogy megvan. A rakodó forrásnak van egy kisebb testvére,a patak mentén, felfele, körülbelül 600-700 méterre.
  • A Nyergestetőről Kászonújfalu fele az út mentén “Több mint gyógyvíz cukorbetegeknek. A víz rendszeres használata ivókúra formájában segít a cukorbetegség leküzdésében.
  • Gondolom, jó helyen kerestem és mégsem akadtam rá. Majd egy következö alkalommal remélhetöleg sikerül megtalálni.
  • Torockói szállásunktól nem messze, rövid bozótos, füves túrát követően érkeztünk a várhoz. A vár szépen megvan tisztítva, érdemes végig sétálni a romok között.
  • Mindent sikerült gyüjtögetni, csalánt is főzeléknek és ládát is az élvezetért.
  • Kösz az infót, alig várjuk. Ilyet csak 1x láttunk a Pokolláznál kárpótlásul mert nárcisz akkor nem virágzott.
  • Mint szentgyörgyi lakos sokszor látogattam meg e helyet és annak különböző kiállításait. Most a ládakeresés vezérelt ide.
  • Reméljük, hogy az éjszakai eső után lesz gomba.
  • Eleg nehez volt kivenni az uregbol, de jo allapotban van.
  • Kellemes kincskeresést kívánok neked és a játszótársaknak is. Legalább külön-külön, ha együtt csak ritkán sikerült.
  • BúfelejtőSepsibükszád, Kovászna megye.S
  • A rejtés nagyon jó, a fürdő viszont rossz állapotban van. Útközben medvével találkoztunk, mi mentünk, ő meg jött.
  • Szepen felujitottak a fürdöt. Jo volt kiprobalni a labfürdöt.
  • De mire megérkeztem a tavacskához, már szakadt rólam a víz. Hiába találtam meg egy szempillantás alatt a geotojást, várnom kellett körülbelül tíz percet.
  • Második bejegyzők vagytok, de első megtalálók.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Basca Chiojdului 2,39 km-re, Plescioara 2,61 km-re, Catiasu 4,42 km-re, Gresia 4,75 km-re, Bradet 5,3 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.