Chiojdu | Képek

Az oldal sz. 1, képek: 1-8, 18 fotó összesen. >>>
Basca cu Cale patak - La Sipot vízesés - Basca fara Cale patak - Tata Lice panzió - Chiojdu község.
[ Ro ] - [ En ] - Kirándulás - Bodzai-havasok
2010.5.3. Copyright © 2010 - 2024 Trekkingklub.com.
Már 8093 kép és 66 videó közzétéve. Regisztrálj a teljes hozzáférésért.

Chiojdu falu gömbölyű kövei
Casoca-vízesés
Casoca-vízesés (2012.4.11. - 8 kép) 18,08 km-re

Létrás-szakadék és vízesés - Nagy-kő-havas 45,55 km-re
A Csűr-kő árka nevű bővizű patak egy 50 m magas mészkősziklát szelt ketté a Nagy-kő-havasban. A szűk hasadék hossza 160 m, benne 7 vízesés és több kisebb zuhatag található. A Létrás-szakadékot vaslétrák és pallók teszik járhatóvá.
Létrás-szakadék tiroli csúszópálya - Nagy-kő-havas 46,67 km-re
A Létrás-szakadéktól visszafelé, gyaloglás helyett le is lehet siklani. A Tiroli csúszópálya 21, egymást követő szakaszból áll, összhosszúsága több mint 2 km. Elég borsos ára van a szórakozásnak, de egy élmény kipróbálni.
Síparadicsom - Brassó Pojána - Keresztény-havas 52,17 km-re
Szikrázó napsütés és Ausztria-feeling a Kronstadt feletti Schulerau síparadicsom kifogástalan pályáin. Napfürdő, kávé és üdítő a Julius Römer-Hütte menedékház teraszán.

Muppets gömbkövek 4,16 km-re
A játékvezető nevezte el, nagyon találóan, ezeket a csodálatos formákat Muppetsnek. 2013-ban küldte el a róluk készített fotóit, azóta várólistán volt ez a hely.
Kommandó 41,65 km-re. Kommandó Székelyföld legmagasabban fekvő települése.
Réz-híd 18,23 km-re. A Réz-híd a Csukás-hegységben található, a Zákány-csúcs közelében.
Csere-tető 49,27 km-re. A Csere-teto, vagy a helybeliek szerint 718 m magas Lisznyo-teto, a Lisznyo-patak es a Beldi-patak festoi kornyezeteben, a Bodzaforduloi-hegyek labanal fekszik.
Láncoknál 18,36 km-re. A Csukás-hegységben, a Zákány-gerincen észak felé haladva, miután átmentünk a Réz-híd alatti kis nyereg-szoroson, egy sodronykötéllel biztosított sziklapárkányra jutunk, melynek a Láncoknál a neve.
Írott-kő 44,54 km-re. A Nagy-kő-havas hegységben két fő rétegben áll a kréta-konglomérát, s e közé ékelődve találunk egy több száz méter vastagságú mészkő réteget, mely a tetőgerinc alatt vonul végig és az Írott-kőnél bukkan elő.

• Tényleg sok zerge van a Bucsecsben, az Omul-csúcs környékén. Csak lehet, hogy nem a megfelelő időben voltál ott, bár a megfelelő helyen.
  • Én is pontosan így vagyok vele. Várom a medvét, készítem a fényképezőgépet, aztán nem hajlandó lencse elé kerülni.
  • Tényleg jól látszanak az erőd nyomai, kiváncsi vagyok, ha megásnák, mit rejt. A komollói kasztrumhoz hasonlit, csak kisebb.
  • Csak egy kicsit másképp képzeltem el. De addig piszkáltam, hogy véletlenül előkerült onnan, ahonnan nem is számítottam rá.
  • Reggel a friss levegotol hamar felebredtem, ugy hogy hatra hagytam a tarsasagot, nyeregbe szalltam es irany az Ejtoko. A taborozo helytol mentem Vargyas fele, mas leirasom nem leven a gps koordinatak alapjan vagtam neki, es egy kisse meredeknek sikerult.
  • Nagyon benotte a gaz a varrom kornyeket.
  • Megtaláltam, látszott az utcáról (elemlámpával). Persze, ha tudod hova kell nézni.
  • Es meg vittem magammal vagy 25 embert. :) Minden rendben a ládával.
  • Köszönöm.
  • Gyerekkent eleg sokat jarkaltam arrafele, minden evszakban. Volt ott szankozas meg mindenfele, szaladni es bicajozni is szoktam arrafele.
  • Egy kis keterot tettunk a Kis Bagolyko fele, hisz keszultunk egyet via ferratazni. Kicsit szomoru az a sok kidolt fa, de amugy nagyon szep a hely :D Nem kell sokat setalni a Hargitarol, es nekem nagyon tetszett a hely, es remelem hamarosan kesz is lesz a panorama terkep.
  • Kerestem, de sajnos nem volt ott. Vagy csak én nem találtam meg.
  • Egy jólsikerűlt kirándulás első napján (bár nem ment simán minden) vitt el Péter erre a csodálatos, de nem könnyen megközelíthető, és megtalálható helyre.Miután alkalmi túratársaink szerre lemorzsolódtak, egy adott pillanatban, már azt hittük nem találjuk meg a vízeséshez vezető ösvényt, és vissza kell forduljunk.
  • Megnéztem a videót, nem semmi :-). Azon nyomban eszembe jutott, hogy ezt meg kell írjam Nektek.
  • Ellenoriztem a ladat es az most lekoltozott a csutak ala. Ott most erdokitermeles folyik, nem lehet tudni, hogy a lada is meddig birja, de meg megvan.
  • Vagy Kaláka?
  • Úgy könnyű, ha hárman vagytok :).
  • Mi volt ez az üzenet? És kinek szólt?
  • A noteszben is mi voltunk az elsők.
  • Meglett, jó hogy van akinek befér a keze.
  • Sok volt a mugli, de negyen voltuk és megoldottuk.
  • Nagy a népsűrűség errefelé, főleg hétvégén. Sajnos kicsit elvitték a giccs felé ezt a látványosságot.
  • A láda jó állapotban van, gondosan visszahelyeztük.
  • Csak szólok, hogy erre jártam, s kíváncsi voltam tényleg eltűnt-e a kis Tau kereszt. De nem, ott volt.
  • Turkálni újból élvezet, mert így ezt is megtaláltam. Igaz, csak alapos kéztörlés után tudtam kézbe venni a jegyzettömböt.
  • A 7. évforduló alkalmából találtam meg ezt a geoládát.
  • Nem kóstoltam meg, hogy tényleg olyan jó az íze.
  • Koszi, hogy megkerested.
  • Szamtalanszor jartam mar a Zernyesti-szorosban, de most kihasznalva, hogy egynehany csaladnak a szorost kellett ismertetnem, igy meglett a ladacska is. A rejtes nagyszeru helyen van, koszi.
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub és barátai. Minden jog fenntartva. Tilos a weboldalon található videók, képek és szövegek írott engedély nélküli felhasználása, újraközlése. Közeli települések: Basca Chiojdului 2,39 km-re, Plescioara 2,61 km-re, Catiasu 4,42 km-re, Gresia 4,75 km-re, Bradet 5,3 km-re. A megadott távolságok légvonalban értendők, hozzávetőlegesek. A webhely szeretettel készül, Szeretettel készül Csíkszeredában.