Poze: Craterul vulcanului stins de la Racos

Pagina nr. 1, pozele: 1-8, 30 poze in total. >>>

[ En ] - [ Hu ] - Drumetii - Muntii Persani
29.04.2009. Copyright © 2009 - 2024 Trekkingklub.com.
Am publicat deja 8077 poze si 66 video. Inregistreaza-te pentru acces complet.

Poze atractii turistice din apropiere

Cavitatile din Tipia Ormenisului - Muntii Persani
Cavitatile din Tipia Ormenisului - Muntii Persani (01.06.2014 - 24 poze) la 4,3 km
Pestera Hotilor de la Apata - Muntii Persani
Pestera Hotilor de la Apata - Muntii Persani (08.07.2004 - 20 poze) la 6,1 km
Pestera Hotilor de la Apata se gaseste in valea paraului Tepeu, renumit prin aflorimentul de calcare argiloase rosii, foarte bogate in amoniti. Un afluent al paraului se formeaza din apele izvorului alimentat de cursul de apa care vine din galeria pesterii.
Cascada de sub deal - Muntii Persani
Cascada de sub deal - Muntii Persani (01.06.2014 - 8 poze) la 8,64 km
In memoriam Dénes István - Zona carstica Godra
In memoriam Dénes István - Zona carstica Godra (07.09.2006 - 10 poze) la 18,19 km
Zona carstica Godra se afla la nord-vest de localitatea Varghis, in judetul Covasna, spre vest de valea Varghisului. Zona a fost declarata rezervatie naturala pentru protectia carstului.
Pesterile nr. 57 si 58 din Cheile Varghisului
Pesterile nr. 57 si 58 din Cheile Varghisului (24.02.2008 - 15 poze) la 22,82 km
Pestera Mare de la Meresti - Surducul Varghisului
Pestera Mare de la Meresti - Surducul Varghisului (02.07.2004 - 18 poze) la 22,92 km
Carstul din Surducul Varghisului
Carstul din Surducul Varghisului (23.05.2004 - 12 poze) la 23,02 km
[ Sus ↑ ]

Videoclipuri cu locatii din apropiere

Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc la 36,71 km
In muntii Bodoc, la vest-sudvest de varful Henter, gasim o formatiune stancoasa, care a fost sculptata de eroziune in forma de ciuperca, numita Piatra Predicatorului. Stanca cu o inaltime de 2 metri probabil si-a primit numele de la preotii maghiari pagani, care odinioara tineau predici aici.
Belvedere Inima lui Isus, Lupeni la 42,12 km
Prin noroi spre varful dealului Gordon, deasupra comunei Lupeni, intr-o dupa-amiaza invaluita in ceata, la sfarsitul lunii februarie. Destinatia este punctul de belvedere Inima lui Iisus, poreclit si ca Pléhkrisztus (Isus din tabla).
Lacul Nimanui - Miercurea Ciuc la 44,42 km
Trecerea timpului (time lapse), amurg la Lacul Nimanui. Miercurea Ciuc si muntele Sumuleu pot fi vazute in fundal.

Geoobiective din apropiere

(detalii pe → geotrekking.ro)
Craterul vulcanic de la Racos la 0,12 km
La aproximativ 700 de metri de la renumitele coloane de bazalt de langa Racos, judetul Brasov, in directia nord-vest, pe un drum abordabil si cu masina, putem ajunge la un impresionant crater vulcanic. Exploatare de zgura in trecut, actualmente zona protejata, este un loc ideal pentru amatorii de geologie.
Dealul Merilor la 35,57 km. Dealul Merilor se afla intre paraiasele Jimbor (Rosie) si Podu Mare, la o altitudine de peste 700 de m.
Ozunca Bai la 29,89 km. Murgul Mare, Ozunca Bai
Biserica unitariana din Calnic la 30,84 km. Biserica unitariana din Calnic, construita in anul 1674, este considerata monument istoric.
Refugiu montan la 23,31 km. Refugiu montan - Surducul Varghisului
Turn de observatie la 37,54 km. Cel mai inalt punct al dealurilor dintre Feernic si Tarnava Mare este Varful Aramei, avand 932 m.

Comentarii

• Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Dupa descoperirea plajei de la Vadu cu minunatul ei cadou de bun venit. Ma refer la cei cativa delfini care au pufait foarte aproape de tarm, si ale caror spinari am reusit sa le prind intr-un filmulet.
  • De ceva vreme doream sa-l vizitez. Si uite ca, in miez de februarie, am reusit sa iesim din hibernare.
  • In pe, out picture.
  • In breloc Turkiye, out zero. Pot spune ca toate sunt in regula.
  • Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o. Oare cum de are curbura atat de perfecta?
  • Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Dupa ce am urcat cu telescaunul, am continuat urcusul pana aici si am ramas impresionat de privelistea oferita din acest loc. O panorama de 360 grade.
  • Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa. Cateva informatii in plus despre acest POI.
  • Sandru Mare cu cei 1640 m este al 2-lea ca inaltime din Muntii Nemira ai Carpatilor orientali, fiind intrecut de Nemira Mare- 1649. Este primul ca punct de belvedere si ca accesari.
  • How did you found this cache? It is not published anywhere else, and you just registered here today.
  • N-a fost sa fie. Mergea o bere de pe teava la final de traseu (Muntele Rosu-Gropsoarele-Zaganu-Saua Chirusca-Saua Tigailor-Varful Ciucas-Cabana Ciucas-Cabana Muntele Rosu).
  • De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Ajuns la destinatie, mi-am dat seama ca efortul a meritat, cascada fiind o splendoare.
  • Speram sa ne astepte Brooke Shields. N-a fost sa fie.
  • Dupa indepartarea pietrelor din teava balustradei a monumentului.
  • Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea. Pacat ca nu este pusa in evidenta.
  • Avem un GPS foarte foarte bun (Garmin 60 si inca niste litere - nu-i pe aproape acum). Care ne-a tot impins dincolo de rau.
  • Aceste concretiuni le cunosc de mic copil, la fel si locul, dar niciodata nu am remarcat cat de multe sunt in aceasta zona si cat de frumoase sunt. Multumesc pentru o plimbare de sfarsit de noiembrie cu soare.
  • A fost o excursie mai lunga in zona, si am profitat sa cautam si comori.
  • In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile. Pe traseul poteci, care conduce pe liziera padurii de gorun, pe marginea abruptului stancos inalt de 10-12 m, si care ocoleste prin dreapta Gradina Zmeilor, au fost construite trepte in bancul friabil de conglomerate.
  • Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte. Se aseamana cu Babele din Bucegi, dar parca ar fi zidita de un mester iscusit.
  • Nice.
  • In drum spre Piatra Mesei, am vizitat piscina aflata in paragina, si cele doua izvoare cu apa minerala de la Baile Madicea. Cele doua izvoare sunt foarte interesante, deoarece au fost captate de sub nivelul paraului, si trecute prin apa paraului intr-un inel de beton.
  • Foarte frumos locul.
  • La prima trecere de pietoni, venind dinspre Tusnad Bai, pe partea stanga a drumului, sunt amenajate izvorul si muzeul apelor minerale. Parcarea este in spatele muzeului, dar accesul este permis doar daca vii dinspre Sansimion (linie continua).
  • Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Dupa test, mi-am invatat lectia. Nici un indiciu nu e acolo de flori de cuc.
  • In text apare scris incorect Doftana, corect este Dofteana. Exista o lista oficiala a ariilor protejate, rezervatiilor naturale, pe care Dealul Dracoaia nu apare.
  • Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • [ Sus ↑ ]
    Copyright © 2003-2024 Trekkingklub si prietenii. Toate drepturile rezervate. Preluarea si reproducerea, integrala sau partiala, a textelor, pozelor si materialului video de pe acest site, fara acordul autorului, este strict interzisa. Localitati apropiate: Racos la 1,08 km, Mateias la 3,3 km, Dopca la 5,92 km, Bogata Olteana la 7,38 km, Mercheasa la 7,45 km. Distantele date se inteleg in linie dreapta, sunt aproximative. Site web realizat cu dragoste, Realizat cu dragoste in Miercurea Ciuc.